Boldemort
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 47.529
- Κριτικές
- 12
- Like
- 45
- Πόντοι
- 1.220
Νέα σύσκεψη την Τετάρτη.
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο εκλογών.
Μαλιστα αντε να δουμε .... παντως τους αιφνιδιασε η αντιδραση του κοσμου οπως αρχικα ειχαμε πει.
Νέα σύσκεψη την Τετάρτη.
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο εκλογών.
Διευκρινίσεις σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ περί την ΕΡΤ, παρείχε ο πρόεδρος του Συμβουλίου, Κ. Μενουδάκος. Σύμφωνα με αυτές, η ΕΡΤ στο σύνολό της (ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ3, ραδιόφωνο κ.λπ.) θα λειτουργήσει ως έχει και θα ορισθεί διαχειριστής, ο οποίος θα φέρει τις αρμοδιότητες, που είχε η παλαιά διοίκηση της επιχείρησης.
Ο διαχειριστής μπορεί κατά την κρίση του και τις ανάγκες, που θα υπάρξουν, να διατηρήσει το υπάρχον προσωπικό ή να το απολύσει όλο, ή εν μέρει. Επιπλέον, πρέπει να συσταθεί δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας, που θα υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον (δηλαδή, δεν μπορεί να είναι ιδιωτική εταιρεία) όπως προβλέπει η από 11.6.2013 κοινή υπουργική απόφαση.
Αντίθετα, η προσωρινή διαταγή του κ. Μενουδάκου δεν περιλαμβάνει τα μουσικά σύνολα και τις συμφωνικές ορχήστρες της ΕΡΤ, καθώς και την έκδοση του εβδομαδιαίου περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση». Όπως έγινε εξάλλου γνωστό, εκ μέρους του Δημοσίου δεν αναμένεται κατάθεση αίτησης αναστολής της προσωρινής διαταγής του κ. Μενουδάκου.
με τον τροπο που το εκανε, γειωσε κατι στο οποιο ολοι θα συμφωνουσαν οτι ηταν αναγκαιο να γινει και δεν πηγαινε αλλο με το υπαρχον status στην ΕΡΤ.
μαλλον ηθελε να βαλει και τα δυο συνεταιρακια στο παιχνιδι της κυβερνητικης φθορας, απο το να το παιζουν Ποντιοι Πιλατοι...
αλλα αν ο Μηταρακης ειναι ο ιθυνων νους, οπως φημολογειται, ειναι επικινδυνος...
κατι παιζει με αυτους τους ανωτατους δικαστες σε αυτην την χωρα:
"ναι μεν, αλλα απο την αλλη..."

O Μενουδάκος πολύ απλά έβγαλε από τη δύσκολη θέση και τους 3 εταίρους της τρικομματικής.
Κανένας από τους 3 δε χρειάζεται να υποχωρήσει ούτε μισό βήμα επειδή και καλά υπάρχει δικαστική απόφαση και τα σκυλιά δεμένα.
Με λίγα λόγια το Σ.τ.Ε. στρογγύλεψε την κατάσταση αφού απάλλαξε και τους 3 από μία οδυνηρή κωλοτούμπα..
αβραμη δεν ειναι για σενα αυτα.... εσυ εισαι για καμια παρκάδα εκει κανεις καλυτερες πολιτικες αναλυσεις.![]()
![]()
καταθλιψη λεγεται αυτο?
εγω εννοουσα εξαρτηση απο το internet, αγαπητε ανηλικε...
Υ/Γ
θα σου δωσω να καταλαβεις οτι με προσχημα εναν τυπο που προφανως σε εχει ενοχλησει, απορριπτεις το νοημα αυτων που σου γραφω (προσεξε, νομιζω σε αντιθεση με ολους τους αλλους που σε λοιδωρουν εδω μεσα και σε ανακηρυξαν πρωταθλητη μαλακιας, δεν εισαι εκουσια κακος...κατι καλο θα υπαρχει θαμμενο βαθεια μεσα σου, αρκει να ανοιξεις μαστορα τα αυτια και τα ματια σου, οταν και αν το θελησεις):
Ειμαι user απο το 2008...
Αν μπεις στα στατιστικα, ποτε δεν εχω δωσει, ουτε μια ψηφο σε καμια ψηφοφορια...
αν ημουν ο ¨φιλος¨ σου, που δεν γνωριζω τί εχετε να μοιρασετε απο το παρελθον σας εδω μεσα, δεν θα σε ειχα ψηφισει Mr Μαλακα 2012?
βαλ'το να στροφαρει λιγο, βλαξ!
Σ.Σ
επιμενω παντως, οτι χρειαζεσαι βοηθεια και οχι χλευασμο.
και οι ανηλικοι ειναι το μελλον αυτης της χωρας!
κι εδωσε πατημα στους συνεταιρους για να του θεσουν πλαισια!!Μαλιστα αντε να δουμε .... παντως τους αιφνιδιασε η αντιδραση του κοσμου οπως αρχικα ειχαμε πει.
κι εδωσε πατημα στους συνεταιρους για να του θεσουν πλαισια!!
κι εδωσε πατημα στους συνεταιρους για να του θεσουν πλαισια!!

Δεν ξερω , δεν ειμαι πολιτικος αναλυτης.
το θεμα εχει φυγει απο την ΕΡΤ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟς ΣΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝΤοσο στενα
Ο διαχειριστής μπορεί κατά την κρίση του και τις ανάγκες, που θα υπάρξουν, να διατηρήσει το υπάρχον προσωπικό ή να το απολύσει όλο, ή εν μέρει.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κάποιον τρόπο θα βρουν να χρυσώσουν το χάπι!Το θέμα είναι πως θα αντιδράσουν οι εργαζόμενοι...η τρικομματική της πούτσας ξέρουμε λίγο πολύ πως θα κινηθεί!
Εδώ η χώρα χάνεται κι εμείς ασχολούμαστε τόσες μέρες με τα καραγκιοζιλίκια του κωλοτούμπα στραβοσουγιά!!!
απλα, εισαι ενας ανηλικος λαθρεπιβατης σε ενα site ενηλικων...
με εξαρτηση απο το internet._
να εχουν κι αυτοι λογοΕπί της ουσίας, όλος ο γκαϊλές μπένυ και μπαρμπα-φώτη, είναι το ίδιο αποτέλεσμα να έρθει από άλλο δρόμο.
Εσυ εισαι ο ενηλικος?
O Μενουδάκος πολύ απλά έβγαλε από τη δύσκολη θέση και τους 3 εταίρους της τρικομματικής.
Κανένας από τους 3 δε χρειάζεται να υποχωρήσει ούτε μισό βήμα επειδή και καλά υπάρχει δικαστική απόφαση και τα σκυλιά δεμένα.
Με λίγα λόγια το Σ.τ.Ε. στρογγύλεψε την κατάσταση αφού απάλλαξε και τους 3 από μία οδυνηρή κωλοτούμπα..
να εχουν κι αυτοι λογο
γιατι να τα δω? ειναι καλα ανεκδοτα?να δεις τα στατιστικα στο profile μου και τί γραφω απο το 2008...
Ε εντάξει πάσα πάρε βάλε τους έκανε ο Πηνελόπης Δέλτας για να το παίξουνε αγωνιστές και δημοκράτες!Σιγά μην θέλουνε εκλογές ειδικά αυτοί οι δύο...Επί της ουσίας, όλος ο γκαϊλές μπένυ και μπαρμπα-φώτη, είναι το ίδιο αποτέλεσμα να έρθει από άλλο δρόμο.
γιατι να τα δω? ειναι καλα ανεκδοτα?
ετσι πιστευω κι εγω..εδω εστειλε τα ΜΑΤ να επιβαλουν μια μονομερη αποφαση κ ο δικαστης του την ετριψε στη μουρη...ακομη δεν εχουν πει κατι οι κυβερνητικοι..προκειται για ιστορικη αποφασηΑνοιξε το κουτί της Πανδώρας αγαπητέ.
Ποτέ μια τόσο ανούσια αποφαση δεν θα εχει τόσο μεγάλο κοινωνικό αντίκτυπο....
Πρακτικα Ανώτατο Δικαστήριο εγκαλει πρωθυπουργό στην τάξη.
2 μέρες αλάλαζε και ωρυόταν στις τηλεοράσεις και στα κομματόσκυλα για το ορθόν της απόφασης.
Πηγε για μαλλί κοινώς και βγήκε κουρεμένος.
Α και χρωστάει και 2 χιλιάδες απολύσεις ακόμα στην τρόικα και πρέπει να εκπέμψει άμεσα πρόγραμμα ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.