Νέα

Οι παππούληδες και οι «μικροτσούτσουνοι» του μπου!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα blizardeye
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 489K
  • Εμφανίσεις 8M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 124 άτομα (0 μέλη και 124 επισκέπτες)

Και τελικά τι κάνουμε εδώ μέσα;;; (έως 2 ψήφους ο καθένας μας).

  • Αυνανιζόμεθα.

  • Θέλουμε να φάμε γκόμενα αλλά τρώμε χυλόπιτα.

  • Αλληλοβριζόμαστε νυχθημερόν.

  • Διαβάζουμε κριτικές για γυναίκες, που δεν θα γνωρίσουμε ποτέ.

  • Γελάνε οι εργαζόμενες μαζί μας.

  • Μελετώμεν την Βίβλον και τας Γραφάς.


Τα αποτελέσματα είναι ορατά μόνο αφού ψηφίσεις.

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
Mh169sNZQDc.jpg
υπάγω να τα πουλήσω τώρα που σωθήκαμε
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
είπα στη μάνα μου

μάνα θα υπήξω στις 3 να φάω το ψάρι να μου το έχεις έτοιμο


και φρικαρε  :2funny: :2funny: τι θα κάνεις παιδάκι μου?

ΑΑ ρε Μπλιζ, μας κόλλησες όλους.
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
είπα στη μάνα μου

μάνα θα υπήξω στις 3 να φάω το ψάρι να μου το έχεις έτοιμο


και φρικαρε  :2funny: :2funny: τι θα κάνεις παιδάκι μου?

ΑΑ ρε Μπλιζ, μας κόλλησες όλους.

Αν ειναι ανοιχτα τα ιχθυοπωλεια   τοτε  θασαι εγκυροs  :grin:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
και συ βρούτε  :bottom:  δε μου φτάνει η άλλη που μου τα έχει κάνει τσουρέκια?
Δινω  εναλλακτικεs σε περιπτωση κακηs ψαριαs......."""Του κυνηγου και του ψαρα το πιατο, δεκα φορεs ειν αδειανο και μια φορα γεματο""" :grin:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Δινω  εναλλακτικεs σε περιπτωση κακηs ψαριαs......."""Του κυνηγου και του ψαρα το πιατο, δεκα φορεs ειν αδειανο και μια φορα γεματο""" :grin:
άστο δεν το σώνεις, στη συνομοταξία και συ Μπλιζ, Εριναλ και το άλλο το μουνάκι το Κωστάκη  :grin:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.146
Πόντοι
2.606
Mh169sNZQDc.jpg
υπάγω να τα πουλήσω τώρα που σωθήκαμε
Διομηδη τωρα που σωθηκαμε να κανουμε παλι ενα αφιερωμα στις απλες καθημερινες χαρες της ζωης  :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.tilestwra.com/wp-content/uploads/2014/09/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%9A%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B7-%CF%87%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%AE-01.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.tastv.gr/sites/default/files/styles/large/public/field/image/xlidh.jpg?itok=KQBrfEnp[/img[/URL]]
[img]http://giparakis.gr/wp-content/themes/goodnews/framework/scripts/timthumb.php?src=[URL unfurl="true"]http://giparakis.gr/wp-content/uploads/2014/07/%CE%A3%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%83%CE%B5%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CE%93%CE%91%CE%A0-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%BB%CE%AF%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%B9%CE%BB.jpg&h=360&w=600&zc=1[/img[/URL]]
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
Διομηδη τωρα που σωθηκαμε να κανουμε παλι ενα αφιερωμα στις απλες καθημερινες χαρες της ζωης  :2funny:

http://[URL unfurl="true"]www.tilestwra.com/wp-content/uploads/2014/09/%CE%91%CF%85%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%9A%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B7-%CF%87%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%AE-01.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.tastv.gr/sites/default/files/styles/large/public/field/image/xlidh.jpg?itok=KQBrfEnp[/img[/URL]]
[img]http://giparakis.gr/wp-content/themes/goodnews/framework/scripts/timthumb.php?src=[URL unfurl="true"]http://giparakis.gr/wp-content/uploads/2014/07/%CE%A3%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%83%CE%B5%CF%82-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CE%93%CE%91%CE%A0-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%BB%CE%AF%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%B9%CE%BB.jpg&h=360&w=600&zc=1[/img[/URL]]
[/quote]Mετά χαράς......
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
είπα στη μάνα μου

μάνα θα υπήξω στις 3 να φάω το ψάρι να μου το έχεις έτοιμο
και φρικαρε  :2funny: :2funny: τι θα κάνεις παιδάκι μου?
ΑΑ ρε Μπλιζ, μας κόλλησες όλους.

Υπαξω και οχι υπηξω.
Απορω που ο κ. συμμαθητης μου δεν σας διορθωσε...
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Υπαξω και οχι υπηξω.
Απορω που ο κ. συμμαθητης μου δεν σας διορθωσε...

Δεν πειραζει......Οταν διακατεχεσαι απο φιλικη διαθεση με τα ατομα που συνομιλειs , τιθεται εκτοs λειτουργιαs ο αυτοματοs διορθωτηs κειμενου


Ελλαs Γαλλια  Ιταλια  συμμαχια



             και οι Φινλανδοι να την φανε και ναναι κρυα
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Ειχα μαθει καποιες φινλανδικες προτασεις αλλα δεν τις θυμαμαι πια...
Καλυτερα!
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Και επισης..
Νημα υπερ της δοκιμης αμερικανικων πυρηνικων βομβων στη Μαλτα!
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Μα γμτ.......Τοση αχαριστια απο πλευραs τουs δεν καταπινεται......
Μπιμπι--κακιασμενοι  ασπρουλιαρηδεs
 
OP
OP
blizardeye

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Τι να αναμενουμε απο λαο που τρωει ταρανδους;
Καημενος Αη Βασιλης...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom