Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ηταν μεγαλο το ποσο?Εγώ για πρώτη φορά ήμουν στο τσακ να κάνω claim για ένα solar power bank αλλά τελικά μου επέστρεψαν το μισό κόστος και τέλος εκεί το θέμα.
Προσοχή, αυτοί που πλασάρονται ως solar στο eBay, δεν είναι solar.![]()
![]()
ηταν μεγαλο το ποσο?
παλι καλα....Όχι, 22€, μου επέστρεψαν τα 11€ και το κρατάω ως κανονικό και όχι ηλιακό power bank.

Οτι σου εγραψα δηλαδη και με τη δικη μου περιπτωση με το ρολοι απο την Αμερικη που αργουσε να ερθει και το δικο σου λογικα θα ερθει και να μην ανησυχεις.Ετσι και μενα το ξενο τρακιν εγραφε αλλ ανταλλων και στα ΕΛΤΑ εξυπηρετηθηκα αψογα.Λοιπον σημερα παρελαβα απο Ισραηλ
το δεμα ταχυδρομηθηκε 24 Απριλιου κ ηρθε στα χερια μου σημερα :S
17 μαιου μπηκε Ελλαδα
το Δεμα δεν ανοιχτηκε,ουτε παραβιαστηκε
απλα για την ιστορια το τρακινγκ των εξερχομενων απο Ισραηλ δεν λειτουργει πληρως...σταματαει μονο στην δρομολογηση κ δεν καταγραφει τιποτα αλλο.
το τρακ στα δικα μας Ελτα λειτουργει αψογα,
ετσι για την ιστορια,οποιος ενδιαφερεται για δεματα απο Ισραηλ.
αψογο το συστημα των Ελτα,να τα λεμε αυταΟτι σου εγραψα δηλαδη και με τη δικη μου περιπτωση με το ρολοι απο την Αμερικη που αργουσε να ερθει και το δικο σου λογικα θα ερθει και να μην ανησυχεις.Ετσι και μενα το ξενο τρακιν εγραφε αλλ ανταλλων και στα ΕΛΤΑ εξυπηρετηθηκα αψογα.
Tι εννοεις;Σε ελληνικους λογαριασμους μπορεις να κανεις κανονικα μεταφορες.Αν κ δεν πολυκαταλαβα
εγω προσπαθησα να μου στειλει ο αδερφος μου ενα μικρο ποσο απο πειραως σε πειραιως κ πηραμε τα 3
Tι εννοεις;Σε ελληνικους λογαριασμους μπορεις να κανεις κανονικα μεταφορες.
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους, και Καλή Χρονιά σε όλους !!! είπα να μην ανοίξω νεο θρεντ αφου βρηκα αυτο που είναι σχετικό.....
Αν οι αντμιν νομιζουν ότι χρειάζεται νεο θρεντ, κανενα πρόβλημα, ας το μεταφερουν.
Αυτο που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής : Σκέφτομαι να αγοράσω κάποια προιόντα που θέλω από κινέζικα σάιτ. Υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής απο ότι είδα , από ότι αν αγοραζα τα ίδια πράγματα απο εδώ....! Συγκεκριμένα θέλω να βάλω φώτα LED στο αυτοκίνητο μου, λόγω υψηλής απόδοσης και χαμηλής καταναλωσης. Εντόπισα κάποια ενδιαφέροντα σετ, και είναι ούτε στα μισά λεφτά από ότι πωλούνται εδώ, και υπάρχει και τεράστια ποικιλία....Το θέμα είναι: Τα σάιτ αυτα είναι αξιόπιστα ? Εχει κανένας από εδω εμπειρία από τα συγκεκριμένα σάιτ ? Βρίσκω πιο πλήρη τα gearbest.com και aliexpress.com. Και τα δυο ειναι μεγάλα σαιτ, αλλα δεν έχω ξαναγοράσει απο εξωτερικό, οπότε κάθε βοήθεια δεκτή !
Ρίξτε και μια ματιά στα φώτα που κοιτάω:
http://www.gearbest.com/car-headlights/pp_288146.html] [/url]
http://www.aliexpress.com/store/product/1set-60W-Car-led-headlights-Epista-H7-H8-H9-H11-9005-9006-HB4-HB3-LED-headlight/707418_32260849052.html] [/url]
το alie ειναι αξιοπιστο με την εννοια οτι θα παραλαβεις αυτο που παραγειλες
απο εκει κ περα σιγουρα θα ειναι αυτο που λεμε 'κινεζικο'
οτι πληρωνεις περνεις
(προσωπικη γνωμη και εμπειρια)
Gearbest έχω παραγγείλει πολλές φορές στο παρελθόν. Πέραν της αξιοπιστίας αυτό που έχω να σημειώσω είναι ότι άργησαν να έρθουν.
Δοκίμασε να δεις τα ίδια η παραπλήσια που θέλεις και σε
Mini in the box. Com
Buyincoins. Com
Dx. Com
Σιγουρα θα βρεις κάτι αντίστοιχο.
Για αλι δεν έχω εμπειρία, δε θα το προτιμούσα.
Δες εδώ εμπειρία από αλι.