nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Ελα ντε!!!!εχει κανει καραφλα;
Ελα ντε!!!!εχει κανει καραφλα;
Ειναι βρωμικο το γονατο της![]()

Το αριστερό όπως κοιτάμετι μ@λ@κ@ς εισαι.....αχχαχ![]()
![]()
![]()
![]()
εχει κανει καραφλα;
Το αριστερό όπως κοιτάμε![]()
Α μπα την έκανε άγριο πρόσωπο της .Τωρα μαρέσει καλύτερα και αν το κάνει και τέρμα πλατίνα ,βήτα τελείως δηλαδή θα μου αρέσει ακόμα περισσότερο.την προτιμω με το παλιο χρωμα μαλλιων