Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (1 μέλη και 13 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Μπουχος τι εγινε στο πηγαδι επεσες  :2funny: αιντε μην το ξημερωσουμε εχουμε και δουλειες  :birdman:
 

bizoholik

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2013
Μηνύματα
612
Like
298
Πόντοι
26
Παρον  :grin: παντως η λαρα κοντευει τα δυο χρονια ισως και παραπανω και εκατσε μεγαλα διαστηματα στην βαρδια την βραδυνη, παλιοτερα πηγαινε και αρκετα συχνα τα πρωινα. Αποκλειεται να μην την εχεις δει αλλη φορα, εκτος και αν δεν πατας καθολου στο λα φαμ.

καλημέρα στην παρεα........
οντως η λαρα ητανε πεταχτικα εχθες κ την ειδα!!
αν αυτό το πιπινι ητανε σαν το χριστινακι από τα τριδιμα θα βγαζαμε γουστα!
φιλε τζαμαικανε εχω ποοοοοοολλλλυυυυυυυ καιρο να μπω σε αυτό το μαγαζι........
ισως η τελευταια φορα να ητανε όταν δουλεψε η νικολ μεσα :grin: :grin: :grin:

αυτές τις μερες εχω λιγα στην ακρη για ξοδεμα κ δεν ξερω που να τα δωσω.....
νικολ όχι παλι-ειρηνη όχι παλι(ασε που αυτή δεν ξερω αν θα με δωσει το κωλαρακι τις για 40 όπως παλια)
μονικα όχι παλι-αφρο όχι παλι- κ γενικα ΟΧΙ παλι τα γιδια!!

τις καινούριες δεν τις ξερω κ κακα τα ψεματα για πεταμα δεν τα εχω....(ηδη πεταξα 30 στην νταρια)
κανα καινουριο busty σαν την μονικα ρε παιδια εχουμε???
αφου απογοητευτικα τοσο πολύ που ψαχνω αυτές τις μερες μιπως πετυχω πουθενα την κατερινα την ελληνιδα που ητανε τις τελαυταιες φορες στο ανδρ.γεωργιου 16 πρωινη(την τελαιυταια φορα εκει την πετυχα) κ τα βραδια δουλευε στο 50....
 

bizoholik

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2013
Μηνύματα
612
Like
298
Πόντοι
26
η πλακα ρε παιδια είναι ότι προσπαθω να σκεφτω out of the BOX κ να βρω καμια εναλακτικη λυση....... :grin:
Αλλα αν διαβαζετε κ στα αλλα φορουμ εδώ θεσσαλονικης (πιατσες-κολγκιρλ-σιτιτουρια) ειμαστε αστα να πανε......
όχι για κλαματα,όχι για γελια, να οργανώσουμε κανα συλογο για να φευγουμε αθηνα ειμαστε με πουλμαν 2ημερη εκδρομη......
Πως κανουν οι ομαδες εδώ θεσσαλονικη ετσι κ εμεις :2funny: :2funny:.......

με πανο κ τέτοιες καταστασεις.............
 

georgeflorinios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2009
Μηνύματα
110
Κριτικές
6
Like
168
Πόντοι
281
Παίδες είχα δει στα πεταχτά μια ψηλή Μπάρμπαρα στο Las Vegas τη νύχτα πρίν κανα 2 βδόμαδο. Δεν ξ'ερω αν δουλεύει ακόμα. Την έχει πάρει κανείς να μας πει εντυπώσεις?
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
καλημέρα στην παρεα........
οντως η λαρα ητανε πεταχτικα εχθες κ την ειδα!!
αν αυτό το πιπινι ητανε σαν το χριστινακι από τα τριδιμα θα βγαζαμε γουστα!
φιλε τζαμαικανε εχω ποοοοοοολλλλυυυυυυυ καιρο να μπω σε αυτό το μαγαζι........
ισως η τελευταια φορα να ητανε όταν δουλεψε η νικολ μεσα :grin: :grin: :grin:

αυτές τις μερες εχω λιγα στην ακρη για ξοδεμα κ δεν ξερω που να τα δωσω.....
νικολ όχι παλι-ειρηνη όχι παλι(ασε που αυτή δεν ξερω αν θα με δωσει το κωλαρακι τις για 40 όπως παλια)
μονικα όχι παλι-αφρο όχι παλι- κ γενικα ΟΧΙ παλι τα γιδια!!

τις καινούριες δεν τις ξερω κ κακα τα ψεματα για πεταμα δεν τα εχω....(ηδη πεταξα 30 στην νταρια)
κανα καινουριο busty σαν την μονικα ρε παιδια εχουμε???
αφου απογοητευτικα τοσο πολύ που ψαχνω αυτές τις μερες μιπως πετυχω πουθενα την κατερινα την ελληνιδα που ητανε τις τελαυταιες φορες στο ανδρ.γεωργιου 16 πρωινη(την τελαιυταια φορα εκει την πετυχα) κ τα βραδια δουλευε στο 50....

Περαστικα μας.!!!
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906

nstssp

Μέγας
Εγγρ.
10 Δεκ 2009
Μηνύματα
449
Κριτικές
11
Like
2
Πόντοι
4.160
καλημέρα στην παρεα........
οντως η λαρα ητανε πεταχτικα εχθες κ την ειδα!!
αν αυτό το πιπινι ητανε σαν το χριστινακι από τα τριδιμα θα βγαζαμε γουστα!
φιλε τζαμαικανε εχω ποοοοοοολλλλυυυυυυυ καιρο να μπω σε αυτό το μαγαζι........
ισως η τελευταια φορα να ητανε όταν δουλεψε η νικολ μεσα :grin: :grin: :grin:

αυτές τις μερες εχω λιγα στην ακρη για ξοδεμα κ δεν ξερω που να τα δωσω.....
νικολ όχι παλι-ειρηνη όχι παλι(ασε που αυτή δεν ξερω αν θα με δωσει το κωλαρακι τις για 40 όπως παλια)
μονικα όχι παλι-αφρο όχι παλι- κ γενικα ΟΧΙ παλι τα γιδια!!

τις καινούριες δεν τις ξερω κ κακα τα ψεματα για πεταμα δεν τα εχω....(ηδη πεταξα 30 στην νταρια)
κανα καινουριο busty σαν την μονικα ρε παιδια εχουμε???
αφου απογοητευτικα τοσο πολύ που ψαχνω αυτές τις μερες μιπως πετυχω πουθενα την κατερινα την ελληνιδα που ητανε τις τελαυταιες φορες στο ανδρ.γεωργιου 16 πρωινη(την τελαιυταια φορα εκει την πετυχα) κ τα βραδια δουλευε στο 50....

για busty δε ξέρω αλλά προς την άλλη άκρη (περίπου petit) δοκήμασε την Σάρα από τις βίλλες. και μη σε γελάσει στο σαλονι καινομίσεις ότι είναι ψιλή, φορά 20ποντα  ;)
 

bizoholik

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2013
Μηνύματα
612
Like
298
Πόντοι
26
για busty δε ξέρω αλλά προς την άλλη άκρη (περίπου petit) δοκήμασε την Σάρα από τις βίλλες. και μη σε γελάσει στο σαλονι καινομίσεις ότι είναι ψιλή, φορά 20ποντα  ;)

μαλλον δεν με καταλαβες........
busty εγω εννοω αυτές που δεχονται δαχτυλιασματα-γλωσσοφιλα-σκαμπιλια-μπουνιες-κλωτσιες-κ τα σχετικα!!
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
μαλλον δεν με καταλαβες........
busty εγω εννοω αυτές που δεχονται δαχτυλιασματα-γλωσσοφιλα-σκαμπιλια-μπουνιες-κλωτσιες-κ τα σχετικα!!
αυτα ειναι gfe και extreme sex ρε παιχτη
 

Mastokavlidis

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2014
Μηνύματα
647
Like
5
Πόντοι
6
Καλησπερες στην Παρεα!! σε διαστημα λιγων ημερων πηγα σε Αντριαννα νταιαμοντ, Νικολ, Αντζελα ουκρανη κορινα ερως, και μια ρουμανα που δουλευει στο φριξου 15 βραδυνη ονομα δε θυμαμαι !!

Εχω να πω οτι η Αντριαννα ειναι Τοπ για μενα κ κατι που δε περιμενα ειναι οτι εδωσα 40 ευρω απλο και μου εκανε απο μονη της ακαπωτο τσιμπουκακι σπεσιαλ με φτυσιματα και ολα τα σχετικα, πολυ καλη καταθεση.

Κορινα φοβερο κοντοπουτανο με ωραιο κωλαρακι συμμετοχη,την κυνηγουσα 10 λεπτα μεσα στο δωματιο, επαιζε το πιτσιρικι χαχαχα!! πολυ καλη καταθεση!!

Αντζελα  Η τυπισσα χορτασε λεφτα μαλλον,πολυ ψηλα τον αμανε τον σηκωσε!! Μαυρο απο μενα οταν στα 5 λεπτα βγαζεις την καποτα και μου τραβας μαλακια γτ τελειωσε ο χρονοσ!!!! ΛΟΛ !!!

Νικολ Απλα Θεα!! σε χαλαρωνει, για τα χρονια της μια χαρα κρατιεται, η καλη τσατσα με κερασε και τσιγαρακι γτ μου ειχαν τελειωσει :P

Η ρουμανα στο φριξου 15 καλη, κοντη γκομενα καστανοξανθη, τπτ το ιδιαιτερο, αλλα πετυχημενη καταθεση, στην πιπα πολυ καλη!!

ΕΠΙΣΗΣ οταν βγηκα απο την Γωγω που μπηκα να την Κοζαρω ηταν και ενας συναγωνιστης που μας ειπε οτι ειναι κομωδινο εμενα και ενα φιλο μου, εγω βεβαια τον ρωτησα αν γραφει στο φορουμ, ειπε ναι στο μπουρδελα, ρωτησα ποιος ειναι (τον πιεσα κ λιγο λολ) και λεει "δεν μπορω να πω καληνυχτα παιδια καληνυχτα" αχαχαχαχα!!!

Φιλε αμα Βλεπεις τωρα εγω Ημουν !! αχαχαχα  :cheesy:
 

kyska7

Μέλος
Εγγρ.
8 Οκτ 2012
Μηνύματα
332
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
μαλλον δεν με καταλαβες........
busty εγω εννοω αυτές που δεχονται δαχτυλιασματα-γλωσσοφιλα-σκαμπιλια-μπουνιες-κλωτσιες-κ τα σχετικα!!
bizoholik  ξέρω έναν τύπο ειναι ΔΥΟ μέτρα 140 κιλά καλλίγραμμος!! και γουσταρι busty καταστάσεις ανεξαρτήτου φίλου  γουσταρις να σε κανο κάνα κώνε :grin: :2funny:


ΥΣ άντε βγάλτε άκρη τώρα για τον κάθε έναν από μας!!
 

scorpiosstelios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.471
Κριτικές
14
Like
269
Πόντοι
526
Καταθεση στην Μιλφ Μονικα στον Ερημιτη , οπως παντα λυσσασμενη με πολλα παιχνιδια , πολυ ορεξη και ανεση χρονου  :knockinb:  :tits:  :kissass:  :fuck2:  :pipa3:
 

billys24

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιαν 2014
Μηνύματα
74
Κριτικές
83
Like
1.299
Πόντοι
2.460
Μεταξυ Αννας και Παολας εχει να προτεινει κανεις κατι που τις εχει παρει και τις δυο;
 

kalamia

Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2009
Μηνύματα
7
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπερες στην Παρεα!! σε διαστημα λιγων ημερων πηγα σε Αντριαννα νταιαμοντ, Νικολ, Αντζελα ουκρανη κορινα ερως, και μια ρουμανα που δουλευει στο φριξου 15 βραδυνη ονομα δε θυμαμαι !!

Εχω να πω οτι η Αντριαννα ειναι Τοπ για μενα κ κατι που δε περιμενα ειναι οτι εδωσα 40 ευρω απλο και μου εκανε απο μονη της ακαπωτο τσιμπουκακι σπεσιαλ με φτυσιματα και ολα τα σχετικα, πολυ καλη καταθεση.

Κορινα φοβερο κοντοπουτανο με ωραιο κωλαρακι συμμετοχη,την κυνηγουσα 10 λεπτα μεσα στο δωματιο, επαιζε το πιτσιρικι χαχαχα!! πολυ καλη καταθεση!!

Αντζελα  Η τυπισσα χορτασε λεφτα μαλλον,πολυ ψηλα τον αμανε τον σηκωσε!! Μαυρο απο μενα οταν στα 5 λεπτα βγαζεις την καποτα και μου τραβας μαλακια γτ τελειωσε ο χρονοσ!!!! ΛΟΛ !!!

Νικολ Απλα Θεα!! σε χαλαρωνει, για τα χρονια της μια χαρα κρατιεται, η καλη τσατσα με κερασε και τσιγαρακι γτ μου ειχαν τελειωσει :P

Η ρουμανα στο φριξου 15 καλη, κοντη γκομενα καστανοξανθη, τπτ το ιδιαιτερο, αλλα πετυχημενη καταθεση, στην πιπα πολυ καλη!!

ΕΠΙΣΗΣ οταν βγηκα απο την Γωγω που μπηκα να την Κοζαρω ηταν και ενας συναγωνιστης που μας ειπε οτι ειναι κομωδινο εμενα και ενα φιλο μου, εγω βεβαια τον ρωτησα αν γραφει στο φορουμ, ειπε ναι στο μπουρδελα, ρωτησα ποιος ειναι (τον πιεσα κ λιγο λολ) και λεει "δεν μπορω να πω καληνυχτα παιδια καληνυχτα" αχαχαχαχα!!!

Φιλε αμα Βλεπεις τωρα εγω Ημουν !! αχαχαχα  :cheesy:
Καλησπερες στην Παρεα!! σε διαστημα λιγων ημερων πηγα σε Αντριαννα νταιαμοντ, Νικολ, Αντζελα ουκρανη κορινα ερως, και μια ρουμανα που δουλευει στο φριξου 15 βραδυνη ονομα δε θυμαμαι !!

Εχω να πω οτι η Αντριαννα ειναι Τοπ για μενα κ κατι που δε περιμενα ειναι οτι εδωσα 40 ευρω απλο και μου εκανε απο μονη της ακαπωτο τσιμπουκακι σπεσιαλ με φτυσιματα και ολα τα σχετικα, πολυ καλη καταθεση.

Κορινα φοβερο κοντοπουτανο με ωραιο κωλαρακι συμμετοχη,την κυνηγουσα 10 λεπτα μεσα στο δωματιο, επαιζε το πιτσιρικι χαχαχα!! πολυ καλη καταθεση!!

Αντζελα  Η τυπισσα χορτασε λεφτα μαλλον,πολυ ψηλα τον αμανε τον σηκωσε!! Μαυρο απο μενα οταν στα 5 λεπτα βγαζεις την καποτα και μου τραβας μαλακια γτ τελειωσε ο χρονοσ!!!! ΛΟΛ !!!

Νικολ Απλα Θεα!! σε χαλαρωνει, για τα χρονια της μια χαρα κρατιεται, η καλη τσατσα με κερασε και τσιγαρακι γτ μου ειχαν τελειωσει :P

Η ρουμανα στο φριξου 15 καλη, κοντη γκομενα καστανοξανθη, τπτ το ιδιαιτερο, αλλα πετυχημενη καταθεση, στην πιπα πολυ καλη!!

ΕΠΙΣΗΣ οταν βγηκα απο την Γωγω που μπηκα να την Κοζαρω ηταν και ενας συναγωνιστης που μας ειπε οτι ειναι κομωδινο εμενα και ενα φιλο μου, εγω βεβαια τον ρωτησα αν γραφει στο φορουμ, ειπε ναι στο μπουρδελα, ρωτησα ποιος ειναι (τον πιεσα κ λιγο λολ) και λεει "δεν μπορω να πω καληνυχτα παιδια καληνυχτα" αχαχαχαχα!!!

Φιλε αμα Βλεπεις τωρα εγω Ημουν !! αχαχαχα  :cheesy:

φιλε μου,ειμαι νεος εδω,συγγνωμη που ρωταω,η νικολ που δουλευει;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom