Αν εχουν θολώσει από μέσα, υπάρχει κάπου κακή επαφή του ελαστικού με το κρύσταλο.
Αυό διευκολύνει τα νερά να περνούν μέσα από το κρύσταλο κι επειδή η θερμοκρασία είναι υψηλή όταν ανάβουν τα φώτα τη νύχτα το νερό γίνεται υδρατμός κι όταν σβήνουν και η θερμοκρασία επανέρχεται οι υδρατμοί γίνονται πάλι νερά.
Το καλοκαίρι που η εξωτερική θερμοκρασία είναι ξηρή, το νερό που συσσωρεύεται στα κρυσταλλα στεγνωνει και τα άλατα που μένουν δημιουργούν τη θολούρα που σε ταλαιπωρεί.
ΛΥΣΕΙΣ.
Αν το πίσω μέρος του φαναριού του αυτοκινήτου σου (συνηθως είναι πλαστικό) είναι πακτωμένο και δεν χωρίζεται από το κρυσταλλο, εχεις μόνο μια λυση. ΑΝτικατάσταση με καινουριο.
Αν χωριζεται, μπορείς να το βγάλεις και να το καθαρίσεις με καθαριστικά κρυστάλων που κυκλοφορούν στο εμπόριο
Επίσης για να μην σου ξανασυμβεί, έλεγξε καλά τα λαστιχάκια των επαφών του φαναριού.
Συνηθως η αστοχία υλικού γίνεται μόνο σε ένα φανάρι. Αν γίνεται και στα δυο ταυτόχρονα και με την ίδια θολούρα ποσοτικά, τότε είναι κακοτεχνία της εταιρείας που κατασκευάζει τα φανάρια.