Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τελικα τα πηρε τα φραγκα τυπε?καλησπερα. Ενας γνωστος μου ηρθε μολις τωρα στο προποτζηδικο με ειπες τους εστειλε τα παντα στην βετ365 ακομα και φορολογικη δηλωση τα παντα Απο κεπ την διεύθυνση του λογαριασμους τηλεφωνου σταθερου κινητου λογαριασμους τραπεζης κινησης τα παντα ειχε 650 ευρω τους τα εστειλε 2 φορες τα παντα ακομα πιο πολλα απο οσα ζητανε και τον στηλαν να τα ξαναστειλει γιατι τον πηρανε τηλεφωνο και δεν το σηκωσε τους πηρε τηλεφωνο και τους εβριζε σπιτια μανες κτλ τωρα εδω ειναι και ειναι και γιατρος παιδια αυτος χαμος με την βετ365 χαμος μιλαμε ο χαμος![]()
![]()

οχι τυπε αλλα τους εβρισε τα σπιτια και τις μανες του ειπαν ξανα να στειλει λογαριασμο εθνικης κινηση της καρτας τουτελικα τα πηρε τα φραγκα τυπε?![]()
![]()
![]()
τι να σου πωΠόσο τις % πιθανότητες έχουμε?

Παιδια κανα τσακαλινα βγαλει κανα λινκ αν μπορει
![]()
![]()
![]()
Τον αγωνα τις ΑΕΚ Με τον Ατρομητο οταν ερθει εκείνη η ωρα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γήπεδο στην ΑΕΚ
![]()
Τιποτα τυπεΤι το εχεις παιξει τυπε![]()

Γκαν αύριο έχει σαμπανιες αλλά τώρα έχουν και τις αιματοχυσιες :S θα δουμε..Τι το εχεις παιξει τυπε![]()
Γκαν αύριο έχει σαμπανιες αλλά τώρα έχουν και τις αιματοχυσιες :S θα δουμε..![]()
:Sπου ορεξη για μπαλα εκει περα θα φοβουνται μην τους ανατιναξουν τυπε :S
..
σπιτι και
εγώ μια ωραία κοτοσουπα με ελιτσες καλαμων..εδώ έχει εδω ψωφο φαντασου σε σένα..Παιδια εφαγα 1 μπριζολαρα με φασολακια στην κατσαρολαν τρωει η μανα και τα παιδια τις να μην δινει
και μια ντοματοσαλατα με μισο κιλο ελαιολαδο μεσα
και 2 φετες ψωμι
και τωρα αναμονη για χώνεψη
![]()
![]()
![]()
και μετα να δουμε και το παιχνιδι ΑΕΚ-Ατρομητου
![]()
![]()
Κανει τοσο κρυο εδω παιδια που το βραδυ νομιζεις οτι είμαστε στην ανταρκτικη δεν κυκλοφορει ουτε τανκς
![]()
ζεστουλα
σπιτι και
![]()
![]()
Το πρωι -9 ειχεεγώ μια ωραία κοτοσουπα με ελιτσες καλαμων..εδώ έχει εδω ψωφο φαντασου σε σένα..![]()
εγώ μια ωραία κοτοσουπα με ελιτσες καλαμων..εδώ έχει εδω ψωφο φαντασου σε σένα..![]()
η αντοχη στο κρυο ειναι στον ανθρωπο πιστευωΕιναι βικινγκ αυτοι αντεχουνε το κρυο![]()
η αντοχη στο κρυο ειναι στον ανθρωπο πιστευωεγω απο μικρος δεν μαρεσε δεν αντεχα
ειναι αλλοι μικροι μεγαλοι αντεχουν με κοντομανικα και -9 βγαινουν με κοντομανικα εξω εχω φιλο που τα χριστουεγννα με 3 βαθμους πανω απο το 0 στολιζε το μαγαζι του κανα 2-3 ωρο εξω με λαμπακια τα τζαμια να βαλει σπρέι με χιονι κατι τετιο κτλ
και τον κοιτουσα με μπουφαν και σκουφο τον λεω σειρα εχει 3 βαθμους δεν κρυωνεις με λεει οχι ρε τι λες τρελος εισαι
εγω αντεχω στην ζεστη
![]()