Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (0 μέλη και 21 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
μιας και φαίνεται να πιάνω το τένις, μόλις ο άσος της Γιουνάιτεντ στο 3.70, θα την μπουμπουνίσω κι εγώ
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
λέτε να μπούμε να όλοι μαζί και μετά να προσευχηθούμε όλοι μαζί να καθίσει; Έχω ακούσει ότι κάτι τέτοια πιάνουν
:grouphug:


1348926650-mass-ordination-ceremony-100000-novice-monks-in-buddhist-lent-session_1348385.jpg
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
εγώ το μετάνιωσα. Δεν θα το παίξω
 

x_other

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.079
Like
3
Πόντοι
16
δεν εδωσε penalty o φαλκροκορακας (διαιτητης) δεν μας παει  :headbang:
 

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
πωπω..κηδειααα :dancing:

καλά  που δε το παιξα στο live
 

x_other

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.079
Like
3
Πόντοι
16
0-2 με κεφαλια παλι με επισης γελοιο goal
1-2  αντε εχει καιρο
7,00 αποδοση ο ασσος τωρα επρεπε να ταχωνα
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
εβαλε ενα γκολακι , αλλα δεν βλεπω να γυριζει  :headbang:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
αν βαλει ενα γκολ στο επομενο 5λεπτο, ισως το γυρισει
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
μια πουτσα θα γυρισει η Μαντσεστερ
 

x_other

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.079
Like
3
Πόντοι
16
τρελη χασουρα σημερα δεν πειραζει αρκει να μην παει ετσι η χρονια
Τις ευχες μου σε ολους τους συναγωνιστες, και παμε για αλλα
καλο βραδι
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
μια πουτσα θα γυρισει η Μαντσεστερ
:S
φετος ειναι για το μπουτσο, εκει που λες οτι περνει τα πανω της, ξανα τα ιδια
κατσε μην την δουμε να μενει κ εκτος τσουλου απ το γαυρο
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
:S
φετος ειναι για το μπουτσο, εκει που λες οτι περνει τα πανω της, ξανα τα ιδια
κατσε μην την δουμε να μενει κ εκτος τσουλου απ το γαυρο

ειναι η δευτερη φορα που με γαμαει η Μαντσ αυτη την ποδοσφαιρικη χρονια , δεν προκειται να την ξαναπαιξω σημειο , κανα οβερ και σιγουρα γκολ γκολ ..
Ας μεινει και εκτος τσουλου, αφου ειναι για τα πανηγυρια
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
:S
φετος ειναι για το μπουτσο, εκει που λες οτι περνει τα πανω της, ξανα τα ιδια
κατσε μην την δουμε να μενει κ εκτος τσουλου απ το γαυρο

Ειναι αργα για την Μανστεστερ να συνελθει... να μην κανει πολλες γκελες μονο και κατεβασουνε τον ασσο στο Καραισκακη !!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom