Νέα

Ο Λεβαντόφσκι μεγαλος πηδηκουλας !!!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα πιπης___
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
[youtube=700,500]jURa0W2k5LY#t=118[/youtube]

Ελλεεινιδες και πρασινα αλογα...ολες ιδιες ειναι !!!!!  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Μονο που δεν ειναι ο λεβαντοφσκι αυτος.Και τι σου κανει εντυπωση ακριβως ρε τυπε;Καταρχην αυτο το βιντεο ειναι απο αμερικη,καμια τους δεν παιζει να ηξερε τον λεβαντοφσκι ποιος ειναι.Απλα ανταποκρινονται στο καμακι του τυπου,που βλεπεις το παραξενο.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866

Elrick81

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2011
Μηνύματα
497
Like
0
Πόντοι
1
στο τελος δειχνει εναν αλλον που κανει τον μεσσι τυπε
δειχνει που τον μπουζουριαζουν :tooth:

Τύπε...εγώ έχω ήδη παραγγείλει φανέλα του Σακίλ Ο' Νιλ όταν έπαιζε σε Λέικερς!!! Ποιος Μέσι και ποιος Λεβαντόφσκι!!!

Σ Α Κ  Α Τ Τ Α Κ !!!!  :rockon: :rockon: :rockon: 
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Τύπε...εγώ έχω ήδη παραγγείλει φανέλα του Σακίλ Ο' Νιλ όταν έπαιζε σε Λέικερς!!! Ποιος Μέσι και ποιος Λεβαντόφσκι!!!

Σ Α Κ  Α Τ Τ Α Κ !!!!  :rockon: :rockon: :rockon: 
για να πιασει πρεπει να βαφτεις μαυρος ομως τυπε :S
snapshot20110228111630_420x326.jpg
 

Elrick81

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2011
Μηνύματα
497
Like
0
Πόντοι
1
περνα τον ενα καμελακι τυπε :grin:
http://[URL unfurl="true"]www.sarantis.gr/gr/images/products/camel.gif[/img[/URL]]
[/quote]

  :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3:

Αντί για αλογόπουτσα...καμηλόπουτσα!!! Ορθόν!!!
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
[youtube=700,500]jURa0W2k5LY#t=118[/youtube]

Ελλεεινιδες και πρασινα αλογα...ολες ιδιες ειναι !!!!!  :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
στο αμερικα αυτα πιανουν
εδω με τις ελλεεινιδες που το παιζουν παρθενες αμα μιλησεις στο δρομο
θα σε πουνε ψυχακια...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom