χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.323
- Like
- 3.091
- Πόντοι
- 606
εγω πλακα κανωεβαλα μια κατοσταρα στο 8![]()
![]()
![]()
το σκεφτηκα παντως
εγω πλακα κανωεβαλα μια κατοσταρα στο 8![]()
![]()
![]()
το σκεφτηκα παντως
γιατι η μαλαγα.Πω ρε μαλάκα.....χάνει η Μαρσέιγ 2-0.....τι σκατά!!!!
μου αρεσει που απεφυγα τη μαρσειγ η σκεψη μετραει.εγω πλακα κανωτο σκεφτηκα παντως
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα φαμε το βραδυ ωραια κοκκαλα κλεισε καλο τραπεζιεβαλα μια κατοσταρα στο 8![]()
![]()
![]()
ναι μορε ενταξει υγεια πανω απο ολα τα 5 ευρω τις γιουναιτεντ θα τα κανω 2000 σε λιγο καιροη σκεψη μετραει.![]()
εγω πλακα κανωτο σκεφτηκα παντως
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα φαμε το βραδυ ωραια κοκκαλα κλεισε καλο τραπεζι![]()

τι κανεις γαργαρα δηλαδη. :Sθα του πω να ψησει τον μαγειρα![]()
![]()
![]()
εφτασε και στο 10 αδερφε τα ειχα ετοιμα τα λεφτα εχω συνδεση ιαπωνικια στο ιντερνετ καφε που ειμαι απλα δεν τα εβαλα αλλα το σκεφτηκα 10 το πηγελεω και εγω ποτε προλαβε και πηγε στο 10 , 8 μιση ειχε φτασει μεγιστο![]()
![]()
![]()
![]()
αυτο δεν ειναι πλακα επρεπε να παιζουμε κι ενα δελτιο αναποδα....δεν γαμιουνται λεω εγω;κωλοομαδες.....
δηθεν παλερμο τρομερη φορμα.....μαλαγα τα ιδια.....
εφτασε και στο 10 αδερφε τα ειχα ετοιμα τα λεφτα εχω συνδεση ιαπωνικια στο ιντερνετ καφε που ειμαι απλα δεν τα εβαλα αλλα το σκεφτηκα 10 το πηγε![]()
με χ2 διπλη ευκαιρια στον αγωνα μπαρτσελονα ρεαλ μαδριτης παιρνω στον οπαπ 120 ευρω![]()
![]()
ενα δελτιακι με 7 ματς αν θυμαμαι καλα μισο μια τον παπα για το χ2 διπλη ευκαιρια
αυτο δεν ειναι πλακα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

να θυμηθουμε τα παλια κιολας.