Νέα

Αφιερωμα "Πλευρης" (πρεσβυτερος)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 252
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.869
Πόντοι
2.886
Νομιζω οτι ο Πλευρης ειναι χουντικος, εννοωντας οτι θελει κυριαρχια του στρατου πανω στο λαο.
Αντιθετα, η ΧΑ ειναι "κινηματικη" και θελει Χουντα + Ταγματα Εφοδου + "Αγανακτισμενους", να λιντσαρουν, ατιμωρητοι, αλλοδαπους. Ο Πλευρης δεν θα επετρεπε τετοιες συμπεριφορες, καθοτι πιο "θεσμικος".

Η ΧΑ ειναι ο " λαϊκός φασισμος " ,ενώ ο Πλεύρης υποστηρίζει
ένα "θεσμικό " όπως είπες ,φασισμό ,πιο " αριστοκρατικό "
με την έννοια της Δεξιάς των πλουτοκρατών .
 
OP
OP
K

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
Η ΧΑ ειναι ο " λαϊκός φασισμος " ,ενώ ο Πλεύρης υποστηρίζει
ένα "θεσμικό " όπως είπες ,φασισμό ,πιο " αριστοκρατικό "
με την έννοια της Δεξιάς των πλουτοκρατών .

Δε νομιζω να ειναι "Δεξια των πλουτοκρατων" σε θεωρητικο επιπεδο, αλλα στην πραξη ετσι λειτουργησε.

Δηλαδη, συνεργαστηκε αψογα με το Κεφαλαιο και του εδωσε full κινητρα να ανοιξει εργοστασια κλπ...

Αρκει να ριξεις μια ματια στο βιομηχανικο χαρτη της χωρας και θα καταλαβεις τι ποσοστο των σημερινων βιομηχανικων κολοσσων ανοιξαν επι Χουντας.
 

yorkie

Global Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
11 Απρ 2012
Μηνύματα
2.764
Κριτικές
228
Like
18.840
Πόντοι
35.668

piderof

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.023
Κριτικές
2
Like
52
Πόντοι
66
Ο Πλεύρης είναι αστείος και συνιστώ να δείτε όλα τα βίντεο
με αυτόν .Επίσης είναι θεατρίνος και κάνει ευχάριστο σχετικά
μάθημα Αρχαίων ,αν και δεν είναι και τόσο μορφωμένος ,όσο παριστάνει .
Συνιστώ να διαβάσετε το βιβλίο του " οι κίναιδοι " δηλ. οι ομοφυλόφιλοι .
Φοβερά αστείο ,αλλά και τελείως επιφανειακό .
Το "αστείος" είναι ορθός χαρακτηρισμός για τον Πλεύρη, με βάση την ετυμολογία της λέξης. Δεν είναι γελοίος και γραφικός όπως οι αριστεροί. Έχει λεπτό χιούμορ, κάτι που δείχνει υψηλή ευφυΐα. Πολύ χιούμορ έχουν και τα βιβλία του "Ο γέλως στην αρχαία Ελλάδα" και το "Εβραίοι: όλη η αλήθεια".
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
Πλεύρ. Those were the days.

Μιχαλό. That will be the day .

Κάσ.  I just do alpha male shit everyday.

:grin:
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.869
Πόντοι
2.886
Δε νομιζω να ειναι "Δεξια των πλουτοκρατων" σε θεωρητικο επιπεδο, αλλα στην πραξη ετσι λειτουργησε.

Δηλαδη, συνεργαστηκε αψογα με το Κεφαλαιο και του εδωσε full κινητρα να ανοιξει εργοστασια κλπ...

Αρκει να ριξεις μια ματια στο βιομηχανικο χαρτη της χωρας και θα καταλαβεις τι ποσοστο των σημερινων βιομηχανικων κολοσσων ανοιξαν επι Χουντας.

Σωστός .Ο Πλεύρης ΔΕΝ γουστάρει " λαϊκο φασισμό " .
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.869
Πόντοι
2.886
Το "αστείος" είναι ορθός χαρακτηρισμός για τον Πλεύρη, με βάση την ετυμολογία της λέξης. Δεν είναι γελοίος και γραφικός όπως οι αριστεροί. Έχει λεπτό χιούμορ, κάτι που δείχνει υψηλή ευφυΐα. Πολύ χιούμορ έχουν και τα βιβλία του "Ο γέλως στην αρχαία Ελλάδα" και το "Εβραίοι: όλη η αλήθεια".

Το "Εβραίοι: όλη η αλήθεια" είναι ένας αχταρμάς από κείμενα .

ΔΕΝ είναι καλογραμμένο ,το έχω διαβάσει και είναι πολύ κουραστικό .

ΔΕΝ αναλύει καλά το σημερινό λόμπυ των Εβραίων .Καλύτερο είναι το


The-israel-lobby-and-us-foreign-policy.jpg
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.869
Πόντοι
2.886
Οι Δημοσιογράφοι δεν έχουν βάλει ποτέ τον Πλεύρη

αντιμέτωπο με την Κανέλλη !  :2funny: :2funny: :2funny:

 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.869
Πόντοι
2.886


Οι Δημοσιογράφοι αποφεύγουν να βάζουν στο ίδιο πάνελ τον Πλεύρη
με άλλους ακραίους !  :2funny: :2funny: :2funny:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.182
Like
48
Πόντοι
366
αυτά είναι μυθικα τρολ παραθυρα. Δεν τα βλέπουμε πια. Ο Πλευρης είναι ενας εθνικιστης που εχει την ικανοτητα του λογου να αντιμετωπισει όχι μονο κοσμοπολίτες αριστεριστες σαν τον τατσοπουλο αλλα και μπαρουτοκαπνισμενες ΜΜΕ σαν την Σταη.

Δεν τον βλέπουμε πια. Τα μπομπολοκαναλα τον θεωρησαν απειλη για το επιτυχημενο πολιτικο μας συστημα  :S

ο πλεύρης είναι ένας γραφικός γερο-ξερόλας...
 

TOMMY DEVITO

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2013
Μηνύματα
3.639
Κριτικές
388
Like
8.935
Πόντοι
25.056
Κωνσταντίνος Πλεύρης, Η άλωση της Πόλης
29-5-1992

 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Από τίς απολαυστικές cult ξερολιές τού Πλεύρη ήταν όταν τόν ρώτησαν γιά τά Μάταλα καί τό ιστορικό τής τότε εκδίωξης τών χίπηδων. Εξήγησε μέ στόμφο ότι ό όρος hippies προέρχεται από τό hypoderm, "υποδέρμια" ένεση. :2funny:

Είναι μορφωμένος και τεκμηριωμένος τις περισσότερες φορές στα θέματα του. Όσες φορές έχει βγει και με επώνυμους της αντιθέτου απόψεως τους έχει ξεφτυλίσει καταδεικνύωντας την αμάθεια τους.
Δεν είναι ότι οι απόψεις του δεν υπόκεινται σε κριτική, είναι ότι οι συνομιλητές του είναι τελείως αγράμματοι ώστε να τους γελοιοποιεί. Το κατάντημα της χώρας τα τελευταία χρόνια υποδεικνύει το ποιόν τους.
Κοντά στα ιστορικά κοπανάει και τις αρλούμπες. Είχε αναφέρει μία φορά το Μόναχο ως το Ελλήνικό "Αμόνικον", κάτι που είναι τελείως ανακριβές διότι καμία σχέση δεν έχουν οι Έλληνες.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.800
Like
18
Πόντοι
16
᾿Εδῶ δίνει ῥέστα,εὖγε του,γιὰ τὸ θάρρος του καὶ τὶς γνώσεις του.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom