kazabuburas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2012
- Μηνύματα
- 7.062
- Κριτικές
- 27
- Like
- 647
- Πόντοι
- 376
Και αυτό θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια, και μόνο με στρατιωτικό πόλεμο σταματιέται (μακριά από δω)
αν καταφερουν παλι να κανουν παγκοσμιο πανε για 3pit παντως
Και αυτό θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια, και μόνο με στρατιωτικό πόλεμο σταματιέται (μακριά από δω)
Σαφως το δικαιούτο ο Ροντριγκεζ. Τι σημασια εχει που αποκλειστηκε στους 8?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αυτο που πηρε ο μεσι ηταν για τον καλυτερο παικτη δηλαδη? :S :S :S :S :S
Ελεος ρε...
Μασκερανο μορφη. Νοιερ, Χαιμες, Ρομπεν...ντροπη
Σαφως το δικαιούτο ο Ροντριγκεζ. Τι σημασια εχει που αποκλειστηκε στους 8?
Σαφως το δικαιούτο ο Ροντριγκεζ. Τι σημασια εχει που αποκλειστηκε στους 8?
Τυπε για πρωτη φορα μετα από τουλάχιστον 30-35 χρονια που παρακολουθώ την εθνικη μπάσκετ (από την εποχη του Διάκουλα και του Καστρινακη), υπαρχουν παικτες που δεν τους ξερω καν.
Τι είναι αυτος ο Αθηναίου ας πουμε????????
Κι εγω δεν νομιζω να εχει ξαναγινει να το παρει παικτης που δεν ηταν πρωτος σκορερ του Μουντιαλ. Αν κανω λαθος, διορθωσε με.Δε νομίζω να 'χει ξαναγινει να το παρει παίκτης που δεν εχει φτασει ουτε ημιτελικα!
Κι εγω δεν νομιζω να εχει ξαναγινει να το παρει παικτης που δεν ηταν πρωτος σκορερ του Μουντιαλ. Αν κανω λαθος, διορθωσε με.
Σιγα ρε αρχηγε...Εδώ υπαρχει τεραστιο προηγουμενο...
Κι εγω δεν νομιζω να εχει ξαναγινει να το παρει παικτης που δεν ηταν πρωτος σκορερ του Μουντιαλ. Αν κανω λαθος, διορθωσε με.
Μπορει, δεν ξερω. Παντως πρωτος σκορερ το 2006 ηταν ο Κλοζε.Ο καναβαρο δεν ειχε βγει κορυφαιος το 2006 ή οχι?![]()
Το 2002 ηταν ο Καν? Όχι ο Ρονάλντο?Ζιντάν, Καν![]()
Μπορει, δεν ξερω. Παντως πρωτος σκορερ το 2006 ηταν ο Κλοζε.
Και είμαι βέβαιος γι αυτό γιατι τον ειχα παιξει με αποδοση 20 με 150 ευρω και ειχα παρει τρια χιλιαρικα τοτε.

Το 2002 ηταν ο Καν? Όχι ο Ρονάλντο?
Ζινταν ή Κανναβαρο που λεει ο φιλος?Α ναι μαλακία είπα. Το 06 παντως ηταν ο ζιντάν σίγουρα
Ζινταν ή Κανναβαρο που λεει ο φιλος?
Ζινταν ή Κανναβαρο που λεει ο φιλος?
Παρά την κουτουλιά ε?ζινεντιν ζινενταν που λεγε κι ο μανολο
μαλλον δικιο εχει ο λαιον ;)