Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ΝΑ ΤΑ ΜΑΣ....Ηρθε και αναγνωριση επιτελους.....τι αλλο θα δουν τα ματια μας!!! :o :o
Δηλαδη το προβλημα δεν ειναι οτι η ΧΑ στηριζει(και θα στηριζει απο 'δω και περα)τις"μεταρρυθμισεις",βριζοντας εστω τους"αλητες-προδοτες-πολιτικους",αλλα οτι αυτη η στηριξη επισημαινεται,με αλλα λογια μη μας τη λετε κακουληδες...μαλιστα.οπως θα ηταν σημαντικες αν ηταν εναντιον του κλεισιματος της ΕΡΤ ???
η μηπως εκει δεν πειραζει γιατι ειναι για "καλο" σκοπο???
Δηλαδη το προβλημα δεν ειναι οτι η ΧΑ στηριζει(και θα στηριζει απο 'δω και περα)τις"μεταρρυθμισεις",βριζοντας εστω τους"αλητες-προδοτες-πολιτικους",αλλα οτι αυτη η στηριξη επισημαινεται,με αλλα λογια μη μας τη λετε κακουληδες...μαλιστα.
Καλα,ο αδωνακος εχει δωσει επισης συχαρικια στο ΚΚΕ στο παρελθον,αλλα δεν ειδαμε αυτα τα συχαρικια να μετουσιωνονται σε ψηφους...μαλλον το αντιθετο.

Δηλαδη το προβλημα δεν ειναι οτι η ΧΑ στηριζει(και θα στηριζει απο 'δω και περα)τις"μεταρρυθμισεις",βριζοντας εστω τους"αλητες-προδοτες-πολιτικους",αλλα οτι αυτη η στηριξη επισημαινεται,με αλλα λογια μη μας τη λετε κακουληδες...μαλιστα.
Δηλαδη το προβλημα δεν ειναι οτι η ΧΑ στηριζει(και θα στηριζει απο 'δω και περα)τις"μεταρρυθμισεις",βριζοντας εστω τους"αλητες-προδοτες-πολιτικους",αλλα οτι αυτη η στηριξη επισημαινεται,με αλλα λογια μη μας τη λετε κακουληδες...μαλιστα.
και φυσικα ουδεποτε επισημανθηκε οτι η ΧΑ μεχρι σημερα ηταν με το αντιμνημονιακο μπλοκ

Ένα μέρος από τη σημερινή στήλη του Στούπα στο
Η ΕΡΤ έδωσε τη χαριστική βολή στην αριστερά...
Πριν μερικά χρόνια ένα συνάδελφος μου διηγιόταν την εμπειρία του από την ΕΡΤ όπου είχε προσληφθεί κάποτε σαν δημοσιογράφος. Τα χρόνια που εργάστηκε εκεί σπανίως χρειαζόταν να εμφανίζεται στη δουλειά και με τον καιρό να δίνει κάποιο ρεπορτάζ, έστω τηλεφωνικά.
Μετά από μερικά χρόνια εξέδωσε μια δική του εβδομαδιαία εφημερίδα η οποία πήγε καλά. Η ιστορία ΕΡΤ δεν τον αφορούσε πλέον και όταν του τηλεφωνούσαν να δώσει κάποιο ρεπορτάζ, τους έλεγε πως δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί μαζί τους και να μην τον ενοχλούν.
Όταν μου διηγιόταν αυτή την ιστορία είχαν περάσει δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που τον ενόχλησαν. «Συνεχίζουν να μου βάζουν το μισθό στην τράπεζα, κάθε πρώτη του μηνός μου είπε, ενώ δεν έχω δώσει σημεία ζωής πάνω από δέκα χρόνια...».
Μερικές φορές που κάποια διοίκηση αποφάσιζε να απολύσει ορισμένους απ’ αυτούς που δεν εμφανίζονταν, μέχρι να ολοκληρωθεί η απόφαση, άλλαζε η διοίκηση και τα πράγματα παρέμεναν ως είχαν.
Η συνέχεια εδώ:
Αυτο ακριβως λεω,οτι δεν εχει σημασια αν ο αδωνακος εκτιμα οτι το ΠΑΣΟΚ"δημιουργησε πολιτικο χωρο"...και το 2010 στις δημοτικες ελεγε οτι επρεπε να ενωθουνε ολες οι αστικες δυναμεις για να μην επιβαλλει το ΚΚΕ δικτατορια του προλεταριατου![]()
![]()
εχει σημασια τι λεει ενας τηλεσαλτιμπαγκος κατασκευασμα των Μαλεληδων και των Θεμων?
Δεν ξερω αν το παρατηρησες,αλλα το βραδυ η ΔΗΜΑΡ αποχωρει απο το γκουβερνο,το πρωι ο τραβατρομπας αρχιζει το μπιρι μπιρι οτι τα ψηφαλακια της ΧΑ ειναι σαν ολα τ'αλλα...ειναι ωραιο να δικαιωνεσαι λεμε...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σε καλό μας μεσημεριάτικα..
Τα ζωα της καλπης εχασαν μια ευκαιρια να ξαναψηφισουν πασοκ νδ, κριμα, μια αλλη φορα.

O παλερμας απο χτες το βραδυ τους εσφιξε στην αγκαλια του λεμαι!Αυτο ακριβως λεω,οτι δεν εχει σημασια αν ο αδωνακος εκτιμα οτι το ΠΑΣΟΚ"δημιουργησε πολιτικο χωρο"...
Δεν ξερω αν το παρατηρησες,αλλα το βραδυ η ΔΗΜΑΡ αποχωρει απο το γκουβερνο,το πρωι ο τραβατρομπας αρχιζει το μπιρι μπιρι οτι τα ψηφαλακια της ΧΑ ειναι σαν ολα τ'αλλα...ειναι ωραιο να δικαιωνεσαι λεμε...
Φαινεσαι λιγουλακι"μπερδεμενος"...ο Κ/Φ εκλεισε οριστικα το μαγαζακι του οταν στηριξε μνημονιο και μπηκε μαλιστα και στο γκουβερνο,μαζι με τους"αλητες-προδοτες-πολιτικους"...Ο Κουβέλης θα έχει την τύχη του Καρατζαφέρη....
Είναι τραγικό ότι ο μπαρμπα φώτης εφυγε από τη κυβέρνηση μη αντέχοντας να δει στο δρομο ... 500 διπλοθεσιτες και 100 που μπήκαν από αυτή τη κυβέρνηση....
Τα ζωα της καλπης εχασαν μια ευκαιρια να ξαναψηφισουν πασοκ νδ, κριμα, μια αλλη φορα.
Το ειδα...εχει αρχισει η συζητηση σε φαση"πως να τη βγαλουμε χωρις τη ΔΗΜΑΡ"...O παλερμας απο χτες το βραδυ τους εσφιξε στην αγκαλια του λεμαι!