Δεν μπορω να καταλαβω σε τι αναφερεσαι.πήγες μετάξι βρε![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν μπορω να καταλαβω σε τι αναφερεσαι.πήγες μετάξι βρε![]()
χαβαλετζης είσαιπερα απο τον χαβαλε που κανω με τον λοπεζ,δυστηχως τον μισει ολοκληρο το σαιτ..
για τοπ 3 τον εχω σιγουρο..![]()

συγγνώμη κύριε μάλλον σας μπέρδεψα με κάποιον άλλοΔεν μπορω να καταλαβω σε τι αναφερεσαι.![]()

Άσχετο, θυμάστε ένα ραδιοφωνικό σταθμό γκρούβυ που έπαιρναν τηλέφωνο κάτι μουνίτσες μετά τα μεσάνυχτα και μας καβλώνανε;![]()
μπραδερι θα πας τελικο ?
Τζερονυμο Γκρουβυ
![]()
Eσυ πιθανον.θα ψηφίσω αχαχουχα
Ειδικα απο τον πάπιο δεν χανω με τιποτα. Θα με ψηφισουν και αριστεροι και ακροδεξιοι.Ετσι τυπε....η παπια θα ξεπαστρεψει λακη και αλεξ για πλάκα....
![]()
![]()
![]()
Ενα ειναι το απολυτο θεμα.
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=41208.msg738487#msg738487]http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=41208.msg738487#msg738487[/url]
Που παει πακετο και με το αλλο νημα.
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=41058.msg736745#msg736745]http://www.bourdela.com/forum/index.php?topic=41058.msg736745#msg736745[/url]
Τι γλυτωσε? Αερα περασε στους 4.ο Μπολντυς παντως δεν ξαναεγραψε και την γλυτωσε
Τι γλυτωσε? Αερα περασε στους 4.
στις 10 εισασταν ισοπαλια τυπεΚαι αυτον τον ανθρωπο, στον διαγωνισμο μαλακιας τον περναω 30 ψηφους. Μαλιστα.