Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Να υποθέσω πως το "όψιμος βλάκας" αφορά εμένα. Όψιμος γιατί δεν ασχολούμαι μαζί σου, δεν με αφοράς πουθενά και βλάκας γιατί το λες εσύ και έχει την ανάλογη αξία, γιατί το λες εσύ, με εννοάς πόση.
Και λες εμένα γιατί εγώ έγραψα παραδίπλα για σένα:
"........Προτείνω να τον αφήσετε εκεί που είναι και να περνά όπως του αξίζει![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, να φροντίζετε να περνάτε και σεις καλά εδώ."
Αν και το θεώρησα απλοϊκά γραμμένο, εντούτοις τελικά θέλει εξήγηση. Εννοούσα να περνάς όπως αυτό αξίζει σε κάθε άνθρωπο μέρες που είναι και αυτό όπως βγαίνει από το χαρακτήρα του. Το "εκεί που είναι" σημαίνει ότι είσαι εδώ και δεν μπορείς να είσαι δίπλα.
Ελπίζω τώρα να είμαι κατανοητός, πιο κάτω δεν έχει.

Για να δουμε ρε billako τωρα που ο κολητος σου χαριεντιζεται με τον kervera που σε βριζει τι θα πεις

Ωραιος ο ossie
Kαλες γιορτες αγορι μου
Δεν χαριεντίζομαι με κανένα. Όπως έχω πει και στο παρελθόν, και εγώ έμαθα από κάποιους όπως πχ Ινδιάνο, Piatsa, κλπ. Δεν γεννήθηκα και τα ήξερα. Στην πορεία τα έμαθα. Όπως και από εσένα μεταγενέστερα και από άλλους. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου και να μην λέω το αυτονόητο.
Και επίσης μπορείς να δεις στα ποστ μου ότι δεν έβρισα κανένα. Αν το είχα κάνει θα το παραδεχόμουνα.
Να ξέρεις και το λέω δημόσια, παρόλο που κάνεις παρέα με άτομα που δεν γουστάρω (και φυσικά δεν με αφορά), είσαι από τους ανθρώπους που εκτιμώ και το γνωρίζεις αυτό.


εσένα σου ευχήθηκα μπρε?Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία.
Μην ασχολείσαι μαζί μου ρε....τέλος...![]()
Ζε σέλεις να παιζουμε;
Βάλτο να δουλέψει, ποιος πρόσβαλε ποιον;
εσένα σου ευχήθηκα μπρε?
![]()
![]()

Εσύ ρε....άκου λέει "όπως του αξίζει".....
Τι μου αξίζει ρε....
Σου είπα τέλος.....άντε ένας-ένας----
που μπλέξα....Πες μου τι δεν καταλαβαίνεις;Ρε την ατυχία μου μέσα...που μπλέξα....Πες μου τι δεν καταλαβαίνεις;
Πάμε πάλι άλλη μία....
Ότι αξίζει από τον χαρακτήρα και το πως φέρεσαι γύρω σου.
Άντε λιγάκι ακόμη. Αν είσαι καλός χαρακτήρας να περάσεις καλά, αν είσαι σκατόψυχος δεν σε αφορούν τα Χριστούγεννα. Δεν ξέρεις τι είσαι;
και πάω GYM.... Μπίλυ εντάξει, ότι εγράφη το πρωί,εγράφη.
Είπαμε και είπατε τέλος.
Ας μη το συνεχίζουμε- κάποια πράγματα όταν μεσολαβεί η ένταση και τα νεύρα μεγεθύνονται και παρερμηνεύονται.
Αστο να πάμε όλοι παρακάτω.

Πάω να κουμπώσω τα νιτρικά μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και πάω GYM....
![]()
![]()
![]()
![]()
[size=50pt]ΚΑΛΕΣ ΕΟΡΤΕΣ......[/size]
Επίσης το ίδιο.
Και στα δύο, γιορτές και σε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι ρε δωσε συμβουλες για συμφιλιωση πρωτος στο βρισιδι εισαι
μ αρεσει που τα ελεγα χθες το βραδυ αυτα θέλει εναν σοβαρο συντονιστη εδω μεσα να βάλει τάξη δεν ασχολουνται.
Μπίλυ εντάξει, ότι εγράφη το πρωί,εγράφη.
Είπαμε και είπατε τέλος.
Ας μη το συνεχίζουμε- κάποια πράγματα όταν μεσολαβεί η ένταση και τα νεύρα μεγεθύνονται και παρερμηνεύονται.
Αστο να πάμε όλοι παρακάτω.
μπιλυ δεν εχει νοημα,σταματα να ασχολεισαι.
τοσο απλα.![]()

Ρε άντε γαμήσου καθυστερημένε τράβα να γράψεις στο κοσμοπόλιταν


Δώστους καμια συμβουλη να ειναι ψυχραιμοι στις φασαριες ρε Dude ξέρεις εσυ απο αυτα
"Paidia να ειστε ψυχραιμοι δεν κανει να βριζουμε τέτοιες μέρες ... "![]()
![]()