Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Hταν ερωτευμενο το παιδι.
αμέσως τα κοράκια καρτερούνΟλοι εχουμε κανεις τις μαλακιες μας. Ειδικα οταν προκειται για μουνι.![]()
Αφου σε υποστηριξαμε ρε μαν.αμέσως τα κοράκια καρτερούν![]()
![]()
![]()
![]()

πλακα κανω ;)Αφου σε υποστηριξαμε ρε μαν.![]()
Σωστο αλλα οχι σε ενοικιαζομενο.Ολοι εχουμε κανεις τις μαλακιες μας. Ειδικα οταν προκειται για μουνι.![]()
Μη μιλάς γαμώ,νομίζεις ξέχασε η πιάτσα και το φόρουμ τα καραγκιοζιλίκια σου με τη Κέλλυ και το 104;
ναι ρε μαν εκανα υπαρχει προβλημα? . οχι σαν καπιους αλλους που σαλιαριζουν μεσο πμ και fb αντε μην ανοιξω το στομα μουεκανε και τετοια ο Ταφταρουλης ?
ρε πεστα εδω περα.. γιατι το παιζουν αθωοι ολοι τουςναι ρε μαν εκανα υπαρχει προβλημα? . οχι σαν καπιους αλλους που σαλιαριζουν μεσο πμ και fb αντε μην ανοιξω το στομα μου![]()

Σε καμακωνουν τυπε;ναι ρε μαν εκανα υπαρχει προβλημα? . οχι σαν καπιους αλλους που σαλιαριζουν μεσο πμ και fb αντε μην ανοιξω το στομα μου![]()
οχι ρε εμενα ρεΣε καμακωνουν τυπε;
τις πουτανεςναι ρε μαν εκανα υπαρχει προβλημα? . οχι σαν καπιους αλλους που σαλιαριζουν μεσο πμ και fb αντε μην ανοιξω το στομα μου![]()
ποτε εγιναν ολα αυτα ρε τυπε ?πανε χρονιαποτε εγιναν ολα αυτα ρε τυπε ?
Τρεξε κουτσομπολα.ποτε εγιναν ολα αυτα ρε τυπε ?

Τρεξε κουτσομπολα.![]()

Διατηρει και ενα καφεναδακι στην περιοχη του σπαμ με την επωνυμια "Οι γραιες".Θα μου τα πει ο Κοσμας που ειναι πρακτορειο η Γρια της περιοχη![]()

που εισαι ρε φιλε ολα καλα?χιονια πολα σε ολα τα καλα πεδια
ιδα τι πσιφοφορια κε ιρθα να νικισοπου εισαι ρε φιλε ολα καλα?![]()