Νέα

Κλείσιμο ΕΡΤ-ΝΕΡΙΤ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 238K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιο νομίζετε πως πρέπει να είναι το νέο όνομα της ΝΕΡΙΤ (πρώην ΕΡΤ) ?

  • ΤΗΛΕΜΙΖΑ

    Ψήφοι: 11 13,3%
  • ΤΗΛΕΜΑΣΑ

    Ψήφοι: 25 30,1%
  • ΤΗΛΕΦΑΓΑΝ

    Ψήφοι: 5 6,0%
  • ΤΗΛΕΒΥΣΜΑ

    Ψήφοι: 19 22,9%
  • ΝΕΡΙΤ

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • ΔΓ (απο το ΝΕΡΙΤ καλύτερο ειναι ρε φίλε)

    Ψήφοι: 3 3,6%
  • Αλλο..(προσδιορίστε με post)

    Ψήφοι: 2 2,4%
  • Χέστηκα πως θα την πείτε

    Ψήφοι: 16 19,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    83

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
25
Πόντοι
16

Συνημμένα

  • aplutos.jpg
    aplutos.jpg
    41,5 KB · Εμφανίσεις: 18

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Πριν από μόλις 18 μέρες ο Κεδίκογλου «μοίρασε» την ΕΡΤ3 σε στελέχη των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

6/15/2013 09:00:00 π.μ. Δημοσιεύθηκε από Παραπολιτική

Πριν από 3 ημέρες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανακοίνωσε τη διακοπή λειτουργίας όλων των δομών της ΕΡΤ μιλώντας με απαξιωτικά λόγια για τους εργαζόμενους της και τον τρόπο λειτουργίας της.

Έχει ήδη διαπιστωθεί με διάφορα video που κυκλοφορούν το μέγεθος της υποκρισίας του συγκεκριμένου κυρίου αλλά θα μου επιτρέψετε...

...να ρίξω λίγο ακόμα λάδι στη φωτιά του δημόσιου διασυρμού του.

Ο μεταρρυθμιστής Σίμος Κεδίκογλου, πριν από ακριβώς 18 μέρες, στις 28 Μαΐου του 2013, υπέγραψε από κοινού με τον Γιάννη Στουρνάρα την απόφαση διορισμού των μελών της νέας διοικούσας επιτροπής της ΕΡΤ3.

-Τη θέση του Προέδρου ανέλαβε ο κ. Βενιαμίν Καρακωστάνογλου ο οποίος διαθέτει κάτι παραπάνω από ένα πλούσιο γαλάζιο βιογραφικό. Πολιτεύθηκε με τη Νέα Δημοκρατία στην Α' Περιφέρεια της Θεσσαλονίκης το 2004, το 2007 και το 2009 χωρίς να καταφέρει να εκλεγεί ενώ σήμερα είναι δημοτικός σύμβουλος της παράταξης του Κώστα Γκιουλέκα.

Διαβάζοντας εδώ το βιογραφικό του, δεν διαπιστώνω κάποια ιδιαίτερα σχέση του με τον χώρο των ΜΜΕ. Σε ένα ρεπορτάζ όμως που προανήγγειλε την πιθανή υποψηφιότητα του στις εκλογές του 2012, η οποία τελικά δεν προχώρησε, διαβάζω το εξής ενδιαφέρον:

Ο κ. Καρακωστάνογλου αποτελεί μία αρκετά δυνατή υποψηφιότητα και το ακαδημαϊκό του υπόβαθρο προσθέτει σημαντική αξία στο γαλάζιο ψηφοδέλτιο. Η φιλία που τον συνδέει με τον Αντώνη Σαμαρά τον οδήγησε στο να συμμετέχει και σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση.

-Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής διορίστηκε και ο κ. Αναστάσιος Καζαντζίδης ο οποίος είναι μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και με αυτή του την ιδιότητα υπογράφει πλήθος άρθρων στον ηλεκτρονικό κι έντυπο Τύπο.

Μιας και τα πολλά λόγια είναι περιττά, ο συγκεκριμένος κύριος όχι μόνο δεν κρύβει την κομματική του ταυτότητα αλλά αρθρογραφεί και με τρόπο που παραπέμπει σε 20χρονο παθιασμένο μέλος φοιτητικής παράταξης. Δείγμα δωρεάν:


- Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής διορίστηκε επίσης και ο κ. Μιχάλης Αλεξανδρίδης, γνωστός μέλος του ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης ο οποίος αρθρογράφησε ήδη κατά της απόφασης του Κεδίκογλου (εδώ).

- Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής διορίστηκε επίσης ο κ. Θέμης Κουταλιανός ο οποίος, μιας και είναι γεωπόνος(!), φαντάζομαι ότι κατάφερε να κερδίσει τη συγκεκριμένη θέση ως μέλος των οργάνων της Δημοκρατικής Αριστεράς.


Ας συνοψίσουμε λοιπόν. Πριν από 18 μέρες, ο άνθρωπος που εμφανίστηκε στον ελληνικό λαό με ύφος χιλίων καρδιναλίων κατά τη διεφθαρμένης ΕΡΤ ήταν αυτός που ενορχήστρωσε και τελικά υπέγραψε τη διανομή της ΕΡΤ3 στα τρία κόμματα της συγκυβέρνησης, με τη θητεία μάλιστα των νέων μελών να ολοκληρώνεται το 2017. Φυσικά, με τη σύμφωνη γνώμη του ΠΑΣΟΚ και της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Ο Σίμος ο Κεδίκογλου, ο άνθρωπος που κατάφερε και μόνη η εκφορά του ονόματος του να προκαλεί πια μόνο γέλια ή έστω λύπηση. Το γράφω και πάλι: σας κοροϊδεύουν.

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.752
Κριτικές
2
Like
2.737
Πόντοι
1.306
καλά ανάμεσα τους υπήρχαν και πραγματικά κορυφαία άτομα σε αυτό που κάνανε...
πραγματικά τεράστιοι καλλιτέχνες και τεχνικοί.

ειδικα απο αυτους ναι.. οπως για παραδειγμα ο Μπιρσιμ ο τηλεσκηνοθετης του Αντρεα το '89...

εκανε τα 50 ατομα να φαινονται 10.000, τον Αντρεα να δειχνει τζοβενο και την Μιμη μουναρα... και αυτα χωρις φωτοσοπι...
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Τι ζούμε, Θεέ μου; Γράφει ο Μιχάλης Αλεξανδρίδης
Στην κατηγορία: Άρθρα - Απόψεις
Ημερομηνία: 12/06/2013  Πριν από είκοσι χρόνια, είχα την τιμή και την ευκαιρία να συμμετέχω -και μάλιστα από τη διακριτή θέση του γενικού διευθυντή της ΕΡΤ3- στο εγχείρημα της δημιουργίας του τρίτου καναλιού της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

Δουλέψαμε σκληρά, με κέφι και διάθεση, και καταφέραμε σε σύντομο διάστημα να μπούμε στις πρώτες επιλογές των τηλεθεατών και στις καρδιές των Βορειοελλαδιτών, που απέκτησαν το δικό τους κανάλι.
Επτά χρόνια έμεινα στη θέση του γενικού διευθυντή, από την οποία παραιτήθηκα-αποχώρησα ολοκληρώνοντας έναν μεγάλο κύκλο εργώδους προσπάθειας. Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν.
Εκείνο που ίσως δεν θυμούνται είναι ότι η ΕΡΤ3 λειτουργούσε ένα κανάλι και τρία ραδιοφωνικά προγράμματα (ενημερωτικό, πολιτιστικό, αποδήμων) με λιγότερα από 300 άτομα προσωπικό.
Κάποια χρόνια μετά από τότε -επί υπουργίας Προκόπη Παυλόπουλου- με πρωτοφανή απόφαση μονιμοποιήθηκαν όλοι οι συνεργάτες προγράμματος και διάφοροι που... περνούσαν απ’ έξω.
Την ίδια περίοδο ο μισθός του γενικού διευθυντή εκτοξεύτηκε από τις 3.000 στις 15.000 μηνιαίως, ενώ και το κόστος των παραγωγών τινάχτηκε στα ύψη.
Σήμερα ο μισθός του γενικού διευθυντή είναι κάτω από τις 2.500 καθαρά και όλοι οι εργαζόμενοι αμείβονται με βάση το ενιαίο μισθολόγιο που ισχύει για όλο το δημόσιο - πάνω κάτω στο χιλιάρικο
.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η οφειλόμενη εξυγίανση ολοκληρώθηκε.
Όπως όλος ο ελληνικός δημόσιος τομέας, έτσι και στην ΕΡΤ υπάρχουν πολλά φαινόμενα κακοδιοίκησης, έλλειψης διαφάνειας, λούφας και ρουσφετιών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ΕΡΤ πρέπει να κλείσει και να παραδοθεί ως αντίδωρο στα ιδιωτικά κανάλια.
Η ανάγκη της εξυγίανσης -ίσως και της εκ βαθέων αναδιάρθρωσης- είναι άμεση. Στο πλαίσιο αυτό, και ενώ πλήθαιναν οι πληροφορίες πως υπήρχε ενδεχόμενο συρρίκνωσης της ΕΡΤ3, αποδέχτηκα την πρόταση που μου έγινε να μετέχω στη διοικούσα επιτροπή της (άμισθη θέση). Την προηγούμενη εβδομάδα ο κ. Κεδίκογλου όρισε τη νέα ΔΕ της ΕΡΤ3 και χθες ανακοίνωσε το κλείσιμό της.
Όσο και να ψάξει κανείς, δεν θα βρει χώρα δίχως δημόσια ραδιοτηλεόραση. Όπως και δεν θα βρει χώρα σε κρίση όπου εφαρμόστηκε παρόμοιο σχέδιο... εξυγίανσης. Αναφέρομαι στην κυβερνητική εντολή κλεισίματος και στον τρόπο με τον οποίο έγινε η ανακοίνωση από τον Σίμο Κεδίκογλου, που ξάφνιασε, τρόμαξε, εξόργισε.
Πέρα από την κωμικοτραγική μου μοίρα -να έχω υπάρξει ο πρώτος γενικός διευθυντής που επέλεξε η πρώτη διοικούσα επιτροπή το 1993 και προ εβδομάδας να οριστώ μέλος της... τελευταίας ΔΕ- θεωρώ ότι τα πράγματα δεν θα εξελιχθούν τόσο εύκολα για τους εμπνευστές του σχεδίου ξαφνικού θανάτου.
Οψόμεθα.

 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
ειδικα απο αυτους ναι.. οπως για παραδειγμα ο Μπιρσιμ ο τηλεσκηνοθετης του Αντρεα το '89...

εκανε τα 50 ατομα να φαινονται 10.000, τον Αντρεα να δειχνει τζοβενο και την Μιμη μουναρα... και αυτα χωρις φωτοσοπι...


τραμουντανα


ο μπισιρμ τους 50 τους εκανε 10000

Κάποια χρόνια μετά από τότε -επί υπουργίας Προκόπη Παυλόπουλου- με πρωτοφανή απόφαση μονιμοποιήθηκαν όλοι οι συνεργάτες προγράμματος και διάφοροι που... περνούσαν απ’ έξω.
Την ίδια περίοδο ο μισθός του γενικού διευθυντή εκτοξεύτηκε από τις 3.000 στις 15.000 μηνιαίως, ενώ και το κόστος των παραγωγών τινάχτηκε στα ύψη.


και ο φιλος σου ο παυλοπουλος τα 3000 τα εκανε 15000
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Πάτα το ρουφιανόκουμπο να τους βοηθήσεις ρε μουνόπανο..
Μωρέ το ωραίο είναι οτι χθές απέφυγε την συζήτηση με έναν εξαιτίας των δυνατοτήτων που έχουν οι μοντ.
Και σήμερα επικαλείται την βοήθεια του...
Α ρε τσολι, θα πεινάσεις όταν θα κλείσει το μπαφοκ...  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

BTW, καλώς σας βρήκα.
Μπαχαλάκηδες, μπαχαλάκηδες??  :grin: :grin: :grin: :grin:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Μωρέ το ωραίο είναι οτι χθές απέφυγε την συζήτηση με έναν εξαιτίας των δυνατοτήτων που έχουν οι μοντ.
Και σήμερα επικαλείται την βοήθεια του...

ρε συ μαθε να διαβαζεις πρωτα προτου ποσταρεις την  :jerking: σου
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.502
Κριτικές
21
Like
371
Πόντοι
5.795
λοιπόν μάγκες θά συνφωνούσατε ΄ολοι σάν μέλη τού σαιτ νά προτείνουμε κάτι πού δέ έχει συζητηθεί καί πού ίσως δώσει λύση στό αδιέξοδο??
σάν μέλος από τά πρώτα καλώ τούς διαχειριστές νά τό προβάλουν όπως καί τους υπόλοιοπους 200.0000 σέ διαάφορα μπλοκ καί σαιτ

ΟΧΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
ΜΕ ΕΡΩΤΙΜΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΑΜΑΡΑ Η ΟΧΙ

είναι νομίζω η μόνη λύση γιά νά βει η χώρα από τό αδιέξοδο καί να μην γίνους εκλογες
πάρτε θέση
 

Επισκέπτης
λοιπόν μάγκες θά συνφωνούσατε ΄ολοι σάν μέλη τού σαιτ νά προτείνουμε κάτι πού δέ έχει συζητηθεί καί πού ίσως δώσει λύση στό αδιέξοδο??
σάν μέλος από τά πρώρα καλώ τούς διαχειριστές νά τό προβάλου όπως καί τους υπόλοιοπους 200.0000 σέ διαάφορα μπλοκ καί σαιτ

ΟΧΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
ΜΕ ΕΡΩΤΙΜΑ ΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΑΜΑΡΑ Η ΟΧΙ

είναι νομίζω η μόνη λύση γιά νά βει η χώρα από τό αδιέξοδο καί να μην γίνους εκλογες
πάρτε θέση
κουβελικος τυπε :think:
 
Εγγρ.
26 Απρ 2012
Μηνύματα
4.684
Κριτικές
8
Like
55
Πόντοι
16
χα !! πως χαίρομαι τέτοιες 100 % ειλικρινείς απαντήσεις.
απλά η ιστορία είναι ότι υπήρχαν και κάποιοι εκεί μέσα χωρίς βύσμα που ήταν απλά με βασικό μισθό.(καλλιτέχνες και τεχνικοί που είναι όντως απλοί άνθρωποι χωρίς περιουσίες)
και η μαλακία είναι γι αυτούς τους λίγους....
όσοι λίγοι και να είναι.


 


 ΠΑΚΙΣΤΑΝΕ

Ούτε ένας δεν υπάρχει. Όχι λίγοι...

Ούτε ένας.

Χωρίς βύσμα στην ΕΡΤ;

Αστεία λες τώρα;  Οι προσλήψεις φεύγανε κατευεθείαν από το γραφείο του Πρωθυπουργού από το 1981.

Ήδη οι πρωτοι από αυτούς έχουν ηδη συνταξιοδοτηθεί.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220
 ΠΑΚΙΣΤΑΝΕ

Ούτε ένας δεν υπάρχει. Όχι λίγοι...

Ούτε ένας.

Χωρίς βύσμα στην ΕΡΤ;

Αστεία λες τώρα;  Οι προσλήψεις φεύγανε κατευεθείαν από το γραφείο του Πρωθυπουργού από το 1981.

Ήδη οι πρωτοι από αυτούς έχουν ηδη συνταξιοδοτηθεί.

Eσυ που τα ξερεις αυτα? ησουν στο γραφειο του πρωθυπουργου?

 

Neymar

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.332
Like
0
Πόντοι
16
 ΠΑΚΙΣΤΑΝΕ

Ούτε ένας δεν υπάρχει. Όχι λίγοι...

Ούτε ένας.

Χωρίς βύσμα στην ΕΡΤ;

Αστεία λες τώρα;  Οι προσλήψεις φεύγανε κατευεθείαν από το γραφείο του Πρωθυπουργού από το 1981.

Ήδη οι πρωτοι από αυτούς έχουν ηδη συνταξιοδοτηθεί.

Που είσαι χαμένος ρε Ποδολάγνε ;


Μας έλειψες  :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom