Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
)![]()
πήγαμε χτες στo l'usine στη Γενεύη και είδαμε τους satyricon και τους chthonic.
οι ταιβανόγιδοι απλά γάμησαν τα πάντα όλα, απίστευτη σκηνική παρουσία,
και γαμώ τα παιδιά όλοι τους(ο τραγουδιστής μετά ήρθε μπροστά και κοπανιόμασταν όλοι μαζί καθώς έπαιζαν οι σατίρικον)
το μεγαλύτερο πρόβλημά μου είναι με το απίστευτο γατάκι που έπαιζε μπάσσο, που ακούει στο όνομα Jesse Liu.
μιλάμε για έρωτα τρελλό, έκανε και μια φατσούλα στη φωτογραφία που βγάλαμε μαζί, τρέλλα... και εγώ ο μαλάκας δίπλα με το πιωμένο βλακώδες χαμόγελο, σουρεάλ καταστάσεις.
http://[URL unfurl="true"]www.contactmusic.com/pics/ln/20130615/150613_download_festival_day_2_6/freddy-lim-jesse-liu-doris-yeh_3721229.jpg[/img[/URL]]
περιττό να σας πω, ότι φόραγε ένα δυχτυωτό μπλουζάκι, τίποτε άλλο από κάτω και ένα τζάκετ το οποίο και περιμέναμε να κουνηθεί μπας και δούμε και λίγο βυζάκι. ;D
έρωτας η τύπισσα, και πάρα πολύ καλός άνθρωπος(φιλανθρωπίες κ.ο.κ.)
[/quote]
αυτή εδώ...?
[img]
καλό... πολύ καλό...
ωραίος ρε τρελλέ, ακριβώς τα ίδια φορούσε, με έχει αρρωστήσει.αυτή εδώ...?
![]()
καλό... πολύ καλό...
παιδιά συγνώμη αλλά θα σκάσω άμα δεν βάλω τη φωτογραφία που βγάλαμε μαζί.
εμένα με έκοψα, τι να με κάνετε να με δείτε;
πωπω, τι πλασματάκι είναι αυτό, λιώνω
υπεραγαπάμε doris yeh
τι φατσούλα ρε πούστη μου
(σάλιας τελείως έχω καταντήσει)
που λες στο γκαγκαριν???Σκ παιζουν οι last drive ????
οι λαστ θα παιξουν και τις δυο μερες??Ναι θα παω , νομιζα οτι ηταν αυτο το σκ
Νομιζω ναι , σαββατο παιζουν κ οι deus xmachina , που ειναι τρομερο γκρουπ , ισαξιο των λαστ ντραιβ