Με αφορμη τη φωτο να βαλω κ εγω ενα πολυ γαματο βιντεο με διαφορα γκρουπακια της δεκαετιας του 60 ολα μαζεμενα!
Συγκεκριμενα στο 23:30 θα δειτε το John και το Mick μαζι σε ενα πολυ φιλικο κλιμα, σε αντιθεση με τις φημες της εποχης που ηθελαν τους beatles να κονταροχτυπιουνται με τους stones...
ΠΟΥΣΤΑΛΕΚΟΣ