Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Τουμπα δυσκολα να χασει ,εκει πανω ειναι οτι να ναι ,  Ατρομητο δεν ξερω ...
θα χασει καποιο παιχνιδι δεν υπαρχει περιπτωση ρε στην ελλαδα ειμαστε....αλλωστε εγω γνωριζω πολλα ατομα που εχουν αρχισει και πονταρουν κοντρα ομαδες που τοσο καιρο ειναι σε φορμα και αηττητες
 

Centr1no_Duo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
175
Like
4
Πόντοι
1
μπουρδελιάριδες καλημέρα !!
χθές το χάλι της μαν γιου ηταν για βραβείο και αποφάσισα να μην την ξαναπιάσω στο bet για καιρό.

για σήμερα ξέρουμε με τι εντεκάδα θα κατέβει η φιορεντίνα και η εσπανιόλ ?

θα παίξω σίγουρα διπλό την μπιλμπάο ..και σκέφτομαι επίσησ φιορεντίνα και εσπανιόλ αλλα δεν γνωρίζω αν θα κατλεβει με τα τσικο.
καμιά άποψη ?
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
μπουρδελιάριδες καλημέρα !!
χθές το χάλι της μαν γιου ηταν για βραβείο και αποφάσισα να μην την ξαναπιάσω στο bet για καιρό.

για σήμερα ξέρουμε με τι εντεκάδα θα κατέβει η φιορεντίνα και η εσπανιόλ ?

θα παίξω σίγουρα διπλό την μπιλμπάο ..και σκέφτομαι επίσησ φιορεντίνα και εσπανιόλ αλλα δεν γνωρίζω αν θα κατλεβει με τα τσικο.
καμιά άποψη ?

Δεν ειναι να την ξανακουμπας ουτε για 0,5 ευρω αυτη την ομαδα
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
προλαβε να δωσεις κατι  :boobies: :boobies:
καλημερα τυπε  :boobies:
ελατε ρε με κανετε και ντρεπομαι :grin:.οπως χτες ετσι και σημερα δεν μου κανει τιποτα το προγραμα...αν ειναι θα το γραψω...και ενα αλλο σκ θα τα γραφω τι παιζω να μην κανεις γκρινα... :grin:  :cheesy:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ελατε ρε με κανετε και ντρεπομαι :grin:.οπως χτες ετσι και σημερα δεν μου κανει τιποτα το προγραμα...αν ειναι θα το γραψω...και ενα αλλο σκ θα τα γραφω τι παιζω να μην κανεις γκρινα... :grin:  :cheesy:
:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:  :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
ελατε ρε με κανετε και ντρεπομαι :grin:.οπως χτες ετσι και σημερα δεν μου κανει τιποτα το προγραμα...αν ειναι θα το γραψω...και ενα αλλο σκ θα τα γραφω τι παιζω να μην κανεις γκρινα... :grin:  :cheesy:

80618-you-are-very-good-you-gif-Robe-4mBR.gif
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Για βαλτε λιγο στο νου σας τον οφη και το λειβαδι τον κομποτη γιατι η αποδοσεις αυτες δεν θα υπαρχουν σε λιγες μερες....για το σκ εννοω οφη- βεροια και λειβαδι- εργοτελης....πιπη και νιπλ ;)..
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Για βαλτε λιγο στο νου σας τον οφη και το λειβαδι τον κομποτη γιατι η αποδοσεις αυτες δεν θα υπαρχουν σε λιγες μερες....για το σκ εννοω οφη- βεροια και λειβαδι- εργοτελης....πιπη και νιπλ ;)..

Το λειβαδι το εχω τσεκαρει , για οφη δεν ειδα κατι , αν και η Βεροια ειναι σιγουρα για κατω  :boobies:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Το λειβαδι το εχω τσεκαρει , για οφη δεν ειδα κατι , αν και η Βεροια ειναι σιγουρα για κατω  :boobies:
ετσι σε θελω σε ετοιμοτητα.... :cheesy: μη το γαμησεις το λειβαδι και το ριξουν η το βγαλουν.... :boobies: :boobies: μη φωναζει και ο κομποτης.......  :sunglasses:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Έχουμε καμία μπόμπα για χρυσές σφαίρες;  :crazy:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom