Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στην Λαρισσα.και πού ηταν παντα ??![]()
Λάρισα ή Λαρίσα ????Στην Λαρισσα.
νομιζω απουσιαζει αυτες τις μερες..Συναγωνιστες την καλησπερα μου...Ξερει κανενας αν σημερα ειναι η Σονια στο ποστο της?
Κάνε υπομονή κάνα 10ήμερο.Είναι περίοδος που ρελαξάρουν τα κορίτσιαΣυναγωνιστες την καλησπερα μου...Ξερει κανενας αν σημερα ειναι η Σονια στο ποστο της?
στρέιτ φρομ δε σορς..Κάνε υπομονή κάνα 10ήμερο.Είναι περίοδος που ρελαξάρουν τα κορίτσια![]()
Δηλαδή 20 μέρες φυλακή :'( :'( :'(Και αλλες 10 απο μενα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δηλαδή 20 μέρες φυλακή :'( :'( :'(

-20 απο μενα,παιδες?δουλευει κανονικα στο ποστο της...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

