δεν με εχεις μετρησει καλα στο εχω πει ;):o :o :o :o
Και δε στο 'χα.....
Μπραβο!!!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν με εχεις μετρησει καλα στο εχω πει ;):o :o :o :o
Και δε στο 'χα.....
Μπραβο!!!
Ρε συ δεν θυμαμαι. Φαντασου δεν αποτυπωθηκε καν στη μνημη μου!!!!!Και μου εχεις παρει και εχουμε φάει μαζι![]()
![]()
Ρε συ δεν θυμαμαι. Φαντασου δεν αποτυπωθηκε καν στη μνημη μου!!!!!
Ηταν το δευτερο πραγμα που καναμε μαζιΡε συ δεν θυμαμαι. Φαντασου δεν αποτυπωθηκε καν στη μνημη μου!!!!!
ελπιζουμε το τρίτο να ειναι το απονενοημένο διάβημαΗταν το δευτερο πραγμα που καναμε μαζι![]()
σε άφησε αναίσθητο για να σου φάει την μερίδα ;)

Ποια ειναι αυτη η περίφημη τσάντα ?Για βαλε καμιά φωτό!να πας αττικα να παρεις τη νεα τσαντα μοσκινο ;)
Δε θα σου λειψουμε??ελπιζουμε το τρίτο να ειναι το απονενοημένο διάβημα![]()
σε άφησε αναίσθητο για να σου φάει την μερίδα ;)

δεν την εχει πρεπει να πας εκει.260 ευρω κανει νομιζω.Αν θες να την παρεις φωναξε με θελω ενα δωρακι και εγω ενα πουκαμισο γαματο 80 ευρω κανειΠοια ειναι αυτη η περίφημη τσάντα ?Για βαλε καμιά φωτό!
Ποια ειναι αυτη η περίφημη τσάντα ?Για βαλε καμιά φωτό!
http://[URL unfurl="true"]www.pyrettaslair.com/images/uploads/bags_-_The_Prince_of_Wallachias_Coffin_Handbag.jpg[/img[/URL]]
[/quote]οχι ρε ;D
δεν την εχει πρεπει να πας εκει.260 ευρω κανει νομιζω.Αν θες να την παρεις φωναξε με θελω ενα δωρακι και εγω ενα πουκαμισο γαματο 80 ευρω κανει![]()
Δε μου κανεις ενα μασαζ να χαλαρωσωΡόζυ θα σου πάρω μια κελυ ερμες από το καπαλι τσαρσι![]()
gantτι μάρκα το πουκάμισο![]()
![]()
![]()
![]()
θα τον υπνώτισε μαν ;)
σαν και αυτον που ηταν στην ρουλα μαν
Εσυ τι προτιμας?α η μάρκα του μεσήλικα![]()
άσε γιατί μετά θα φύγουν οι αναστολές και θα χαϊδεύεις την πουλαν μουΔε μου κανεις ενα μασαζ να χαλαρωσω![]()
