jorgekavlares
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 8.103
- Like
- 1.458
- Πόντοι
- 546
είναι καύλα το πουτανάκι...
Είναι! Αυτή όμως στα δεξιά στν φώτο ποια είναι; :oείναι καύλα το πουτανάκι...
Εδω παει το "Αυτη ειναι η Βουλα, οκ. Αυτος ομως ο μελαμψος διπλα της, ποιος ειναι?"Είναι! Αυτή όμως στα δεξιά στν φώτο ποια είναι; :o



θα φανε καλα τα καρντασια τυπελες ?
θα γινει χαμος απο τους συναγωνιστες στην σαλονικα![]()

promotion κινηση του μαγαζιου ειναι τυπε....δεν θα την γαμησουν κιολας....κανα ποτο θα πινει στο σαλονι και θα κανει σοουθα φανε καλα τα καρντασια τυπε![]()
στην αγιου γεωργιου εχει 5-6 στουντιοwww.bourdela.com/stountio/thessaloniki/andreou-gewrgiou-19/]Αυτό[/url] δεν είναι το Ladies; Ή υπάρχει κι άλλο Ladies και κάνω λάθος ναούμ';
μπορει , ελπιζω τα καρντασια να ενημερωσουνpromotion κινηση του μαγαζιου ειναι τυπε....δεν θα την γαμησουν κιολας....κανα ποτο θα πινει στο σαλονι και θα κανει σοου
μαλακια αυτο τυπε :-promotion κινηση του μαγαζιου ειναι τυπε....δεν θα την γαμησουν κιολας....κανα ποτο θα πινει στο σαλονι και θα κανει σοου
15 εχει μαν....στην αγιου γεωργιου εχει 5-6 στουντιο
πρεπει να βγαλει χαρτια τυπε να ειναι νομιμη....οπως ολες οι αλλες φυσικαμαλακια αυτο τυπε :-
ακομα να τελειωσουν τα λεφτα απτις τσοντες και να το γυρισει στα στουντιο?![]()
που θα παει θα τελειωσουνμαλακια αυτο τυπε :-
ακομα να τελειωσουν τα λεφτα απτις τσοντες και να το γυρισει στα στουντιο?![]()

το νουμερο το εγραψα χωρις να ξερω ακριβως τον αριθμο15 εχει μαν....

τα ιστορικο μαγαζια της οδου ηταν η κοροβαγκου,το κεφαλληνιας,το ερως 16 και το ανδρεου γεωργιου 4 τα πρωτα στουντιο με την εννοια του ορου πιθανως και πανελληνιως οταν η αθηνα ειχε τρωγλες με μπανιερες διπλα απο τα δωματια,ερειπια νεοκλασικα κλπ.....το νουμερο το εγραψα χωρις να ξερω ακριβως τον αριθμο
τοσα πολλα , γαμει ο λαος![]()