Επισκέπτης
0-1 ο αθανασιαδης 


λιονταρινα εισαι πουλ μικρη για να μιλαςΈμαθε κι ο μπάρος από στοίχημα στο νετ, που μέχρι χτες άκουγε λάιβ και νόμιζε ότι ήταν συναυλία

Όλο στα πουλιά είναι το μυαλό σου![]()

κλαιω τα τριαντα μου ευρω.....ας ειν καλα τα προβαταΜια χαρα κουβά και σημερα απο Ρεντ![]()
![]()
λαιβ τωρα 200 ευρω στο διπλο της ιντερ......Φανταστικά πάμε σήμερα, το ρούφηξε και η Ιντερ...
Φανταστικά πάμε σήμερα, το ρούφηξε και η Ιντερ...
κλαιω τα τριαντα μου ευρω.....ας ειν καλα τα προβατα
Κατά τις 11:30 θα έρθει ο τζόνι777 να μας δείξει τα κερδισμένα του
(οταν θα εχω ορεξη να τρεξω κουπονι σε κανα προγραμμα)
Αστο μην το ψαχνεις.. οταν το βγαλω θα σου στειλω πμ ;)
Παιζει τιποτα η Ιντερ να μπω η μπααα ?

Αστο μην το ψαχνεις.. οταν το βγαλω θα σου στειλω πμ ;)
Παιζει τιποτα η Ιντερ να μπω η μπααα ?
