Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τιποτα ομως σαν το doggy-style![]()
John Marikos, για στατιστικούς λόγους, πόσα pm έχεις λάβει για το τηλέφωνο της κυρίας? Έχει γεμίσει το mailbox?
εχω λαβει κάμποσα αλλά έχω πολύ χώρο ακόμα....John Marikos, για στατιστικούς λόγους, πόσα pm έχεις λάβει για το τηλέφωνο της κυρίας? Έχει γεμίσει το mailbox?
μετάφραση: γαμούσε κι έδερνε...Χθεσινοβραδυνή συνάντηση με την κυρία...πολύ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μετάφραση: γαμούσε κι έδερνε...
οχι ακόμα, περιμένω να μου στείλεις κριτική... τον δραγουμάνο παίζω...by the way, ΓλυκοΜούτσουνε την έχεις επισκεφτεί κι αυτήν ? :o ή απλά λειτουργείς ως δραγουμάνος ?

ρε γιατρε 11 σελιδες ειναι ολο και ολο το θρεντ και ακομη και αυτο ειστε τεμπελαραδες και δεν μπαινετε στον κοπο να το διαβασετε ρε τι να πωΚαλησπέρα ρε παιδιά..
Μπορεί να είματε νέοι.. sto site.. Τι σημαίνει αυτό?
Δε δικαυιούμαστε τη βοήθεια σας να απολαύσουμε κι εμείς λίγο
Σαμπρίνα.?
Ας μας στείλει κάποιος το τηλ σε πμ.
Ευχαριστούμε προκαταβολικά συναγωνιστές.

μη τα μαλωνεις τα παιδια γιατρε... ορισμενοι το εχουν το τηλ αλλα ειναι μοναχοφαηδες και δεν το δινουν αλλου... υπαρχουν ομως και μερικα καλα παιδια που τα μοιραζονται ολα..ρε γιατρε 11 σελιδες ειναι ολο και ολο το θρεντ και ακομη και αυτο ειστε τεμπελαραδες και δεν μπαινετε στον κοπο να το διαβασετε ρε τι να πω![]()
και τι δεν καταλαβαινετε ακριβως???
δεν το εξηγουν ωραια οι συναγωνισται οτι δεν υπαρχουν αγγελιες και δεν υπαρχει τηλ παρα μονο στην πιατσα αν την πετυχεις??
το ειπαν,το ξανα ειπαν,το εγραψαν,το ξανα εγραψαν τι αλλο να πουν?
μη τα μαλωνεις τα παιδια γιατρε... ορισμενοι το εχουν το τηλ αλλα ειναι μοναχοφαηδες και δεν το δινουν αλλου... υπαρχουν ομως και μερικα καλα παιδια που τα μοιραζονται ολα..