Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Θέλουν υποχρεωτική θητεία στα 18.
Τα κοριτσάκια γιατί να μην πηγαίνουν στρατό; Τι μονόπλευρη ισονομία είναι αυτή;

Άσε καλύτερα τα κοριτσάκια να παίρνουν τσιμπούκια στους φαντάρους μας!![]()
![]()
![]()

Έστω. Ας εκπληρώνουν έτσι το χρέος τους στη πατρίδα.![]()
![]()
Γιατί εμείς οι άντρες έχουμε γεννηθεί με χρέως ενώ οι κυρίες όχι;; Και μη μου πείτε ότι κάνουν παιδιά. Απολαμβάνουν ένα σωρό προνόμια και άδειες για την εγκυμοσύνη.
εμενα ρε παιδια η γκομενα που μενει στο διπλα διαμερισμα θα παιρνει μεχρι να παντρευτει(δηλαδη για παντα...)συνταξη απο τον πατερα της καπου 1000 ευρω η και παραπανω επειδη ηταν μπατσος.δηλαδη θα τρωει μια ζωη τσαμπα.εχει καποια λογικη αυτο????όχου τώρα ρε Νέαρχε....
Οι γκόμενες σου φταίνε στο στρατό και όχι τα χιλιάδες μουνιά που τρώνε με χρυσά κουτάλια, παίρνουν σύνταξη στα 50 και έχουν και υπηρέτες;
Δε μιλάω για τα χαμηλόβαθμα παιδιά που τρώνε κι αυτά τρελλό τσιμπούκι...
+10000000 δε γαμιαμαστε λεω εγω.εμεις ειμαστε παντα οι μαλακες και τα θυματα και οι γκομενες εχουν υποχρεωση μονο να ξυριζουν το μουνι τους.σιγουρα υπαρχουν γκομενες που δουλευουν και βγαζουν το ψωμι τους με την αξια τους αλλα παρα πολλες ξυνουν το μουνι τους για εναν και μοναδικο λογο.απλα εχουν μουνι!!!Θέλουν υποχρεωτική θητεία στα 18.
Τα κοριτσάκια γιατί να μην πηγαίνουν στρατό; Τι μονόπλευρη ισονομία είναι αυτή;
Απολαμβάνουν ένα σωρό προνόμια και άδειες για την εγκυμοσύνη.
εμενα ρε παιδια η γκομενα που μενει στο διπλα διαμερισμα θα παιρνει μεχρι να παντρευτει(δηλαδη για παντα...)συνταξη απο τον πατερα της καπου 1000 ευρω η και παραπανω επειδη ηταν μπατσος.δηλαδη θα τρωει μια ζωη τσαμπα.εχει καποια λογικη αυτο????
Πάντα μπορείς να την παντρευτείς εσύ, για να της κόψεις τη σύνταξη!
μπα σταυρο εκτος του οτι ειναι ψωνιο ειναι και ξυνη ;)+10000000 δε γαμιαμαστε λεω εγω.εμεις ειμαστε παντα οι μαλακες και τα θυματα και οι γκομενες εχουν υποχρεωση μονο να ξυριζουν το μουνι τους.σιγουρα υπαρχουν γκομενες που δουλευουν και βγαζουν το ψωμι τους με την αξια τους αλλα παρα πολλες ξυνουν το μουνι τους για εναν και μοναδικο λογο.απλα εχουν μουνι!!!![]()
![]()
![]()
Οταν υπάρχει αντισυνταγματικότητα δεν υπάρχει ούτε ισονομία....Δεν υπάρχει ισότητα... ισονομία υπάρχει.

ρε φιλαράκο.... Υπάρχουν και χιλιάδες που δουλεύουν από τα 12 και παίρνουν σύνταξη στα 60.....αυτοι που βγαινουν στη συνταξη στα 50 ομως δουλευουν απο τα 18 κια οχι απο τα 30 η τα 40 οπως μερικοι πο τους σπουδαζει ο μπαμπακας τους και τους ξεσκατιζει μεχρι τοτε..αρα.εχουν και ενα δικιο..ο αδερφος μου ειναι στο στρατο και τα ξερω απο 1ο χερι