Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
να σου πω ανοικτα τι σκεφτομαι?? Οτι ηταν εραστης του,και επειδη ο μονος τροπος να τον κληρονομησει ηταν να δηλωθει σαν υιοθετημενος γιος,ετσι και εγινε.Μη ξεχναμε οτι ο αειμνηστος δεν ειχε κανενα κληρονομο και συγγενη αφοτου πεθανε η λατρεμενη μητερα του.
ο γιωργακης ομως ειναι λιγο σιρωπιαστοςΌλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά!Άλλωστε και ο Μάνος άνθρωπος ήταν, μπορεί να είχε τις αδυναμίες του...αλλά όπως είπα και πριν, μάλλον ποτέ δεν θα μάθουμε!
Ο συγκεκριμένος τυπάκος είναι
1)αγράμματος
2)άξεστος
3)ακαλλιέργητος
αδελφος σου ειναι μαν?ύπουλος είναι
ο γιωργακης ομως ειναι λιγο σιρωπιαστος![]()
αδελφος ειναι μαν![]()

οχι ρε μαν απο χθες ο τροπος ομιλιας του εφερνε προς τα κει ;)Δεν νομίζω, απλά μας έβαλε την ιδέα ο rocco83 και το βλέπουμε έτσι!
σκασε μωρη που θα πιασεις στο στομα σου τα αδελφιααδελφός τέκτων?![]()

οχι ρε μαν απο χθες ο τροπος ομιλιας του εφερνε προς τα κει ;)
Αυτό δεν είναι κριτήριο...μπορεί απλά να είναι θηλυπρεπής...
οτι και να λες αυτος καθεται και εισπρατει τωραστην εποχή μας ισχύει το "εν αμφιβολία, πούστης", πιάνεις καλά ποσοστά με την παραπάνω μέθοδο αλλά μειονεκτεί στο να αποκαλύψει τις κρυφές, τις υπόλοιπες τις βρίσκεις
οτι και να λες αυτος καθεται και εισπρατει τωρα
τωρα αν το σπιτι το εχει κανει κοινοβιο οργιων ειναι αλλο θεμα![]()
Δεν τον πολυσυμπαθούνε οι άλλοι καλλιτέχνες...Αυτος ο τυπος, ο Γιωργος Χατζιδακις, στα χαρτια ειναι ο υιοθετημενος γιος του αειμνηστου Μανου.
Εγω σαν παλαιοελλαδιτης πονηρος,υποψιαζομαι αλλα πραγματα ομως...Τι λετε??