Αν κανω γιο και με ρωτησει τι δουλεια να κανω μπαμπα , μια δουλεια θα του πω , μουσικος παραγωγος , παραγωγος cd κτλ , μπορει να μεινει χωρις φαγητο αλλα τουλαχιστον ενα καλο πουτσο θα τον ριχνει , με ολες αυτες τις καυλετες που θελουνε να κανουνε δικο τους cd ..
Ασε που το παραγωγος ειναι πολυ κοντα στο προαγωγός , οποτε παλι κανενα φραγκο θα τσιμπησει ..
Θα σας πω κάτι και θέλω να μου πείτε αν είναι νορμάλ ή όχι!Με την αγάπη που έχω για την μουσική, τέτοιες "τραγουδίστριες" χωρίς ίχνος ταλέντου και αξιοπρέπειας, μου φαίνονται τέρμα μπάζα!Πως να το πω...η έλλειψη ταλέντου τις κάνει να δείχνουν άσχημες!
Θα σας πω κάτι και θέλω να μου πείτε αν είναι νορμάλ ή όχι!Με την αγάπη που έχω για την μουσική, τέτοιες "τραγουδίστριες" χωρίς ίχνος ταλέντου και αξιοπρέπειας, μου φαίνονται τέρμα μπάζα!Πως να το πω...η έλλειψη ταλέντου τις κάνει να δείχνουν άσχημες!
Θα σας πω κάτι και θέλω να μου πείτε αν είναι νορμάλ ή όχι!Με την αγάπη που έχω για την μουσική, τέτοιες "τραγουδίστριες" χωρίς ίχνος ταλέντου και αξιοπρέπειας, μου φαίνονται τέρμα μπάζα!Πως να το πω...η έλλειψη ταλέντου τις κάνει να δείχνουν άσχημες!