Νέα

Μαντόνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 848
  • Εμφανίσεις 199K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
εχω τραβηξει ισα με 100  :jerking: περιμενοντας να επιστρεψει....
 

nikos999

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2010
Μηνύματα
12
Like
0
Πόντοι
0
σε δράση είναι φίλε μου , απλά μόνο 2 φορές τη βδομάδα Κασσανδρας,και αυτο δεν το ανακοινωνουν..
(γιατί μη με ρωτήσεις.. δεν ξέρω..)
εισαι σιγουρος? ειπαν οτι ειναι διακοπες.....
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
τελος το κοριτσι...βρηκε γκομενο κ περναει καλα...
κριμα θα μας λειψει... :zfuck: :zfuck: :zfuck:
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
το χει γυρισει τελικα σε ραντεβου με γνωστους της.
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
δε το βλεπω φιλε μου ...τα κονομαει γερα απο κει.
 
OP
OP
bourdelos

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
παντως οποιος εχει το τηλ. της ας μου το στειλει..εχω μια δουλεια  :zfuck: :zfuck: :zfuck: μαζι της  :)
 
Εγγρ.
1 Ιαν 2013
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
παντως οποιος εχει το τηλ. της ας μου το στειλει..εχω μια δουλεια  :zfuck: :zfuck: :zfuck: μαζι της  :)
αν το μαθεις στειλε το τηλ  και σε εμενα που ψαχνω για καλο   :fuck2: milf
Μαντονα ... στείλε τηλ. με PM !!
 

georgiooo

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2005
Μηνύματα
77
Like
0
Πόντοι
0
αν το μαθεις στειλε το τηλ  και σε εμενα που ψαχνω για καλο  :fuck2: milf
Μαντονα ... στείλε τηλ. με PM !!

mantona ναι! ειχα παει μαζι της μια φορα και μου εμεινε χαραγμενη η στιγμη! Και εδω PM pls!!
 

nvbs88

Νέο Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2013
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
κ απο εδω παρακαλω ενα πμ,οποιος καλος ανθρωπος το εχει!
μπαινω στρατο σε λιγες μερες και χρειαζομαι μια τονωση απο την θεαραα!
 

Butlover

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαρ 2006
Μηνύματα
220
Like
97
Πόντοι
1
Αύριο το πρωί θα είναι στο πόστο της (κασάνδρας 6).
 
Εγγρ.
1 Ιαν 2013
Μηνύματα
90
Like
0
Πόντοι
0
δε το βλεπω φιλε μου ...τα κονομαει γερα απο κει.

από οτι αντιλαμβανόμαστε τελείωσαν οι χορηγίες και ξανα-εμφανίζετε προς ανεύρεση νέων "χορηγών"....  :s&m_1:
οσοι πιστοί προσέλθετε μετα χορηγιών  και υπομονής  :tits2:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Το γράφει το πρόγραμμα του οικείου σάιτ στο Κ6.
Και όποιος δεν προλάβει σήμερα μέχρι τις 5 το απόγευμα, έχει και αύριο την ίδια δυνατότητα πάλι μέχρι τις πέντε.
Να μην βγαίνετε και βράδυα και δεν ξέρετε τί να πείτε στις γυναίκες σας! Ενώ Σάββατο πρωί "πάτε με έναν φίλο για καφέ"! ;)
 

painkiller

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2006
Μηνύματα
12
Like
5
Πόντοι
0
Τώρα ξέρει κανείς που βρίσκεται ? Στο Κασσάνδρας 6 όλες οι πρωινές είναι κενές και γενικώς δεν εμφανίζεται το όνομά της πουθενά.
 

kukjim

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2009
Μηνύματα
502
Κριτικές
7
Like
235
Πόντοι
286
εχουμε κανα νεο????
 

nvbs88

Νέο Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2013
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Den mporw me tpt na dw mnmata oute tpt mallon logw ligwn post..perimenw apegnwsmena mian apantisi(stratos)
Over:P
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom