Νέα

Ψευτοπρωταθλητής ο Ολυμπιακός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα athens25
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 216
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

aarsenikos

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2006
Μηνύματα
323
Like
4
Πόντοι
1
αυτό το ξεχάσατε?
τι να λέμε τώρα καθίστε στην μιζέρια sas.to καταλαβαίνω τι σημαίνει να πας στην πηγή και να μην ρίις νερό. :dancing: :2funny: :babycry: :hammer:
 

aarsenikos

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2006
Μηνύματα
323
Like
4
Πόντοι
1
και έχω κι αλλα στον "σλιρο" ok δεν θέλω μα...κίες.
 
OP
OP
A

athens25

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2008
Μηνύματα
101
Like
0
Πόντοι
1
Τραβα ψωφα κλωνε.....
χριστινακι, εσυ δεν εισαι που κανεις πιατσα εξω απο το καραισκακη για ένα πεντάευρω?
θελω να σε παρω και παλι
θα μπορεσεις να με εξυπηρετήσεις σημερα?
 

ViDiViCi

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.178
Like
2
Πόντοι
16
χριστινακι, εσυ δεν εισαι που κανεις πιατσα εξω απο το καραισκακη για ένα πεντάευρω?
θελω να σε παρω και παλι
θα μπορεσεις να με εξυπηρετήσεις σημερα?
Το παρατραβήξαμε!!! Σταματήστε εδώ!!! Έτσι κι αλλιώς οι γαυρίνες δε βάζουν μυαλό με τίποτα!!!
 

aarsenikos

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2006
Μηνύματα
323
Like
4
Πόντοι
1
γιατί ακούω πολλά για 4 σάρες.αυτό το θυμάστε? ακόμα το πλοίο κάνει επισκευή!!!!κάφροι που δεν ανέχεστε την ήττα eeeee κάφροι
 

lolita2006

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2007
Μηνύματα
223
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
1
Ετσι μπραβο ξεφτιλιστε το μπασταρδακι του στολου γιατι πολυ την εχει ακουσει.Ας κατσει προς το παρον να δει τη μεγαλη ομαδα να παιζει μπαλα που ουτε εχει φανταστει και να κερδιζει χωρις διαιτησιες(ναι chris1976,γινεται μια ομαδα να ξεφτιλιζει αντιπαλους χωρις να τη σπρωχνουν ανελεητα τα κορακια).
 

ari1973

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.879
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
16
χαρτομαντηλα τελος...πιπιλα πιπιλα.
 

Επισκέπτης
κλαψτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..
σουρωτηρι σας τον εχω κανει μουνιτσες μου..
[youtube=425,350]L9F2H-VWfoA[/youtube]
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
28
Πόντοι
66
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

[youtube=425,350]kbEoUCmnuz4[/youtube]
 

Tefktros

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
98
Like
0
Πόντοι
0
Έλα μωρυ ΑΕΚάρα και το 2088 με την μπαλλάρα που παίζεις 8α κάνεις κι εσυ το πρώτο 2 στο CL.
Άντε γιατί μας τάχατε κάνει τσουρέκια ανύπαρκτοι τόσα χρόνια.
Α και να μη ξεχάσω ότι φέτος η ΑΕΚάρα που έσπασε όλα τα κοντέρ είχε μέσω όρο εισητηρίων 5000 μικρότερο από τον αριθμό των διαρκείας. Ρε απατεώνες τα εισητήρια διαρκείας ο Γκαντέμης τάγόρασε μόνος του γιατί αυτό δεν έχει γίνει ποτέ και πουθενά στον κόσμο.
 

ari1973

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.879
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
16
ρε ολοι ιταλοι ειναι εδω...ολοι γιουβε..α ρε καημενοι κλαψιαρηδες....χουντα ρε χουντα...και η φιεστα την κυριακη του θωμα...να σας ποναει...πιπιλα πιπιλα.
 

silverdragon

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2008
Μηνύματα
655
Like
2
Πόντοι
6
εχω πληροφορια οτι ο ολυμπιακος θα καταθεσει ενσταση για το φιλικο με την φιτεσε πριν το παιχνιδι για να ειναι σιγουρος οτι θα παρει και το φιλικο της φιεστας  :rockon:
ΘΡΥΛΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΠΑΡΤΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Καθώς έχει παρατραβήξει η ολη ιστορία ας δοκιμάσουμε μια άλλη προσέγγιση.
Είναι και οι μέρες τέτοιες.
Α)έχει και  :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies:

[youtube=425,350]wpO3plVXr9I[/youtube]

Β)James Blunt - Cry

[youtube=425,350]1uKPFBr_Nqc[/youtube]

Γ)Rihanna - Cry

[youtube=425,350]7bH0p4fpMdY[/youtube]

Δ)Guns N' Roses--Don't Cry (έσεις όμως κλάψτε)

[youtube=425,350]_Ns59Bmqpms[/youtube]

Ε)Jay-Z - Song Cry

[youtube=425,350]vxkirPjyatg[/youtube]

ΣΤ)Mariah Carey-I Don't Wanna Cry (εσείς όμως θέλετε, οπότε ελεύθερα)

[youtube=425,350]1UXE1eYkEFc[/youtube]

Η)Βob Μarley - Νo woman no cry (αντί για γυναίκα, βάλτε πρωτάθλημα και πάλι μέσα θα πέσετε)

[youtube=425,350]4u2GpQzEu3Y[/youtube]


Κάποια απο όλες τις επιλογές θα σας καλύψει, του πούστη....
Καλή Ανάσταση

 

ari1973

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.879
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
16
..
[youtube=425,350]8yS77SO2YsY[/youtube]
 

silverdragon

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2008
Μηνύματα
655
Like
2
Πόντοι
6
[youtube=425,350]4jRQbhackys&feature=related[/video]
:2funny:
ΕΤΣΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ    ΒΛΑΚΕΣ :2funny: :2funny:
ΡΕ ΤΙ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΡΕ, ΗΜΑΡΤΟΝ.
warnwarn.gif
 απαγορευεται[/URL] η μονιμη χρηση κεφαλαιων..
 

ntinosam

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Ιαν 2007
Μηνύματα
673
Κριτικές
42
Like
7.365
Πόντοι
15.205
Περαστικα σας αδελφια , σας πονεσε πολυ φετος. Του χρονου ακομα πιο πολυ θα σας πονεσει. Κουραγιο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom