Νέα

Chat room/Έχεις pm/Spam/Άρλεκιν thread

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 549K
  • Εμφανίσεις 8M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 141 άτομα (0 μέλη και 141 επισκέπτες)

Να μπει κανονικό τσατ στο σάιτ ;

  • Ο jimy.m. να ποστάρει μετά τα μεσάνυχτα

    Ψήφοι: 11 8,4%
  • Ο baros να πει καλή κουβέντα και να την εννοεί

    Ψήφοι: 11 8,4%
  • Ο dimmits να έρθει Αθήνα και να πάει Αγκυρας

    Ψήφοι: 10 7,6%
  • Ο the saint να μη ζητήσει κώλο από εκδιδόμενη

    Ψήφοι: 21 16,0%
  • Ο Αθηναίος να πουλήσει τη μάσκα

    Ψήφοι: 8 6,1%
  • Ο iuakoya να συναντήσει τον jimy.m.

    Ψήφοι: 15 11,5%
  • Ο Tassos Karipidis να πάρει πιπίνι

    Ψήφοι: 19 14,5%
  • Ο βάτραχος να επιστρέψει

    Ψήφοι: 27 20,6%
  • Ολοι να καταλήξουμε στο υπόγειο

    Ψήφοι: 37 28,2%
  • Τίποτα από τα παραπάνω

    Ψήφοι: 36 27,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    131

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
κοσμα ειδες προχτες που εκανα εφοδο στα φυλακια του σαιτ 3 η ωρα σαν ΕΑΑΣ;
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom