Νέα

Οι παππούληδες και οι «μικροτσούτσουνοι» του μπου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα blizardeye
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 489K
  • Εμφανίσεις 8M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (0 μέλη και 84 επισκέπτες)

Και τελικά τι κάνουμε εδώ μέσα;;; (έως 2 ψήφους ο καθένας μας).

  • Αυνανιζόμεθα.

  • Θέλουμε να φάμε γκόμενα αλλά τρώμε χυλόπιτα.

  • Αλληλοβριζόμαστε νυχθημερόν.

  • Διαβάζουμε κριτικές για γυναίκες, που δεν θα γνωρίσουμε ποτέ.

  • Γελάνε οι εργαζόμενες μαζί μας.

  • Μελετώμεν την Βίβλον και τας Γραφάς.


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Χωριs να φανατιζεται κανειs..........δεν αξιζει αλλωστε..........πιστευω πωs σε μια ομαδα.παρεα, οικογενεια κτλ  πρεπει να μην κοιταει να βγαλει ο εναs το ματι τ αλλουνου....Ναναι δεμενοι
Τουτοι εκει  πανε για το αντιθετο....Τι να πει  κανειs  :huh:
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Επειδη τελικα ειναι μονο οικονομικη ενωση και οχι πολιτικη.
Τελος παντων.
Καθε γυναικα εδωσε και πηρε.
Το ισοζυγιο γινεται στο τελος.
Αλλα τι λεω τωρα...;
It s the Eminem show!
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Ωραια soundracks στο VH1 της ΟΤΕ TV!!!
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
Πω πω ρε παιδιά έσκασα τι ζέστη και αυτή. Το χειρότερο είναι που μου ήρθε ότι θέλω ένα τσιγάρο. Φρίκη ?
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
λες υποσυνείδητα το μυαλό μου να αποζηταει μπεκ ? Αυτό είναι σχεδόν καταστροφή.

Αν δεν μπορειτε ν αντισταθειτε σ ενα πειρασμο, απολαυστε τον... λενε καποιοι.
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
Αν δεν μπορειτε ν αντισταθειτε σ ενα πειρασμο, απολαυστε τον... λενε καποιοι.
α οχι δεν θα καπνισω και μαλίστα υπο αυτες τι ςσυνθηκες. αν βγω για κανα ποτακι να το φχαριστηθω αλλα οχι ετσι  :headbang:
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
93
Πόντοι
866
ο λουτσος οντως εχει χαθει. Ο δευκα μαλλον ειναι στην ουρουγουαη για κυνηγι αγριας πεστροφας (για να μην νομιζει ο νικ οτι κάνει κάτι..)
Ο μποκα ακούστηκε ότι εργάζεται σε καλοκαιρινο μπιτσομπαρο στην χαλκιδικη, ο σισιε οτι εχε μια νεα γκομενιτσα, ο κθλου την ιδια που ειχε και ο καρτακης εθεάθη να πηδαει ..περισσοτερα δεν μπορω να αποκαλύψω  :tits2: :happy: :happy: :happy:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.144
Πόντοι
2.606
Eναν λουτσο  :tooth:
f136.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom