Νέα

Ελβιρα23,μασαζ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 172K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Elvira23

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2014
Μηνύματα
363
Like
2
Πόντοι
1
Ευχαριστώ  για τα καλα σας λογια! Οσο για το κωλαρακι.... τι να κανουμε κυριοι δεν το απολαμβανουμε ολες το ίδιο κ αν οχι δεν μπορω εγω προσωπικά  να το δωσω!!!  :kissass:
 

sokoflikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2014
Μηνύματα
203
Κριτικές
4
Like
1.003
Πόντοι
361
Ελβιρα  κανε χωρο και για μας τους νεοεισερχομενους ...ανυπομονουμε!!!!
 

slk 55

Μέγας
Εγγρ.
13 Ιουν 2010
Μηνύματα
2.163
Κριτικές
32
Like
389
Πόντοι
4.195
Ευχαριστώ  για τα καλα σας λογια! Οσο για το κωλαρακι.... τι να κανουμε κυριοι δεν το απολαμβανουμε ολες το ίδιο κ αν οχι δεν μπορω εγω προσωπικά  να το δωσω!!!  :kissass:
ειπες μια κουβέντα τι να κανουμε μωρακι  :'( :'( :'( :'(
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.408
Πόντοι
12.756
Ευχαριστώ  για τα καλα σας λογια! Οσο για το κωλαρακι.... τι να κανουμε κυριοι δεν το απολαμβανουμε ολες το ίδιο κ αν οχι δεν μπορω εγω προσωπικά  να το δωσω!!!  :kissass:
:o :o :o
 

company of heroes tho

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
5.803
Κριτικές
187
Like
19.140
Πόντοι
32.148
Ευχαριστώ  για τα καλα σας λογια! Οσο για το κωλαρακι.... τι να κανουμε κυριοι δεν το απολαμβανουμε ολες το ίδιο κ αν οχι δεν μπορω εγω προσωπικά  να το δωσω!!!  :kissass:
;) σωστά μιλάς
 

nomercy

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.283
Κριτικές
15
Like
226
Πόντοι
1.240
Ευχαριστώ  για τα καλα σας λογια! Οσο για το κωλαρακι.... τι να κανουμε κυριοι δεν το απολαμβανουμε ολες το ίδιο κ αν οχι δεν μπορω εγω προσωπικά  να το δωσω!!!  :kissass:

εσυ προσωπικα οχι ... γιατι για ποια αλλη μιλαμε ?
 

Elvira23

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2014
Μηνύματα
363
Like
2
Πόντοι
1
Ναι το εγραψα λιγο καπως. Εννοώ  οτι αφου εγω δεν το απολαμβάνω  κ δεν μ αρεσει δεν το κανω!  :)
 

Elvira23

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2014
Μηνύματα
363
Like
2
Πόντοι
1
Κανονισε εσυ..  Νο 4 να ειναι οι γαριδες! :boobies:
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
Έχει κριτικές κάπου για την εν λόγω κυρία...;
όχι Βασίλη μου...μόνο εδώ στο θρεντ...πάντως είναι εξαιρετική...καλό παιδί, όμορφούλα ευχάριστος χαρακτήρας και καλές υπηρεσίες...3 φορές τη συνάντησα...η μια καλύτερη από την άλλη...
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
Εγγρ.
31 Δεκ 2012
Μηνύματα
4.878
Κριτικές
754
Like
52.740
Πόντοι
37.612
όχι Βασίλη μου...μόνο εδώ στο θρεντ...πάντως είναι εξαιρετική...καλό παιδί, όμορφούλα ευχάριστος χαρακτήρας και καλές υπηρεσίες...3 φορές τη συνάντησα...η μια καλύτερη από την άλλη...

Ωραία!
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom