Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τι ειναι ο Λεανης?????? χαχαχαχαχαχαΣΠΟΡ ΦΜ (διαχρονικά)
Γαύροι: Χριστόγλου, Χελάκης, Χαραλαμπόπουλος, Θειακός, Θαναηλάκης, Τσαμόπουλος, Ελευθεράτος, Μαχαίρας, Λαζαρίδης, Τσόχος, Κοτζιάς, Ζερβάκης, Σπυρόπουλος, Νικολακόπουλος, Καραπαπάς, Πανούτσος, Καρπετόπουλος, Σινάνογλου, Tσαούσης, Αντυπας
ΑΕΚτζήδες: Γερασίμου, Μιαούλης, Καραλής, Μπραουδάκης, Κατσαρός, Κοσμάς, Κυφωνίδης, Ζαραλίκος, Σαμπράκος
Παναθηναικοί: Διακογιάννης, Σωτηρακόπουλος, Νικολογιάννης, Δεσύλλας, Σούτος, Βαιμάκης, Παπαγεωργίου, Τσούτσικας, Γκαραγκάνης, Προβατάς
Πανιώνιος: Διόγος
Αρειανός: Λεάνης
Τζιγγεριακός: Γκότζος
παικτούρα τι κάνεις????έγραψες με την ατάκα για Λεάνητι ειναι ο Λεανης?????? χαχαχαχαχαχα
γαυρος με φερεντζε.....
και πηγαινε τον Momentum Σπυροπουλο στην κατηγορια ΑΕΚτζιδες....trust me
επι εποχης αντωνη αντωνιαδη προεδρου στον πσαπ εγινα τα εργα για να παιξει ο ποα τσου λου με λεφτα της επαε...ποτε εγινε αναβαθμιση λεωφορο με κρατικα λεφτα;
τι να ασχοληθει παο αεκ παιζανε απο το 20 σε αυτα τα γηπεδα
πως παραχωρησε ενα χωραφι σε ενα αθλητικο σωματειο για να παιζει το 20![]()
Καλά μεγάλε ας έχω κι εγώ για μια 10ετία δικό μου γήπεδο χωρίς ενοίκιο με στάνταρ διαρκείας και έσοδα από εμπορικές χρήσεις και ας σου κάνει δώρο εσένα το σκέπαστρο στο ρημάδι ο ΠΣΑΠ του Αντωνιάδη. Τι άλλο θα ακούσουμε ρε πούστη μου;επι εποχης αντωνη αντωνιαδη προεδρου στον πσαπ εγινα τα εργα για να παιξει ο ποα τσου λου με λεφτα της επαε...
τι θα πει παιζανε σε αυτα τα γηπεδα;αυτο τι σημαινει;εγω γιατι δεν επαιζα σε ενα απο αυτα η σε ενα αλλο αντιστοιχο με αυτα; ;)
φτιαχνοντας το γηπεδο...αν ητανε ας παραχωρουσανε και σε μενα ενα χωραφι...σε μενα ακομα και το 2003 δεν παραχωρησανε χωραφι...οσο για το ρεντη που λενε μερικες πουτανες ηταν πολυ πιο μετα ...
σε καλυψα;κατι αλλο;
ρε μαλακες αληθεια τωρα ποσο εχετε χαζεψει;ποιανης ομαδας οπαδος εισαι εσυ ο μαλακς τωρα;αεκ η παο;που ειχαν και εχουν τζαμπα γηπεδο απο τοτε που ιδρυθηκαν;ρε ποσο μαλακες ειστε;τι αι κιου;λες εσυ ο ΜΟΝΙΜΩΣ τζαμπας σε γηπεδα που ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ οτι παιζω εγω τζαμπα δεκα χρονια σε γηπεδο που το εχω χτισει εγω;Καλά μεγάλε ας έχω κι εγώ για μια 10ετία δικό μου γήπεδο χωρίς ενοίκιο με στάνταρ διαρκείας και έσοδα από εμπορικές χρήσεις και ας σου κάνει δώρο εσένα το σκέπαστρο στο ρημάδι ο ΠΣΑΠ του Αντωνιάδη. Τι άλλο θα ακούσουμε ρε πούστη μου;
ρε αληθεια τωρα...ειστε τοσο μαλακες η τρολαρετε;

καλα εσενα η μαλακια σου ειναι μνημειο αναφορας...χριστιδη πρεπει να εισαι εντελως καμμενος αν θεωρεις πως τα δυο δις της ριζουπολης τα εδωσε ο κοκκαλης!σοβαρεψου μεγαλε!ευρωπαικο ηταν το πακετο και τα εργα δεν ηταν δυο δις αλλα κατα πολυ λιγοτερα(2εκ ευρω για την ακριβεια με μισα χρηματα απο επαε και μισα απο uefa)!τα αλλα ΤΣΕΠΩΘΗΚΑΝ!
εισαι για να΄σαι...τι ομαδα εισι θα μας πεις;και σε ποιο γηπεδο παιζεις;;να γελασω και εγω λιγοΤΙ ΕΧΤΙΣΕΣ ΕΣΥ; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Να σαι καλά τύπε.


Eιναι παμπλουτος μην τον βλεπεις ετσι,αυτος δανεισε στον πρακτορα και εχτισε το γηπεδο του.Θα δανεισει και τον λαθρεμποραΤΙ ΕΧΤΙΣΕΣ ΕΣΥ; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Να σαι καλά τύπε.
Το λυόμενο στο έχτισε το κράτος, αφού πρώτα έβγαλε από το φάκελο του 2004 τη Φιλαδέλφεια μετά από πιέσεις του Πράκτορα στο Σημιταριό. Στο παραχώρησε τσάμπα η Ολυμπιακή Επιτροπή για 50 χρόνια, δεν πληρώνεις μια για να το χρησιμοποιείς, πέταξες έξω τον Εθνικό με το έτσι θέλω που από εποχής ποδηλατοδρομίου είχε σύμβαση να το χρησιμοποιεί ως έδρα, τσιμπάς ενοίκια και ποσοστά από όλα τα μαγαζιά κάτω από τις εξέδρες, πληρώνει ενοίκιο ακόμα και η Εθνική για κάθε ματς και μιλάς και από πάνω.τι ομαδα εισι θα μας πεις;και σε ποιο γηπεδο παιζεις;;να γελασω και εγω λιγο![]()
Το λυόμενο στο έχτισε το κράτος, αφού πρώτα έβγαλε από το φάκελο του 2004 τη Φιλαδέλφεια μετά από πιέσεις του Πράκτορα στο Σημιταριό. Στο παραχώρησε τσάμπα η Ολυμπιακή Επιτροπή για 50 χρόνια, δεν πληρώνεις μια για να το χρησιμοποιείς, πέταξες έξω τον Εθνικό με το έτσι θέλω που από εποχής ποδηλατοδρομίου είχε σύμβαση να το χρησιμοποιεί ως έδρα, τσιμπάς ενοίκια και ποσοστά από όλα τα μαγαζιά κάτω από τις εξέδρες, πληρώνει ενοίκιο ακόμα και η Εθνική για κάθε ματς και μιλάς και από πάνω.

Η φιλαδελφεια σωστα βγηκε απο τον φακελο τυπε,δεν υπηρχε περιπτωση να χτιστει αυτο το εκτρωμα.Επισης εισαι λαθος,καμια ιδιοκτησια δεν εχει ο φαταουλιακος,και καμια εκμεταλευση.Σε ιδιωτη ανηκε το γηπεδο,το οποιο το πουλησε σε 2 ιδιωτες.Ο ενας απο τους 2 ειναι φυλακη και το 50% ειναι δεσμευμενο απο το κρατος..Το ιδιο θα γινει και με το γηπεδο του λαθρεμπορα,θα εχει αυτος την πληρη εκμεταλευση για 49 χρονια,και η ΑΕΚ απλα θα παιζει εκει.Οπως ακριβως ο φαταουλιακος.Το λυόμενο στο έχτισε το κράτος, αφού πρώτα έβγαλε από το φάκελο του 2004 τη Φιλαδέλφεια μετά από πιέσεις του Πράκτορα στο Σημιταριό. Στο παραχώρησε τσάμπα η Ολυμπιακή Επιτροπή για 50 χρόνια, δεν πληρώνεις μια για να το χρησιμοποιείς, πέταξες έξω τον Εθνικό με το έτσι θέλω που από εποχής ποδηλατοδρομίου είχε σύμβαση να το χρησιμοποιεί ως έδρα, τσιμπάς ενοίκια και ποσοστά από όλα τα μαγαζιά κάτω από τις εξέδρες, πληρώνει ενοίκιο ακόμα και η Εθνική για κάθε ματς και μιλάς και από πάνω.
"Το γήπεδο ανήκει στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (που διατηρεί την κυριότητα), η χρήση του όμως παραχωρήθηκε το 2003 μέσω της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού στον ερασιτέχνη Ολυμπιακό Σ.Φ.Π. για 49 χρόνια."Η φιλαδελφεια σωστα βγηκε απο τον φακελο τυπε,δεν υπηρχε περιπτωση να χτιστει αυτο το εκτρωμα.Επισης εισαι λαθος,καμια ιδιοκτησια δεν εχει ο φαταουλιακος,και καμια εκμεταλευση.Σε ιδιωτη ανηκε το γηπεδο,το οποιο το πουλησε σε 2 ιδιωτες.Ο ενας απο τους 2 ειναι φυλακη και το 50% ειναι δεσμευμενο απο το κρατος..Το ιδιο θα γινει και με το γηπεδο του λαθρεμπορα,θα εχει αυτος την πληρη εκμεταλευση για 49 χρονια,και η ΑΕΚ απλα θα παιζει εκει.Οπως ακριβως ο φαταουλιακος.
ε λοιπον ναι...ειναι η πρωτη φορα που συμφωνω σε ολα οσα ειπες...ετσι ακριβως ειναι...πεστα στον μαλακα να μην κανει τον πονηρο αν δεν ξερει...Η φιλαδελφεια σωστα βγηκε απο τον φακελο τυπε,δεν υπηρχε περιπτωση να χτιστει αυτο το εκτρωμα.Επισης εισαι λαθος,καμια ιδιοκτησια δεν εχει ο φαταουλιακος,και καμια εκμεταλευση.Σε ιδιωτη ανηκε το γηπεδο,το οποιο το πουλησε σε 2 ιδιωτες.Ο ενας απο τους 2 ειναι φυλακη και το 50% ειναι δεσμευμενο απο το κρατος..Το ιδιο θα γινει και με το γηπεδο του λαθρεμπορα,θα εχει αυτος την πληρη εκμεταλευση για 49 χρονια,και η ΑΕΚ απλα θα παιζει εκει.Οπως ακριβως ο φαταουλιακος.
ρε μαλακα σταματα να γινεσαι ρομπα λεμε..το γηπεδο το εχτισε η καραισκακης αε ...κανενα κρατος δεν εχτισε τιποτα ξεκολλα λεμε..."Το γήπεδο ανήκει στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (που διατηρεί την κυριότητα), η χρήση του όμως παραχωρήθηκε το 2003 μέσω της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού στον ερασιτέχνη Ολυμπιακό Σ.Φ.Π. για 49 χρόνια."

Ναι το οικοπεδο,και το γηπεδο σαν κτισμα,ανηκει στην ΕΟΕ η εκμεταλευση ομως ανηκει στους Φαταουλ και ΛΛ.Μετα το περας των 49 χρονων περναει στα χερια της ΕΟΕ και η εκμεταλευση του γηπεδου."Το γήπεδο ανήκει στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (που διατηρεί την κυριότητα), η χρήση του όμως παραχωρήθηκε το 2003 μέσω της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού στον ερασιτέχνη Ολυμπιακό Σ.Φ.Π. για 49 χρόνια."
Επειδή είπες ότι ανήκει σε ιδιώτη. Γι' αυτό σε διόρθωσα. Ανήκει στο Δημόσιο και απλά έχει παραχωρηθεί η χρήση στον ερασιτέχνη ολυμπιλαγό για 49 χρόνια.Ναι το οικοπεδο,και το γηπεδο σαν κτισμα,ανηκει στην ΕΟΕ η εκμεταλευση ομως ανηκει στους Φαταουλ και ΛΛ.Μετα το περας των 49 χρονων περναει στα χερια της ΕΟΕ και η εκμεταλευση του γηπεδου.
και τωρα μωρη πουτανα πες μας ποιος το εχτισε γαμω τα παντελονια σου...το κρατος η ιδιωτης;ε;Επειδή είπες ότι ανήκει σε ιδιώτη. Γι' αυτό σε διόρθωσα. Ανήκει στο Δημόσιο και απλά έχει παραχωρηθεί η χρήση στον ερασιτέχνη ολυμπιλαγό για 49 χρόνια.