Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
υπομονη κ επιμονη φιλος...

Φίλε μὴν σκᾶς ὑπάρχουν κι ἄλλες γι' αὐτὴ τὴ δουλειά,ἐκτὸς κι ἂν ἔχεις φάει κόλλημα.Εγω παραιτουμαι παντως.. Εχω στειλει 3-4 φορες και δεν τα εχω καταφερει..
Ηθελα κατι καινουριο απο cg αλλα δεν.
Ε τότε έπρεπε να ρωτήσεις, δεν τον βγάζει τον αγώνα χωρίς ημίχρονο για τσιγάρο.
Δεν στο είπε ο NITRO?
Εγω παραιτουμαι παντως.. Εχω στειλει 3-4 φορες και δεν τα εχω καταφερει..
Ηθελα κατι καινουριο απο cg αλλα δεν.
Μα καλά ρε παίδες έτσι ξαφνικά αλλάξατε άποψη για την κοπέλα, μερικές σελίδες πρίν έπεφτε το λιβάνισμα![]()
![]()
της αρκούδας!!! Τι συνέβη???
Μάλλον δεν κάνει free-fuck στους γνωστούς και μη εξαιρετέους νταβατζήδες του forum. ;)

Τσς! μαζευτηκαν ολοι οι Σερλοκ Χολμς...
Ναι….καλά δεν χρειάζεται να γίνεις και ντεντέκτιβ….
τι κάνει νιου..νιαου στα κεραμίδια![]()
![]()
![]()
Τι κανει νιαου δηλαδη?
Γιατι να δινει φρη φακ καποια που εχει πενταπλασια ζητηση απο οσους μπορει να συναντησει?![]()
Θες να μάθεις λεπτομέρειες ? …δεν είναι μόνο τα free-fuck
Το σκηνικό παίζεται εδώ και χρόνια…είναι και τα γραφεία χοντρά ανακατεμένα.
Κάποιες ανεξάρτητες στο παρελθόν έχουν βγει και ξεμπρόστιασαν κάποιους από εδώ μέσα
Άστα χεστα φίλε…μεγάλη ιστορία και παλιά…όσο και το site
Δεν πιστεύω να νομίζει κανείς πώς υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που προμοτάρουν συγκεκριμένες κοπέλες....???![]()
![]()
![]()

Τωρα που το λετε κι εγω εχω ακουσει για καποιες που τις δερνουν και τις καινε με τσιγαρα!![]()

Δεν πιστεύω να νομίζει κανείς πώς υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που προμοτάρουν συγκεκριμένες κοπέλες....???![]()
![]()
![]()

Και εγώ έτσι το χωρίζω σε 2 μισά ώρα περίπου.παντα στο 35' πριν απο αυτην σταματαω εγω παω για ντους και συνεχιζω αλλα 25' ,οποτε ποτε δεν καταλαβα αν καπνισε ...
πανε οι εποχες που εβγαζα δυο 45λεπτα με ρυθμο...πλεον στο 35 κανω ημιχρονο και στο δευτερο παιζω αμυνα να κρατησω το αποτελεσμα
Πολύ καλά τα λέει ο ath60.....γι' αυτό μην ανακατεύεστε εκει που δεν σας αφορά,κουτσομπολιά,καρφώματα,κακίες,κλπ.Οι χωροι αυτοί είναι και δυσκολοι και επικίνδυνοι καμμια φορά......εμείς,ως απλοί πελάτες,πάμε,διασκεδάζουμε και φευγουμε σαν κυριοι,χωρις να ανακατευόμαστε στα υπόλοιπα.....