Νέα

Ελένη Μενεγάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIM
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Moscowita

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
2.325
Κριτικές
16
Like
1.697
Πόντοι
1.096
μάγκες τώρα ξύπνησα,,,,

στον 'υπνο μου είδα την μενεγάκη να γυρνάει τσόντα με τον στάθη ψάλτη...

μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος αυτό το όνειρο ?
Εχεις εκκλησια μαλλον κοντα σου κι ακουσες τον παππα να ψελνει
 

XRISTOS(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2005
Μηνύματα
383
Κριτικές
3
Like
19
Πόντοι
1
μάγκες τώρα ξύπνησα,,,,

στον 'υπνο μου είδα την μενεγάκη να γυρνάει τσόντα με τον στάθη ψάλτη...

μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος αυτό το όνειρο ?


ο κολος σου ηταν ξεσκεπαστος
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215

koyiot1312

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2013
Μηνύματα
1.898
Κριτικές
14
Like
80
Πόντοι
26
:wanker: :wanker: :wanker: :cum: :cum: :pipa3: :pipa3:
 

Συνημμένα

  • menegaki-athensbars.jpg
    menegaki-athensbars.jpg
    97,1 KB · Εμφανίσεις: 188

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
το μπουτάκι της ελενίτσας παίρνει 8/10
το μπουτάκι της θείτσας με το γυαλί παίρνεις 10'/10 :2funny:
χαλάουα που θα κάνει ο μπάρμπας πάντως...
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
εντονη κυταριτιδα στην φωτο. Μετα από τη νεα εγκυμοσυνη θα χρειαστεί να το παλεψει πολύ η επιστημη να την επαναφερει  :S
 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
15
Πόντοι
16
εχει κρεμασει πολυ!
κ τηλεοπτικα θυμιζει ρουλα στα τελευταια της
 

Dimitrios_76_Ps

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2014
Μηνύματα
425
Κριτικές
1
Like
48
Πόντοι
1
ελεος με την πατσαβουρα πια!
Κλειστε το το νημα να τελειωνουμε!!!!!!
:zombie:
 

fontas.dimi

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2014
Μηνύματα
585
Κριτικές
2
Like
36
Πόντοι
6
Θυμάμαι όταν ήμουν στα 14 κάθε πρωί έβαζα πρωινό καφέ κάπου το 1998 λέμε και η Μενεγάκη στα πολύ πάνω της με κάτι καυτά μίνι και πήγαινε η μαλακία σύννεφο..

Εδώ και χρόνια βέβαια είναι γριά κότα χωρίς ζουμί..Πολύ σπαστικιά και για πολλά χαστούκια
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Θυμάμαι όταν ήμουν στα 14 κάθε πρωί έβαζα πρωινό καφέ κάπου το 1998 λέμε και η Μενεγάκη στα πολύ πάνω της με κάτι καυτά μίνι και πήγαινε η μαλακία σύννεφο..

Εδώ και χρόνια βέβαια είναι γριά κότα χωρίς ζουμί..Πολύ σπαστικιά και για πολλά χαστούκια

Εύλογη απορία: Δεν πήγαινες σχολείο;
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
15
Πόντοι
16
Πήγαινε απογευματινό σχολείο τύπε και το πρωί τον έπαιζε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom