GEORGE G
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 14 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 3.337
- Κριτικές
- 48
- Like
- 1.816
- Πόντοι
- 3.016
Σχεδον μιση τιμη απο Οδησσο, οι γκομενες ομως λιγο πιο ακριβες σχετικα με την οδησσο και ελαχιστα πιο δυσκολο να τις βγαλεις με καμακι ιντερνετικο
Thanks φίλε ;)
Σχεδον μιση τιμη απο Οδησσο, οι γκομενες ομως λιγο πιο ακριβες σχετικα με την οδησσο και ελαχιστα πιο δυσκολο να τις βγαλεις με καμακι ιντερνετικο
Λουκουμάκο μου,Ο Γρηγορακης λιγο αργος!Κανει καμια ωρα να σου ετοιμασει το σουβλακιαλλα ειναι καλο παιδακι.Αλλος ηλιθιος
η προφορα μου ειναι γαμάτη αρεσει πολυ στις γκομενιτσες.Πότε κανενας δεν με εχει περασει κανενας για Τουρκος.Σχετικα με εμενα εχουνε γραψει οσοι ηρθανε και ειδανε για τι με περνανε.Ευτυχως που οι Πιρφοροι χρεωκοπισατε και δεν πηγαινεται πια πουθενα
Κατσε Ελλαδα να
![]()
,Παντος οι Ελληνες της Μολδαβιας ηταν χεσε τον εναν και κατουρα τον αλλον!
Μιλαμε για μεγαλα ζωα
(Εκτος απο 3-4 ατομα).Μ'αρεσει που ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΑΝΕ αν τους ρωτησεις
Και σας γραφουνε εδω ιστοριες για αγριους
![]()

Εγω βγαινω εξω αργα μετα της 1 παντα.Τωρα σχετικα με τους Ρωσσους αφου εσυ μπορεις και βγαινεις μαζι τους και ταιριαζεις δειχνει πως με το γαμησι δεν εχεις καμια σχεση.Εγω δεν μπορω μαζι τους να βγω καπου γιατι απλουστατα εχουμε διαφορετικα ενδιαφεροντα εγω κοιταω της γκομενες και αυτοι μονο θελουν να πιουνε,ακομα και οι Ρωσσοι μπουρδελιαριδες του amurspb.ru οι λεγομενοι Ходоки που ειναι πολυ καλα παιδια ολο πινουνε,ακομα δεν καταλαβα γιατι πηγαινουν Σαλόν μετα αφου ειναι κομματια?Με αυτους μονο μεχρι να αρχισουνε να πινουνε εχουμε κοινα ενδιαφερονταΛουκουμάκο μου,
1. βάσει της ώρας που γράφεις μάλλον εσύ είσαι σπίτι και τον παίζεις σαββατόβραδο.
2. σε έδειξα σε ρώσσους που μένουν στο Πετερ και κατουρηθήκανε στο γέλιο, καταλαβαίνεις για τι σε περνάνε. Και δε τους μετέφρασα τις παπαριές που πετάς. Αρκούσε το μπάνιο με τις γάτες.
3. το που ταξιδεύω και κάθε πότε δε το κάνω βούκινο, πάντως να μεταναστεύσω για να γαμήσω δεν το κάνω όπως εσύ.
Αυτά...
Σαν τους αλλους φουκαραδες εισαι κ'εσυ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ
.Ολοι γραφετε οτι πηγαινετε και ολο ψευτες βλεπω
ο αλλος λεει πηγε στη Λευκορωσσια και του βρωμαγε ξαριλα το αεροδρομιο
ο Γεροφωτης που γαμαει 10 γκομενες τη φορα στη Μολδαβια
.Ειδα την καταντια σας στη Μολδαβια
Ακομα γελαω με τους κακομοιρηδες που καθοντουσαν και παιζανε χαρτιά και τάβλι απο το πρω'ι' μεχρι το βραδυ
και σας γραφουν εδω ιστοριες για αγριους
Γραψε μας κ'εσυ καμια ιστορια για να ξεφτηλιστεις κ'εσυ οπως και οι αλλοι ψευτες
Οσο για τα βιντεακια μου τα δειχνει η τηλεοραση ενω εσενα δεν σε ξερει ουτ'η μανα σου
Σε κωβω να εισαι ανεργος απο το στυλ που γραφεις
για παραπανω δεν σε εχω
Αντε φουκαρα πολυ ασχοληθηκα και μαζι σου 
καθημερινή ανανέωση θυμάσαι είχαμε πάει 2 φορες αλλά είχε πολύ λίγο κόσμο και φύγαμε και πήγαμε στο ё.Το Σάββατο είχε πολύ μούνι παντοςεχω παει και καθημερινη,χαλια μουσικι αλλα ειχε κοσμο.μονο για σαββατο το συστηνω
μεχρι και δυο σειρς πριν το τελος καλα τα ειπεςυπαρχουν καλες κοπελιτσες,αλλα ειναι δυσκολο να τισ γνορισει αυτοσ που παει για τουρισμο.αλλο να μενεις εκει,να εχεις δουλειες,μιλας την γλωσσα.το καλοκαιρι μπορειτε να γνωρισεται κοπελιτσες στιν θαλασσα που υρθαν επισκεπση σε φιλες,αδερφες η απο ρωσια.οι κοπελες αυτες συνηθος μενουν σε φιλουσ η σε σανατορια τουριστικα για τους ρωσουσ χαμυλων βαλαντιον.για οσους ερχονται για σεχοτουρισμο οι τιμεσ ξεκινουν απο 400 γριβνα τωρα 30 ευρο.απο ιτερνετ mampa,mail ru,mister x odessa.οσοι δεν εχεται να κανεται,εκει παιζεται με πολλες απο 18 χρονον.
αυτα πιο σωστα ειναι...η οδυσσος ειναι μακραν ο καλυτερος προορισμος για σεχοτουρισμο και αυτην την ταραγμενη περιοδο ο πιο ασφαλεις προορισμος.πριν αρχισει η καλοκαιρηνη περιοδος η καλυτερη τοποθεσια για να μεινεται ειναι στο κεντρο τισ πολης derebasoskaya,katerinskaya,η κοντα στην οπερα.ετσι θα εχεται προσβαση παντου με τα ποδια.στην derebasoskaya και διπλα gresheski ploshat την ελληνικη πλατεια ειναι ολα τα εστιατορια,καφε,ελληνικο,athina shopping mallκαι το eyropa mall.το μεσημερι οι κοπελιτσες περισοτερο πανε στο eyropa για ξεκουρασι απο την δουλεια.εκει υπαρχουν και λιγες βιζιτουλες που παιζουν με το ιτερνετ.διαμονη σε διαμερισματα βρισκεται με 30-40 ευρο την μερα.για την νυχτερινι ζωη μην περιμενεται και πολυ κοσμο στα club,ο νεαροκοσμος συχναζει πιο πολυ δευτερα που εχει δωρεαν εισοδο.απο club υπαρχει το yo pou μπορειτε να πατε με τα ποδια.βρισκεται κοντα στο λιμανι,νεαροι μεχρι 25,οχι ιδανικο για καμακι απλα περνασ ευχαριστα τον χρονο.το σαββατο παω στο trooman bar στιν οδο pyskinskayaκοντα στο vokzalτον σταθμο τον τρενον.ειναι κοντα με τα ποδια,κοντα ωρισκεται και το πριβοζ το παζαρι.θα πατε με ταχι αλλιος δεν τα βρισκεται,το πλεονεκτιμα τις γλωσσας που λεμε.αγγλικα ξερουν μονο οι bizneswoman.στο trooman συχναζουν οι καλυτερες και απλες κοπελιτσες,ποτα απο 3-10 ευρο,χαλια ζωντανι μουσικη ιρλανδεζικι,χοροπιδανε και κανουν οτι τουσ αρεσει χαχαχα.οι κοπελες παρεα η συνοδευονται,φιλικη,ηρεμι ατμοσφαιρα.το θεορουνε σπουδαιο μερος ταχα.υπαρχει στον δρομο κατερινσκαυα στιν οδο zygovskovo το διασημο captain morgan.το μερος προτεινεται σε οσους νιωθουν οραια να καμακωνουν,να κερνουν και μετα να τουσ ζιτανε 100 ευρο για να γαμισουν χαχαχα.πιγα μονο μια φορα 10 λεπτα.το ιδιο και το διασημο palladium,εκει πανε μονο πουτανες,μακρια.
καλος ειναι,αλλα βαζει και ποοοοολλες σαλτσες... ;)Ωραιος ο αρχηγός που πληροφορεί. Καποτε ειχα περασει συνεντευξη για να παω πανω να εργαστω στην marfin bank oukrania αλλα δεν προχωρησε η προσληψη.
φιλε σορρυ,αλλα αυτα που γραφεις τα διαβαζεις μετα?Σχεδον μιση τιμη απο Οδησσο, οι γκομενες ομως λιγο πιο ακριβες σχετικα με την οδησσο και ελαχιστα πιο δυσκολο να τις βγαλεις με καμακι ιντερνετικο
Για να πάνε ναμεχρι και δυο σειρς πριν το τελος καλα τα ειπες
τα τελευταια σου 18χρονες με 30-40ε ,ειναι σαν την γελαδα που κλωτσησε το γαλα,οπως οι αλλοι λεγαν 50+ υπερβαροι κ αο στυλ κλαφτα,γαμουσαν εστεμμενες,,,,,,,,,,,![]()
μια ώρα (μπορεί να κάτσουν και λίγο παραπάνω όχι βεβαια τρεις μερες
) τόσα ζητάνε 300-400 γκρίνια.Πριν την επανάσταση ζητάγαμε 500 που ήταν κοντά 50 ευρω.βάλε ότι έπεσε και το Ευρώ τα 300-400 γκρίνβνια τόσα είναι όσα λεει.Μη νομίσεις τίποτα θεές για μετριες φοιτήτριες μιλάμε.εχω προσωπικη αποψηΓια να πάνε ναμια ώρα (μπορεί να κάτσουν και λίγο παραπάνω όχι βεβαια τρεις μερες
) τόσα ζητάνε 300-400 γκρίνια.Πριν την επανάσταση ζητάγαμε 500 που ήταν κοντά 50 ευρω.βάλε ότι έπεσε και το Ευρώ τα 300-400 γκρίνβνια τόσα είναι όσα λεει.Μη νομίσεις τίποτα θεές για μετριες φοιτήτριες μιλάμε.
Έχει και 18-20 ετών φοιτήτριες πριν το με'ι'νταν ζητάγανε 500 γκρίνβνια.Τωρα τηςεχω προσωπικη αποψη
ειπε για δεκαοχταρονες,,ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αυτο,για αυτο ενισταμαι..
οο πιο πολλες ειναι 25+ συν κ πολλες 30+,,,
κ φυσικα ειναι αυτο που ειπες ,,μετρια γκομενακια.....
με 300-400 γκρίνβνια για κάνα δυωρο.Αυτά περι 400 γκρίνβνια τη μέρα είναι φαντασίες εκτός αν την έχεις όλη μέρα και εκτός από τα 400 που θα της δώσεις της ψωνίζεις ότι θελει
οπότε σου στοιχίζει 400+ μπορεί και πάνω από 2000 που μπορεί να σου φάει 
Μην βλεπεις τι γραφει ο καθενας εδω λενε πολλα ψεματα απο ανθρωπους που δηθεν εχουν παει παντου .Φυσικα και εχει 18 χρονων κοπελες που πανε με πελατες .μπορετε να δειτε τιμες ηλικιες στο mister x odessa,στα ρωσικα γραφει.απο mail ru πηρα μια κοπελιτσα 21 πολυ ομορφι 21,επαιζα απο κοντακτε με 19 σεμι προ,παλι 400,τελικα λογο επισκεπσεων απο poltava θα την φαω αργοτερα.δεν προτεινα τιν πιατσα στο λιμανι,ιτερνετ φτινοτερα,καλυτερι πειοτητα.στα πιο πανω σαιτ θα δειτε οι τιμες ξεκινουν απο 400,οι ακριωοτερες δεν συμαινει ειναι πιο ομορφες,ολες οι μικρουλες εχουν 400-500 και σου προτεινουν φιλες τους.διμιτρακι δυστυχος δεν γραφει ο γιαννις για να το επιβεβεωση.ολες που εχω παρει απο 18-25