Νέα

Premier league

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 1personanongrata
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 383K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιος θα τερματισει πρωτος στην Premier League(10-11)

  • Αρσεναλ

    Ψήφοι: 38 10,4%
  • Μαντσεστερ

    Ψήφοι: 78 21,3%
  • Τσελσι

    Ψήφοι: 49 13,4%
  • Λίβερπουλ

    Ψήφοι: 108 29,5%
  • Μάντσεστερ Σίτυ

    Ψήφοι: 72 19,7%
  • Τόττεναμ

    Ψήφοι: 21 5,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    366

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
Κ να πω ότι είναι καμιά ομάδα της προκοπής,σαν τη Βέροια παίζανε...

Ναι αλλά είχαν άσσο στο μανίκι!  :grin: :grin:

424357_1.jpg
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
Πρέπει να το είχε παίξει ισοπαλία στο στοίχημα,δεν εξηγείται αλλιώς...
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535
Όσο για την Λίβερπουλ ΟΝΤΩΣ πέταξε τοςυ βαθμούς. Και από τη στιγμή που δε μπόρεσε να ενισχυθεί στην άμυνα αυτά τα προβλήματα θ υπάρχουν. Έχει τώρα ντερμπι με την Άρσεναλ. Το καλό είναι πως είναι εντός έδρας.
 

Ολλανδός

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.971
Like
9
Πόντοι
66
Θα γουστάρω το παιχνίδι της Λίβερπουλ με την Άρσεναλ και το Σίτυ με την Τσέλσι....4 μεγάλες ομάδες θα φαγωθούν μεταξύ τους, οτι καλύτερο!
Σήμερα έχουμε το Σίτυ-Τσέλσι....η καλύτερη επίθεση vs καλύτερος προπονητής....δεν νομίζω οτι υπάρχει χώρος για προβλέψεις σε ένα τέτοιο παιχνίδι, αλλά αν βλέπω κάτι είναι οριακή νίκη μιας εκ των δυο ομαδών...2-1, 3-2. 1-2. 2-3 κάτι τέτοιο....το παιχνίδι θα είναι φωτιά!
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Θα γουστάρω το παιχνίδι της Λίβερπουλ με την Άρσεναλ και το Σίτυ με την Τσέλσι....4 μεγάλες ομάδες θα φαγωθούν μεταξύ τους, οτι καλύτερο!
Σήμερα έχουμε το Σίτυ-Τσέλσι....η καλύτερη επίθεση vs καλύτερος προπονητής....δεν νομίζω οτι υπάρχει χώρος για προβλέψεις σε ένα τέτοιο παιχνίδι, αλλά αν βλέπω κάτι είναι οριακή νίκη μιας εκ των δυο ομαδών...2-1, 3-2. 1-2. 2-3 κάτι τέτοιο....το παιχνίδι θα είναι φωτιά!
δεν χάνει η σίτυ τύπε ;)
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Όσο για την Λίβερπουλ ΟΝΤΩΣ πέταξε τοςυ βαθμούς. Και από τη στιγμή που δε μπόρεσε να ενισχυθεί στην άμυνα αυτά τα προβλήματα θ υπάρχουν. Έχει τώρα ντερμπι με την Άρσεναλ. Το καλό είναι πως είναι εντός έδρας.
Εγω στο ειπα οτι η Λουζερπουλ θα αρχισει να ζαλιζεται.Σαν τον Παοκ ειναι ενα πραγμα,μολις βλεπει να ανεβαινει λιγο πανω απο την φυσικη του θεση,ψαχνει τροπους να επιστρεψει απο τον φοβο του. :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom