Επισκέπτης
οκ ρε φιλος πλακα κανω, ρωτα οτι θελεις.μια βδομάδα θα ειμαι εδώ οποτε ..θελω να κάνω κάποιες επισκέψεις που είχα πάει και παλιά ...
οκ ρε φιλος πλακα κανω, ρωτα οτι θελεις.μια βδομάδα θα ειμαι εδώ οποτε ..θελω να κάνω κάποιες επισκέψεις που είχα πάει και παλιά ...
αιντε μην το ξημερωσουμε εχουμε και δουλειες Παρονπαντως η λαρα κοντευει τα δυο χρονια ισως και παραπανω και εκατσε μεγαλα διαστηματα στην βαρδια την βραδυνη, παλιοτερα πηγαινε και αρκετα συχνα τα πρωινα. Αποκλειεται να μην την εχεις δει αλλη φορα, εκτος και αν δεν πατας καθολου στο λα φαμ.
.......καλημέρα στην παρεα........
οντως η λαρα ητανε πεταχτικα εχθες κ την ειδα!!
αν αυτό το πιπινι ητανε σαν το χριστινακι από τα τριδιμα θα βγαζαμε γουστα!
φιλε τζαμαικανε εχω ποοοοοοολλλλυυυυυυυ καιρο να μπω σε αυτό το μαγαζι........
ισως η τελευταια φορα να ητανε όταν δουλεψε η νικολ μεσα![]()
![]()
αυτές τις μερες εχω λιγα στην ακρη για ξοδεμα κ δεν ξερω που να τα δωσω.....
νικολ όχι παλι-ειρηνη όχι παλι(ασε που αυτή δεν ξερω αν θα με δωσει το κωλαρακι τις για 40 όπως παλια)
μονικα όχι παλι-αφρο όχι παλι- κ γενικα ΟΧΙ παλι τα γιδια!!
τις καινούριες δεν τις ξερω κ κακα τα ψεματα για πεταμα δεν τα εχω....(ηδη πεταξα 30 στην νταρια)
κανα καινουριο busty σαν την μονικα ρε παιδια εχουμε???
αφου απογοητευτικα τοσο πολύ που ψαχνω αυτές τις μερες μιπως πετυχω πουθενα την κατερινα την ελληνιδα που ητανε τις τελαυταιες φορες στο ανδρ.γεωργιου 16 πρωινη(την τελαιυταια φορα εκει την πετυχα) κ τα βραδια δουλευε στο 50....
Παίδες είχα δει στα πεταχτά μια ψηλή Μπάρμπαρα στο Las Vegas τη νύχτα πρίν κανα 2 βδόμαδο. Δεν ξ'ερω αν δουλεύει ακόμα. Την έχει πάρει κανείς να μας πει εντυπώσεις?
καλημέρα στην παρεα........
οντως η λαρα ητανε πεταχτικα εχθες κ την ειδα!!
αν αυτό το πιπινι ητανε σαν το χριστινακι από τα τριδιμα θα βγαζαμε γουστα!
φιλε τζαμαικανε εχω ποοοοοοολλλλυυυυυυυ καιρο να μπω σε αυτό το μαγαζι........
ισως η τελευταια φορα να ητανε όταν δουλεψε η νικολ μεσα![]()
![]()
αυτές τις μερες εχω λιγα στην ακρη για ξοδεμα κ δεν ξερω που να τα δωσω.....
νικολ όχι παλι-ειρηνη όχι παλι(ασε που αυτή δεν ξερω αν θα με δωσει το κωλαρακι τις για 40 όπως παλια)
μονικα όχι παλι-αφρο όχι παλι- κ γενικα ΟΧΙ παλι τα γιδια!!
τις καινούριες δεν τις ξερω κ κακα τα ψεματα για πεταμα δεν τα εχω....(ηδη πεταξα 30 στην νταρια)
κανα καινουριο busty σαν την μονικα ρε παιδια εχουμε???
αφου απογοητευτικα τοσο πολύ που ψαχνω αυτές τις μερες μιπως πετυχω πουθενα την κατερινα την ελληνιδα που ητανε τις τελαυταιες φορες στο ανδρ.γεωργιου 16 πρωινη(την τελαιυταια φορα εκει την πετυχα) κ τα βραδια δουλευε στο 50....
για busty δε ξέρω αλλά προς την άλλη άκρη (περίπου petit) δοκήμασε την Σάρα από τις βίλλες. και μη σε γελάσει στο σαλονι καινομίσεις ότι είναι ψιλή, φορά 20ποντα ;)
αυτα ειναι gfe και extreme sex ρε παιχτημαλλον δεν με καταλαβες........
busty εγω εννοω αυτές που δεχονται δαχτυλιασματα-γλωσσοφιλα-σκαμπιλια-μπουνιες-κλωτσιες-κ τα σχετικα!!
εσυ θες μια ναντια αλλα λειπει....ή καμια μαρθα να την ξεκωλιαζες![]()
![]()
![]()
..............
οκ παω πασο!!
εσυ θες μια ναντια αλλα λειπει....ή καμια μαρθα να την ξεκωλιαζες
που είναι για πεσ???
είναι ακομα στο κουρμπετι?

bizoholik ξέρω έναν τύπο ειναι ΔΥΟ μέτρα 140 κιλά καλλίγραμμος!! και γουσταρι busty καταστάσεις ανεξαρτήτου φίλου γουσταρις να σε κανο κάνα κώνεμαλλον δεν με καταλαβες........
busty εγω εννοω αυτές που δεχονται δαχτυλιασματα-γλωσσοφιλα-σκαμπιλια-μπουνιες-κλωτσιες-κ τα σχετικα!!

μήπως έπρεπε να ζητησεις τα χρήματα σου πίσω! Λόγω καθαριότητας δωματίου (1)!Περαστικα μας.!!!

Καλησπερες στην Παρεα!! σε διαστημα λιγων ημερων πηγα σε Αντριαννα νταιαμοντ, Νικολ, Αντζελα ουκρανη κορινα ερως, και μια ρουμανα που δουλευει στο φριξου 15 βραδυνη ονομα δε θυμαμαι !!
Εχω να πω οτι η Αντριαννα ειναι Τοπ για μενα κ κατι που δε περιμενα ειναι οτι εδωσα 40 ευρω απλο και μου εκανε απο μονη της ακαπωτο τσιμπουκακι σπεσιαλ με φτυσιματα και ολα τα σχετικα, πολυ καλη καταθεση.
Κορινα φοβερο κοντοπουτανο με ωραιο κωλαρακι συμμετοχη,την κυνηγουσα 10 λεπτα μεσα στο δωματιο, επαιζε το πιτσιρικι χαχαχα!! πολυ καλη καταθεση!!
Αντζελα Η τυπισσα χορτασε λεφτα μαλλον,πολυ ψηλα τον αμανε τον σηκωσε!! Μαυρο απο μενα οταν στα 5 λεπτα βγαζεις την καποτα και μου τραβας μαλακια γτ τελειωσε ο χρονοσ!!!! ΛΟΛ !!!
Νικολ Απλα Θεα!! σε χαλαρωνει, για τα χρονια της μια χαρα κρατιεται, η καλη τσατσα με κερασε και τσιγαρακι γτ μου ειχαν τελειωσει
Η ρουμανα στο φριξου 15 καλη, κοντη γκομενα καστανοξανθη, τπτ το ιδιαιτερο, αλλα πετυχημενη καταθεση, στην πιπα πολυ καλη!!
ΕΠΙΣΗΣ οταν βγηκα απο την Γωγω που μπηκα να την Κοζαρω ηταν και ενας συναγωνιστης που μας ειπε οτι ειναι κομωδινο εμενα και ενα φιλο μου, εγω βεβαια τον ρωτησα αν γραφει στο φορουμ, ειπε ναι στο μπουρδελα, ρωτησα ποιος ειναι (τον πιεσα κ λιγο λολ) και λεει "δεν μπορω να πω καληνυχτα παιδια καληνυχτα" αχαχαχαχα!!!
Φιλε αμα Βλεπεις τωρα εγω Ημουν !! αχαχαχα![]()
Καλησπερες στην Παρεα!! σε διαστημα λιγων ημερων πηγα σε Αντριαννα νταιαμοντ, Νικολ, Αντζελα ουκρανη κορινα ερως, και μια ρουμανα που δουλευει στο φριξου 15 βραδυνη ονομα δε θυμαμαι !!
Εχω να πω οτι η Αντριαννα ειναι Τοπ για μενα κ κατι που δε περιμενα ειναι οτι εδωσα 40 ευρω απλο και μου εκανε απο μονη της ακαπωτο τσιμπουκακι σπεσιαλ με φτυσιματα και ολα τα σχετικα, πολυ καλη καταθεση.
Κορινα φοβερο κοντοπουτανο με ωραιο κωλαρακι συμμετοχη,την κυνηγουσα 10 λεπτα μεσα στο δωματιο, επαιζε το πιτσιρικι χαχαχα!! πολυ καλη καταθεση!!
Αντζελα Η τυπισσα χορτασε λεφτα μαλλον,πολυ ψηλα τον αμανε τον σηκωσε!! Μαυρο απο μενα οταν στα 5 λεπτα βγαζεις την καποτα και μου τραβας μαλακια γτ τελειωσε ο χρονοσ!!!! ΛΟΛ !!!
Νικολ Απλα Θεα!! σε χαλαρωνει, για τα χρονια της μια χαρα κρατιεται, η καλη τσατσα με κερασε και τσιγαρακι γτ μου ειχαν τελειωσει
Η ρουμανα στο φριξου 15 καλη, κοντη γκομενα καστανοξανθη, τπτ το ιδιαιτερο, αλλα πετυχημενη καταθεση, στην πιπα πολυ καλη!!
ΕΠΙΣΗΣ οταν βγηκα απο την Γωγω που μπηκα να την Κοζαρω ηταν και ενας συναγωνιστης που μας ειπε οτι ειναι κομωδινο εμενα και ενα φιλο μου, εγω βεβαια τον ρωτησα αν γραφει στο φορουμ, ειπε ναι στο μπουρδελα, ρωτησα ποιος ειναι (τον πιεσα κ λιγο λολ) και λεει "δεν μπορω να πω καληνυχτα παιδια καληνυχτα" αχαχαχαχα!!!
Φιλε αμα Βλεπεις τωρα εγω Ημουν !! αχαχαχα![]()