Spartan_Gr
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 2.061
- Like
- 221
- Πόντοι
- 16
μαπα το καρπουζι......................![]()

Δεν ειναι λεσβια.Το ειχα ψαξει παλιοτερα και ειχε διαβασει οτι οταν ειχε ξεκινησε την καριερα της εκανε μονο λεσβιακα γιατι αυτο μονο της επιτρεπε ο αντρας της.Μετα που χωρισε το γυρισε στο νορμαλ.Όντως είναι λεσβία?Είναι στάνταρ αυτό?
Σεβαστή ή άποψή σου αλλά ...![]()
![]()
![]()
