Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ - ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΙΝΕΪΡΟ

τι το παιζουμε μαγκες ? να ριξουμε ενα μεχρι να ληξει το ιταλικο  :grin: :grin: :grin:
 

Neymar

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.332
Like
0
Πόντοι
16
Κάτι έχω δει....είναι νωρίς ακόμα...
Θα τα πούμε αύριο!!!!

Αν μείνεις μέχρι αργά ξύπνιος ή θες να παίξεις βραδινά, δες το διπλό της Τολούκα....


5 απουσίες η Λεον και η Τολούκα αήττητη εκτός....


Αν και έπεσε λίγο, δεν είναι και άσχημο ;)
 

asdor

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Απρ 2008
Μηνύματα
2.860
Κριτικές
27
Like
388
Πόντοι
6.055
γκλαντμπαχ αυριο αξιζει???
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Καλημέρα σε όλους....
Μπορεί κάποιος που ξέρει, να μας ενημερώσει γιατί παίζεται ο άσσος της Βέροιας σαν τρελός, με τζίρους επιπέδου Τσου-Λου?
Δεν κατεβαίνει στο γήπεδο ο Πας?
Ή αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα τους για Β' Εθνική?
Χριστοβασίλη γαμιέσαι λίγο ή πολύ γαμώ τα Γιάννενά σου μέσα παλιοστημένε αρχιδοκουράδα!!!!
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Ξανά πρόταση για Ημίχρονο/Τελικό.Αργότερα και για τελικά σημεία κλπ
Διαβάστε www.stapan.eu]εδώ[/url]

Μπορεί να μην έχει έρθει ξανά η επιτυχία εδώ και αρκετές εβδομάδες,αλλά το 1,20€ ή ενίοτε τα 3,30€ για δυνητικό κέρδος 1000+€ και 5000+€ αντίστοιχα είναι δέλεαρ για να επιμείνω.Άλλωστε και πριν πιάσω το προηγούμενο δελτίο υπήρξε ένα νεκρό διάστημα περίπου 1,5 μήνα και μετά κέρδισα 2 απανωτές φορές.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Καλημέρα σε όλους....
Μπορεί κάποιος που ξέρει, να μας ενημερώσει γιατί παίζεται ο άσσος της Βέροιας σαν τρελός, με τζίρους επιπέδου Τσου-Λου?
Δεν κατεβαίνει στο γήπεδο ο Πας?
Ή αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα τους για Β' Εθνική?
Χριστοβασίλη γαμιέσαι λίγο ή πολύ γαμώ τα Γιάννενά σου μέσα παλιοστημένε αρχιδοκουράδα!!!!
καλημερα βριζεις και εσυ τον αγιο ανθρωπο :grin: :grin:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
27/10/2013 13:00 302 ΟΥΕΛΒΑ - ΜΑΓΙΟΡΚΑ Goal 1.55 -
27/10/2013 14:30 313 ΝΤΙΝΑΜΟ ΔΡΕΣΔΗΣ - ΚΟΤΜΠΟΥΣ 2-3 Goals 1.80 -
27/10/2013 15:00 318 ΜΠΟΡΝΤΟ - ΜΟΝΠΕΛΙΕ Goal 1.65 -
27/10/2013 15:00 320 ΑΡΗΣ - ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ 2-3 Goals 1.70 -
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
πες καμια τριαδα να ρεφαρουμε ρε ρεντ  :rockon: :rockon: :rockon:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
διπλο ο παοκ,διπλο η γαλατα,διπλο η γουιγκαν,διπλο φιορεντινα,διπλο μιλαν,διπλο ρομα,διπλο νιουκαστλ,ασσο ναπολι,ασσο σουονσι,ασσο τοτεναμ,ασσο σοσιεδαδ,διπλο παρι


αργοτερα θα ανεβασω την τριαδα αυτα ειναι τα καλα σημεια για σημερα :rockon:
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
διπλο ο παοκ,διπλο η γαλατα,διπλο η γουιγκαν,διπλο φιορεντινα,διπλο μιλαν,διπλο ρομα,διπλο νιουκαστλ,ασσο ναπολι,ασσο σουονσι,ασσο τοτεναμ,ασσο σοσιεδαδ,διπλο παρι


αργοτερα θα ανεβασω την τριαδα αυτα ειναι τα καλα σημεια για σημερα :rockon:

thanks εισαι τυπος  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom