Δηλαδή επειδή ήμασταν υπό κατοχή χάσαμε και το δικαίωμα να θεωρούμε τα εδάφη μας Ελληνικά; Αν δεν ήταν γιατί σφαζόμασταν; Όσο για τις φρικαλεότητες είπα ότι τις καταλαβαίνω και όχι ότι τις επικροτώ. Απλώς τονίζω ότι για κάθε αθώο Τούρκο είχαν υποφέρει 10 Έλληνες. Τέσπα, όπως και να είναι τα πράγματα θα πρέπει να διδασκόμαστε όλη την ιστορία και όχι την μισή, να ξέρουμε και τι κάναμε αλλά και τι μας έκαναν.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).