farkeli
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 7.572
- Κριτικές
- 101
- Like
- 206
- Πόντοι
- 1.886
φου...όταν διάβασα τον τίτλο νόμισα ότι θα γράψεις για ναρκωτικά...
τελικά έγραψες για το "ναρκωτικό"μας τις πουτάνες
Στρατηγέ ποια Σιμόν ? απο Κολωνού 53?
ΝΑΙ
φου...όταν διάβασα τον τίτλο νόμισα ότι θα γράψεις για ναρκωτικά...
τελικά έγραψες για το "ναρκωτικό"μας τις πουτάνες
Στρατηγέ ποια Σιμόν ? απο Κολωνού 53?
κριμα ...εδω μεσα ειμαστε για να περναμε καλα πανω απ ολα,αυτο εχει σημασια,κριμα που γινανε ετσι τα πραγματα,Μαλλον μας τελειωσε ο Eric.
Αλλα απαραδεκτη συμπεριφορα απ'ολους τους εμπλεκομενους. Ηρεμηστε, ειναι δυνατον να τσακωνεστε για τις ενημερωσεις? Ημαρτον.
[/move]




Τώρα που θα γίνει Κυβέρνηση ο Συριζα και θα κλείσει τα μπουρδέλα
τότε να δείτε βρισιές και απειλές που θα πέσουν !![]()
![]()
Και μία σημαντική συμβουλή:άλλαξε κοπέλα μου το άρωμά σου με κάποιο μη ανεξίτηλο!Εμένα δεν με νοιάζει,αλλά θα κάψεις κανέναν παντρεμένο...Πέρασα σήμερα πρώτη φορά,με πολύ καλές εντυπώσεις,(το άριστα δεν είναι μακριά),και αν διαβάζει απ'ότι κατάλαβα,την ευχαριστώ πολύ,και ξέρει γιατί... Σίγουρα θα την ξανατιμήσω!
Για λίγα γραμμάρια ευτυχίας ...
Βρέθηκα σε πορνεία δεύτερης διαλογής να επιλέξω και να διασκεδάσω τα λιγοστά από τα γραμμάρια που μου αναλογούσαν στην επιθυμία μου.
ΜαίρηΤωρα το πρωι
21 ισογειο δυο κοπελες,μια μελαγχροινη πιτσιρικα με λεπτο κορμι,πολύ γλυκια με παιδικο προσωπο,τοσο που ν αγγιζει τα ορια του ακαταλληλου για ενηλικους
Τιμηθηκε σημερα με καλες εντυπωσεις η μιλφαρα ΜαριαΤωρα το πρωι
Αλκαμενους 113 δυο κοπελες,η ψηλη μελαγχροινη mlf μαρια με το κοντο μαυρο μαλλι και το πλουσιο στηθος,με αγρια χαρακτηριστικα στο προσωπο και η μεταmlf αλινα,ξανθια,χυμωδης και εντυπωσιακη με καταπληκτικες επισης βυζαρες
21 οροφος αντζελικα,μελαγχροινη πολύ ωραια παρουσια,εχει επισημανθει από τον smirni
Ωραιο σεξι θυληκο κορμι με περιφερεια λιγο μεγαλυτερη από το υπολοιπο κορμι,ηταν υποψηφια για καταθεση.
Φιλοτιμος συναγωνιστης ωστοσο που ημασταν μαζι στο σαλονι,αποχωρωντας μου ειπε ότι δεν ειχε περασει καλα μαζι της
Βεργας 3
Αριστερα η μιλα,ψηλη μελαγχροινη mlf ,με δυο δωματια γεματα
απο Αλκαμενους 113.Θα ακολουθησει κριτικη.ιάσωνος 20 αννακανα πιπινι πετιτ παιζει αυτη τη βαρδια ρε παιχτες ...
Ευνειδων 5
Μαλλον επειδη ανοιξε ως στουντιο.γι αυτο.Μετεπειτα απ οτι εχω διαβασει εδω εριξε τις τιμες και πλεον εγινε αυτο που αποκαλειται στουντελο.Το ειχα πετυχει τυχαια σε ενα στενακι οταν γυρναγα απο νυκτερινο κεντρο της περιοχης.Ιερα Οδος Γκαζι καπου εκει.Επειδη ειχε ακουστει περι μιας Κινεζας ενδιαφερθηκα να το επισκεφθω αλλα μολις εμαθα οτι εξαφανιστηκε δεν εκανα τελικα επισκεψη.Ως μπουρδελακιας της ευρυτερης περιοχης της Φυλης δεν ειναι στο πεδιο δρασης μου αλλα αν ακουστει πουθενα εκ νεου για Κινεζα θα με ενδιεφερε.πρώτη φορά το ακούω αυτό τσαρδί![]()
δεν υπάρχει στον κατάλογο απ'όσο είδα