thanassis33
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 949
- Κριτικές
- 4
- Like
- 17
- Πόντοι
- 6
H Σπανιολα ωραια...
το μωρο ολα τα λεφτα μεχρι στιγμης!!!
![]()
Και η Σπανιολα δυνατο κομματι!Τυπε εχω παθει πλακα.
Playlist στο youtube ηδη.
Eισαι βεβαιος?
https://[URL unfurl="true"]www.eurovision.de/teilnehmer/annsophie210_v-ardgalerie.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
Τυπε το τραγουδι μαρεσε πολυ.
Και η γκομενα(επι σκηνης) μια χαρα .Ουτε κιτς ουτε παπαριες.
Και η Σπανιολα δυνατο κομματι!
250 ευρω την ωρα ανετα τύπε?Οχι απλα δυνατη....ΦΟΒΕΡΗ!
![]()
Ψηφο δαγκωτο..!
Και τωρα οι νικητες...
Αν σαν σπανιολα σου κανει και καμμια σπεσιαλ "ισπανικη" και σου λεει και κανενα τραγουδακι...250 ευρω την ωρα ανετα τύπε?
μόλις άνοιξα της κωλονέριτ το webtv.
πως στο διάλο παρακολουθείτε με αυτόν τον καραπουστοτζίδη στα μικρόφωνα;
στοδιάλο, σιχάθηκα πάλι.
εχουν μεινει ακομα 20 χωρες μπορει να γινει ανατροπη και να το σηκωσουμε στο τελος![]()