Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ποσους ελληνες συμφορουμιτες απο εδω εχουμε μόνιμα διαμενοντες στην Πολωνια τωρα;
Νομιζω ειναι ο kman και ο σεβαλιε?
Παλια ηταν κι αλλοι, αλλα δεν θυμαμαι ποιοι και ισως να μην ειναι και ενεργά μέλη πια.
Τοσο χάλι οσο οι ελληνιδες στο ψάλσιμο των αντρων, δεν μπορω να πιστεψω οτι ειναι οι πολωνεζες.
Kman2 ποιος ειναι κατα τη γνωμη σου ο ενδεδειγμενος τροπος προσεγγισης ενος ελληνα σε πολωνεζα;
Πως μπορει να υπερεχει εναντι των πολωνων, και γιατι οχι και εναντι αλλων εθνικοτητων;
Πως μπορει να παιξει μπαλα γερα στις πολωνεζες με σοβαρες πιθανοτητες επιτυχιας;
Οι next door πολωνεζες, τι ψαχνουν, τι αναζητουν, και πως πεφτουν οι περισσοτερες;

Σε μενα ερχοντουσαν.Στο σταθμο της Βαρσοβιας εχθες , ειδα στο τρενο για Ποζναν ηταν τιγκα στα καβλετα τυποι ξεροχυσα αγρια!![]()
Στο σταθμο της Βαρσοβιας εχθες , ειδα στο τρενο για Ποζναν ηταν τιγκα στα καβλετα τυποι ξεροχυσα αγρια!![]()

Ολο μαλακιες ακουω ρε πουστη μου.Ο μεσος ελληνας λεει θεωρειται υπεργκομενος.Η ποιότητα στο Πόζναν είναι φοβερή.Αν ποστάρω φωτό από αυτά που παίζουν στα κλαμπ θα τραβάνε όλοι κάθε μέρα μαλακία.Είχα πάει στο SQ και δεν πίστευα στα μάτια μου.Ολες με τα μπούτια και τα βυζιά έξω άλλες με σορτς και ζαρτιέρες άλλες με σούπερ μίνι και ντεκολτέ να κάθονται 5 γκόμενες δίπλα δίπλα με τις μπουτάρες έξω να μην ξρεις σε ποια να πρωτομιλήσεις.Η φάτσα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο βέβαια αλλά το σώμα γαμάει.22,SQ και Czekolada είναι τα must clubs στο Πόζναν.Ανοιχτά κάθε μέρα.Είσοδος εντελώς γελοία.Αμα η γκόμενα δεχτεί να πληρώσεις το ποτό χουφτώνεις απεριόριστα.Ξένοι εντελώς για τον πούτσο σε εμφάνιση με μουνάρες.
Βασικά ο μέσος Ελληνας θεωρίται εκεί σαν υπεργκόμενος σε εμφάνιση τόσο χαμηλό είναι το επίπεδο αντρών.Σχεδόν σε όλα τα ζευγάρια οι γκόμενες κλάσεις πάνω από τους νατρες μερικοί συνδυασμοί είναι εντελώς απίστευτοι.(φανταστείτε γκόμενο 1.70 καραφλό,χάλια ντυμένο με 1.85 μουνάρα στην τρίχα ντυμένη και να τον έχει σαν ξεθεό).
kman, εχει ενα ιδιαιτερο ενδιαφερον ο τροπος που αποτυπωνεις την πολωνικη πραγματικοτητα.
Αντιλαμβανομαι, οτι πολλα πραγματα, εξαρτωνται και απο την οπτικη γωνια που τα βλεπει κανείς.
Γι’αυτο και ακουγονται πολλες φορες και αποψεις που σε κανουν να αναρωτιεσαι, μες τα τοσα που μας λες εσυ κι οι αλλοι, τι τελικα ισχυει.
Αν ο αλλος πχ. ειναι ο λάτσης και γαμω τα ομορφοπαιδα, ε ναι, αυτος δεν εχει κανενα θεμα με τις γυναικες ουτε και στην ελλαδα, τι να του πει η πολωνία; (λεμε τωρα).
Ο μέσος ελληνας ομως, ο νορμαλ, αυτος που εχει μια κανονικη δουλεια, και θελει και μια σχέση της προκοπής (κι όχι ποδοπάτημα από τις καβαλικεμένες ψωνάρες με άθλια συμπεριφορά και ψιλοάσχημες ελληνίδες), αυτός, έχει θέμα.
Ο τρόπος που τα θέτεις, δίνει μια προοπτική, πιστεύω ρεαλιστική, στον ‘βαλκάνιο’ έλληνα.
Πολλές γυναίκες στην Πολωνία, αριθμητικά περισσότερες από όλο τον πληθυσμό της Ελλάδας, όμορφες ως σλάβες (γενικά μιλώντας), μεγαλωμένες σε μια κοινωνία που ο άντρας είναι άντρας (κι όχι λιγούρης ή μουρόχαυλος) και η γυναίκα είναι δίπλα και πιο κάτω από τον άντρα, και που ο άντρας έχει τον πρώτο λόγο, υπάρχει τάξη σε αυτά τα πράγματα. Επίσης το σύστημα ειναι δομημένο όπως λες, που η πολωνέζα θα ψαχτεί να γαντζωθεί από καπου, κι εκει είναι κι η μεγαλη ευκαιρια για μας, και δεν θα κατσει να το παιξει lifestyle και ανεξάρτητη φεμινιστρια όπως οι ψωνάρες ελλεεινίδες.
Επίσης εύκολες στην προσέγγιση, εντελως ακομπλεξάριστες και ευγενικές στην αντρική προσέγγιση.
Και ειναι και στην ευρωπαϊκη ενωση, δηλαδη οχι προβλήματα με παραμονή, visa κλπ.
Νομιζω η πολωνία, είναι η ιδανική πρόταση, και μια καλή δεξαμενή από καλό υλικό, που αξίζει να την ψάξει κανείς όπως μπορεί, γιατί έχει σοβαρές πιθανότητες να βρει γυναίκα που δεν θα βλεπε στην ελλαδα ούτε στα πιο τρελα όνειρα, και δεν μιλω μονο για ομορφια αλλα κυριως για χαρακτήρα.
Και οι Ελληνες δε χορεύουν καλά οι Λατίνοι είναι καλοί σε αυτά.Οι Πολωνέζες θέλουν να χορεύουν συνέχεια συνέχεια κωλοτρίβονται.Ο Ελληνας έχει καλό στυλ απλά με την κρίση δεν μπορούν πια οι Ελληνες να παίξουν μπάλλα και γαμάνε οι Γερμανοί,Γάλλοι,Αμερικανοί κτλ βασικά είναι μπάτε σκύλοι αλέστε.
Οι Ελληνίδες αρχίδια φεμινίστριες είναι.Αν δεν ήταν τα λεφτά του μπαμπά θα σου έλεγα εγώ.Το πρόβλημα στις μεσογειακές κοινωνίες είναι η γονεική στήριξη που εκτοξεύει τις απαιτήσεις των γυναικών και στη Δύση ο φεμινισμός που κάνει το ίδιο με άλλο τρόπο.(οταν έχουν ποσώστωση στα επαγγέλματα τι να τους κάνουν τους άντρες).Μόνο στις σλαβικές χώρες λείπει εντελώς κάθε διέξοδος των γυναικών εκτός από τον πούτσο ή έστω το τσιμπούκι για αυτό και ανταγωνίζονται ποια θα γίνει πρωταθλήτρια.
Η σλαβική υπεροχή είναι προφανής για αυτό και στις σλαβικές χώρες gay τραβεστί πουστράκια δεν τολμούν να εμφανιστούν γιατί τις τρώνε.
Αν όμως μπλέξεις με Πολωνέζα σε περιμένουν πολλές εκπλήξεις.Συμβουλεύω να μη δεις ποτέ τα κινητά τους γιατί θα ξεράσεις.
Μερικές είναι τόσο slutty που παίζει και να βρεθείς με χύσια Αράπη ή Αλβανού στον ουρανίσκο σου βασικά τους αρέσει να μεταφέρουν τα χύσια του ενός άντρα στον άλλο.