Σου αρεσεθα πεις καμια μλκ.....με το τσιγγελι στα βγαζω
εβαλες και το μεσσι στο αβαταρ, ειδα! ;)
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σου αρεσεθα πεις καμια μλκ.....με το τσιγγελι στα βγαζω
εβαλες και το μεσσι στο αβαταρ, ειδα! ;)
εχυσα!!!Σου αρεσε
Κανενα :'(που εισαι μπρε?
αυτο ηταν για σημερα?
ή αρχισαν τα πι εμια κ εισαι απασχολημενο?
γιατι στα πι εμια απαντας? ή εισαι "λαλιστατη" οπως εδω?Κανενα :'(
>γιατι στα πι εμια απαντας? ή εισαι "λαλιστατη" οπως εδω?
Δεν ειμαι τοσο καλα αποψε.
Καλησπέρα Κουκλάρα και περαστικά σου.Δεν ειμαι τοσο καλα αποψε.
ενω τις αλλες φορες που εισαι "λαλιστατη"???Δεν ειμαι τοσο καλα αποψε.


Δεν ειμαι τοσο καλα αποψε.
να γινεις καλα ?>θες να σενα γινεις καλα ?
Οτι εδειξα εδειξα εγω ενταξει η οχικωλο θα δειξεις![]()