Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλά εσύ είσαι μεγάλος μαλάκας....καλά στα έχωσε ο john82...τη άλλη φορά....
Πρόλαβα και τα είδα πριν τα σβήσετε....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παιδιά...
Και εσύ billy, και εσείς δίπλα-bodos, Kerveras,lagonisian...
Θέλω να σας παρακαλέσω κάτι:
Ας σταματήσετε αμφότεροι αυτό το θέμα-άσχετα ποιος το ξεκίνησε, άσχετα ποιος πιστεύει ότι έχει δίκιο και ποιος άδικο.
Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο θα είσαστε όλοι καλύτερα από κάθε άποψη.
Κρίμα είναι για όλους σας-πόσο μάλλον που ο καθένας σας ξεχωριστά είσθε σίγουρα κάτι το ιδιαίτερο και ασφαλώς πολύ πιο διαφορετικό από αυτό το άσχημο που βγάζετε μέσα από τα γραφόμενά σας...
θα μου πεις και που θα παρεμβαινω billy?Τότε δεν θα παρεμβαίνεις και εναντίον του μπέμπα και υπέρ του προέδρου για παράδειγμα,όπως έγινε προχθές...είναι δικό τους θέμα...
Kervera δεν παρεμβαίνω εναντίον σου ή υπέρ του billy.
Εντάξει, στα λέω σε εσένα γιατί βλέπω ότι ποστάρεις εδώ:
Ας σταματήσετε, αν γίνεται, και εσείς και ο billy.
Δεν βγαίνει κάτι καλό με αυτή την ιστορία για κανέναν σας.
(Και βέβαια το ίδιο ισχύει και για τον billy.)

επειδή σε ξέρω προσωπικά σου απαντάω...Kervera δεν παρεμβαίνω εναντίον σου ή υπέρ του billy.
Εντάξει, στα λέω σε εσένα γιατί βλέπω ότι ποστάρεις εδώ:
Ας σταματήσετε, αν γίνεται, και εσείς και ο billy.
Δεν βγαίνει κάτι καλό με αυτή την ιστορία για κανέναν σας.
(Και βέβαια το ίδιο ισχύει και για τον billy.)
επειδή σε ξέρω προσωπικά σου απαντάω...
δεν έβρισα, ευχές είπαμε και χρόνια πολλά... και τα λέμε και πάλι. Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό.
άλλωστε του το είπα και του ίδιου... όσο μπορώ να πάρω στα σοβαρά ένα 5χρονο και να κρατήσω κακία, άλλο τόσο μπορώ να το κάνω και με αυτόν.
Αν τον πείραξε που είπα για το κέρασμα, καλή καρδιά.
Να έχετε όλοι σας μια όμορφη χρονιά. Χρόνια πολλά
δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, ξέρεις άλλωστε πως λειτουργούν αυτά. Λέει ο ένας κάτι, απαντάει ο άλλος και πάει λέγοντας. Από εμένα το τελειώνω εδώ, τώρα αν κάνουμε καμιά πλάκα στο μεταξύ μας δίπλα,να μην το πάρει προσωπικά. Άλλωστε σε ότι και να λέμε είναι ο μόνος που πετάγετε και νομίζει ότι το λέμε για αυτόν. Μαρτυράει χωρίς ξύλο που λένε...Επειδή λοιπόν σε ξέρω κι εγώ προσωπικά(και σε εκτιμώ...) ανταλλάξατε ευχές μεν, ήταν κάπως περίεργες ευχές δε-και αυτός και εσείς...!!!
Δεν βγαίνει όμως κάτι καλό αν συνεχιστεί/συνεχίζετε αυτό το θέμα-πίστεψε με.
Αν γίνεται,αγνοήστε ο ένας τον άλλον, όχι μόνο ως φυσική παρουσία αλλά και ως αντικείμενο ιντερνετικής ενασχόλησης.
Και θα δείτε πως σίγουρα και καλύτερα θα είσαστε και πολύ καλή νέα χρονιά θα έχετε...
Δεν χαριεντίζομαι με κανένα. Όπως έχω πει και στο παρελθόν, και εγώ έμαθα από κάποιους όπως πχ Ινδιάνο, Piatsa, κλπ. Δεν γεννήθηκα και τα ήξερα. Στην πορεία τα έμαθα. Όπως και από εσένα μεταγενέστερα και από άλλους. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου και να μην λέω το αυτονόητο.Για να δουμε ρε billako τωρα που ο κολητος σου χαριεντιζεται με τον kervera που σε βριζει τι θα πεις
Mια σφουγγαρίστρα κάποιος ρεε.
Φτάνει πια με τις ευχές και τα γλυψίματα θέλουμε ΑΙΜΑ!!!![]()
![]()
:S :S :SΡε τύπε τι θέλεις τώρα εσύ;Να σε αρχίσω σε τίποτα γαμωσταυρίδια;
Όσο για τον όψιμο βλάκα....να πω ότι φυσικά και θα περάσω τις μέρες όπως μου αξίζει κτλ....