τι μάρκα τα τσιγάρα και η μπύρα :cool: μύθος..καπνό μόνο χύμα. :birdman:
canibal Μέλος Εγγρ. 4 Νοε 2012 Μηνύματα 7.794 Κριτικές 4 Like 29 Πόντοι 66 1 Ιουν 2013 #5.401 kosnik26 έγραψε: τι μάρκα τα τσιγάρα και η μπύρα Κλικ για ολόκληρη προβολή... μύθος..καπνό μόνο χύμα.
kosnik26 έγραψε: τι μάρκα τα τσιγάρα και η μπύρα Κλικ για ολόκληρη προβολή... μύθος..καπνό μόνο χύμα.
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.402 pakistanos erastis έγραψε: όχι, για με σένα γελούσα... ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... ωραίο συντακτικό
pakistanos erastis έγραψε: όχι, για με σένα γελούσα... ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... ωραίο συντακτικό
Slavyanka Delicatessen Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Μαΐ 2013 Μηνύματα 10.008 Κριτικές 1 Like 18 Πόντοι 166 1 Ιουν 2013 #5.403 pakistanos erastis έγραψε: όχι, για με σένα γελούσα... ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τον εξευτέλισα,ε;
pakistanos erastis έγραψε: όχι, για με σένα γελούσα... ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τον εξευτέλισα,ε;
canibal Μέλος Εγγρ. 4 Νοε 2012 Μηνύματα 7.794 Κριτικές 4 Like 29 Πόντοι 66 1 Ιουν 2013 #5.404 kosnik26 έγραψε: ωραίο συντακτικό Κλικ για ολόκληρη προβολή... για δες καλλίτερα
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.405 life97 έγραψε: Ειναι εντυπωσιακο , οτι στη θεση που ειναι , εκπροσωπει τουs Ελληνεs..... Κλικ για ολόκληρη προβολή... εκπροσωπεί μόνο αυτούς που την ψήφισαν ;) pakistanos erastis έγραψε: μύθος..καπνό μόνο χύμα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... βάλε δάχτυλο αμέσως στο στόμα εννοώ
life97 έγραψε: Ειναι εντυπωσιακο , οτι στη θεση που ειναι , εκπροσωπει τουs Ελληνεs..... Κλικ για ολόκληρη προβολή... εκπροσωπεί μόνο αυτούς που την ψήφισαν ;) pakistanos erastis έγραψε: μύθος..καπνό μόνο χύμα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... βάλε δάχτυλο αμέσως στο στόμα εννοώ
canibal Μέλος Εγγρ. 4 Νοε 2012 Μηνύματα 7.794 Κριτικές 4 Like 29 Πόντοι 66 1 Ιουν 2013 #5.406 Slavyanka Delicatessen έγραψε: Τον εξευτέλισα,ε; Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι εσένα περίμενε....
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.407 pakistanos erastis έγραψε: για δες καλλίτερα Κλικ για ολόκληρη προβολή... μαγκιά
Slavyanka Delicatessen Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Μαΐ 2013 Μηνύματα 10.008 Κριτικές 1 Like 18 Πόντοι 166 1 Ιουν 2013 #5.408 Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!!
life97 Σπουδαίος Εγγρ. 1 Φεβ 2007 Μηνύματα 44.790 Κριτικές 24 Like 106 Πόντοι 2.357 1 Ιουν 2013 #5.409 kosnik26 έγραψε: εκπροσωπεί μόνο αυτούς που την ψήφισαν ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... Φανταζομαι, οτι δεν τουs το ειχε πει προεκλογικα....Το φυλαγε για εκπληξη
kosnik26 έγραψε: εκπροσωπεί μόνο αυτούς που την ψήφισαν ;) Κλικ για ολόκληρη προβολή... Φανταζομαι, οτι δεν τουs το ειχε πει προεκλογικα....Το φυλαγε για εκπληξη
canibal Μέλος Εγγρ. 4 Νοε 2012 Μηνύματα 7.794 Κριτικές 4 Like 29 Πόντοι 66 1 Ιουν 2013 #5.410 kosnik26 έγραψε: μαγκιά Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!!
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.411 Slavyanka Delicatessen έγραψε: Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... εδώ θα είμαστε το ξέρεις life97 έγραψε: Φανταζομαι, οτι δεν τουs το ειχε πει προεκλογικα....Το φυλαγε για εκπληξη Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι δεν την είχαμε μάθει από τους συνωστισμούς και το βιβλίο της που αποσύρθηκε από τα σχολεία αλλά κάποιοι τα γουστάρουν αυτά, λίγοι νομίζω, περισσότεροι απ'ότι παλιότερα αλλά λίγοι
Slavyanka Delicatessen έγραψε: Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... εδώ θα είμαστε το ξέρεις life97 έγραψε: Φανταζομαι, οτι δεν τουs το ειχε πει προεκλογικα....Το φυλαγε για εκπληξη Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι δεν την είχαμε μάθει από τους συνωστισμούς και το βιβλίο της που αποσύρθηκε από τα σχολεία αλλά κάποιοι τα γουστάρουν αυτά, λίγοι νομίζω, περισσότεροι απ'ότι παλιότερα αλλά λίγοι
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.412 pakistanos erastis έγραψε: Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... τρίψε και τυράκι
W wolfakis7 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 5 Αυγ 2009 Μηνύματα 17.071 Like 10 Πόντοι 166 1 Ιουν 2013 #5.413 kosnik26 έγραψε: τρίψε και τυράκι Κλικ για ολόκληρη προβολή... περιμένοντας τον ταφτάρ
life97 Σπουδαίος Εγγρ. 1 Φεβ 2007 Μηνύματα 44.790 Κριτικές 24 Like 106 Πόντοι 2.357 1 Ιουν 2013 #5.414 kosnik26 έγραψε: ναι δεν την είχαμε μάθει από τους συνωστισμούς και το βιβλίο της που αποσύρθηκε από τα σχολεία αλλά κάποιοι τα γουστάρουν αυτά, λίγοι νομίζω, περισσότεροι απ'ότι παλιότερα αλλά λίγοι Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αναμεσα σ αυτουs και βεβαια ο Τατσοπουλοs....Ναι ο γνωστοs σουβλακομπηχτηs γυναικοπνηχτηs
kosnik26 έγραψε: ναι δεν την είχαμε μάθει από τους συνωστισμούς και το βιβλίο της που αποσύρθηκε από τα σχολεία αλλά κάποιοι τα γουστάρουν αυτά, λίγοι νομίζω, περισσότεροι απ'ότι παλιότερα αλλά λίγοι Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αναμεσα σ αυτουs και βεβαια ο Τατσοπουλοs....Ναι ο γνωστοs σουβλακομπηχτηs γυναικοπνηχτηs
Επισκέπτης 1 Ιουν 2013 #5.415 kosnik26 έγραψε: τρίψε και τυράκι Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τι τυρακι ρε δηλητηριασμενος ειναι ο ανθρωπος σου λεει
kosnik26 έγραψε: τρίψε και τυράκι Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τι τυρακι ρε δηλητηριασμενος ειναι ο ανθρωπος σου λεει
kosnik26 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 10 Σεπ 2009 Μηνύματα 49.258 Like 52 Πόντοι 366 1 Ιουν 2013 #5.416 skiouros7 έγραψε: Τι τυρακι ρε δηλητηριασμενος ειναι ο ανθρωπος σου λεει Κλικ για ολόκληρη προβολή... σκατάς είναι ;)
skiouros7 έγραψε: Τι τυρακι ρε δηλητηριασμενος ειναι ο ανθρωπος σου λεει Κλικ για ολόκληρη προβολή... σκατάς είναι ;)
gl Μέγας Εγγρ. 6 Ιουλ 2009 Μηνύματα 129.570 Κριτικές 475 Like 513 Πόντοι 4.906 1 Ιουν 2013 #5.417 Slavyanka Delicatessen έγραψε: Πάω να φάω.Τα λέμε μετά!! Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Boldemort Σεβαστός Εγγρ. 4 Σεπ 2009 Μηνύματα 47.529 Κριτικές 12 Like 45 Πόντοι 1.220 1 Ιουν 2013 #5.418 πωπω μλκες εχω κτυπησει 2 κεκάκια απο στεργιου με πραλινα απεξω καλυψη και σοκολατα μεσα τους εχω γαμησει το ΣΠΙΤΙ
πωπω μλκες εχω κτυπησει 2 κεκάκια απο στεργιου με πραλινα απεξω καλυψη και σοκολατα μεσα τους εχω γαμησει το ΣΠΙΤΙ
Slavyanka Delicatessen Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Μαΐ 2013 Μηνύματα 10.008 Κριτικές 1 Like 18 Πόντοι 166 1 Ιουν 2013 #5.419 kosnik26 έγραψε: εδώ θα είμαστε το ξέρεις Κλικ για ολόκληρη προβολή...
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 1 Ιουν 2013 #5.420 Boldemort έγραψε: πωπω μλκες εχω κτυπησει 2 κεκάκια απο στεργιου με πραλινα απεξω καλυψη και σοκολατα μεσα τους εχω γαμησει το ΣΠΙΤΙ Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα σε παει κοψιμο ρε τυπε :S
Boldemort έγραψε: πωπω μλκες εχω κτυπησει 2 κεκάκια απο στεργιου με πραλινα απεξω καλυψη και σοκολατα μεσα τους εχω γαμησει το ΣΠΙΤΙ Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα σε παει κοψιμο ρε τυπε :S