jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
γαμώ την πουτάνα μου και ήθελα να τη σφυρίξω !
απ τις πιο καλες κ τιμιες στα studio
μαζι με την γυναικαρα victoria
τι γινεται?
ολες οι καλες την κανουν

γαμώ την πουτάνα μου και ήθελα να τη σφυρίξω !

βικτωρια αγαπαει κ αμα δεις φατσα θααπ τις πιο καλες κ τιμιες στα studio
μαζι με την γυναικαρα victoria
τι γινεται?
ολες οι καλες την κανουν![]()
. αντρεα κανει παρεουλα με ντανιελα...ας ελπισουμε να τη πεισει κ για εκτος "γηπεδου"βικτωρια αγαπαει κ αμα δεις φατσα θα. αντρεα κανει παρεουλα με ντανιελα...ας ελπισουμε να τη πεισει κ για εκτος "γηπεδου"
σε πιο απ ολα μιστερ μου?μηπως να ξελαμπικαρεις πρωτα απο τη φωτο που εβαλα με βαλερια κ μετα να τα ξαναπουμε?![]()
η βικτωρια εχει δεσμο με ενα τυπο,παει αυτο.η αντρεα κανει παρεα τωρα με τη γνωστη μας ντανιελα που εχει τη φωτο με το καρπουζι στο νιμου.....αυτα

Εδω για τη τανια είπαμε ενα καλο λόγο κ τη βγάλανε απο το προγραμμα![]()
Τι να σου πω κύριος... Τωρα που κάνουν εργασίες μπορεί κ να μη βγαινει το προγραμμα οπως το σχεδιάζουν
Κανά νεότερο τέλος οριστικό ή θα ξανανοίξει για μας που είμαστε στα βουνά βόλευε...
Γι αυτό ρωτάω δεν έχω χτυπήσει κουδούνι και δέν βλέπω καταχώρηση εδώ η στις "Κυρίες"Μη μου πείς ότι παραμένει ακόμα κλειστό???? Από τότε που είχα πάει ακόμα κλειστό είναι???????????
Ακόμα δεν πήγες??? must για τούςΝα δώ πότε θα σπάσω στον πούτσο τη βυζαρού την Άντρεα
τον εξαφανίζει μέσα στα βουνά της. Θα ήταν σήμερα πρωί Βουλιαγμένης Amour, αλλά τέλικα είχε την Μόνικα την Σέρβα (άλλο
)...Μπορεί να είναι σαν το γεφύρι της Άρταςκοντεύει 3 μήνες κλειστό... αυτό δεν είναι ανακαίνιση ... το κτίζουν απο την αρχή είναι....
Γι αυτό ρωτάω δεν έχω χτυπήσει κουδούνι και δέν βλέπω καταχώρηση εδώ η στις "Κυρίες"
Ακόμα δεν πήγες??? must για τούςτον εξαφανίζει μέσα στα βουνά της. Θα ήταν σήμερα πρωί Βουλιαγμένης Amour, αλλά τέλικα είχε την Μόνικα την Σέρβα (άλλο
)...