Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Απαραιτητα εργαλεια
κουκουλα -μασκα -ροδελες να στενεψεις τις οπες μην πεσει
καποιος φουκαρας μεσα και χασει το φως του.
Ρε παιδια η ανταμοιβη ποια ειναι πηδημα?κασαδουρα?
φιλε μου δεν ειναι απαραιτητο να εχουμε την ιδια γνωμη.εγω απλως συμφωνησα μ αυτο που εγραψε ο τονι γιατι εκφραζει κι εμενα που εχω δοκιμασει την κοπελλα.οσο για τις αλλες γνωμες που εχουν γραφει σεβαστες ΑΛΛΑ δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να τις ασπαστουμε κιολας οπως κι εσεις τις δικες μου η αλλων μελων που συμφωνουν μαζι μου.
σωστος και εγω περναω καλα μαζι τηςφιλε μου δεν ειναι απαραιτητο να εχουμε την ιδια γνωμη.εγω απλως συμφωνησα μ αυτο που εγραψε ο τονι γιατι εκφραζει κι εμενα που εχω δοκιμασει την κοπελλα.οσο για τις αλλες γνωμες που εχουν γραφει σεβαστες ΑΛΛΑ δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να τις ασπαστουμε κιολας οπως κι εσεις τις δικες μου η αλλων μελων που συμφωνουν μαζι μου.
ΡΕ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΑΤΕ ΜΙΑ ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕσωστος και εγω περναω καλα μαζι της
ο καθενας λεει την γνωμη του
περι ορεξεως ...
ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΕ 
ΡΕ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΑΤΕ ΜΙΑ ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ....ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΕ
![]()

ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΠΡΟΜΟΤΟΡΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ
1) Κερδος τζαμπα γαμησι ???
2) εκπωση ???
3) η και προμηθεια ???
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι ρε παιδιά, χάλι μαύρο, μη πάτε, μπας και σηκώσει το κωλοκινητό, θέλω ρεβάνς το ταχύτερο δυνατό.
Μια χαρά οι τρύπες της και όλα της, ξέρει να γαμιέται και το προσφέρει απλόχερα (αρκεί να τη βρεις στο γαμωκινητό, είναι σπάσιμο αυτή η ιστορία με το τηλέφωνο).
Είναι 40 και κάτι ψιλά.αν εχεις αλλη γνωμη ειμαι ολος αυτια.
Είναι 40 και κάτι ψιλά.
Όλα τα υπόλοιπα που'χεις γράψει κινούνται μεταξύ της υπερβολής και του ψεύδους/κακεντρέχειας.
Μην ξεχάσεις να αναρωτηθείς ξανά για την αμοιβή των προμότορών της.Διορθωνω αμεσως
1) ομορφη και γλυκεια
2) στενη οσο δεν περνει εβαλα βαζελινη για το νιμου της τοσο στενη
Μην ξεχάσεις να αναρωτηθείς ξανά για την αμοιβή των προμότορών της.
Αυτο θα το πεις εσυ μια και την διαφημιζεις συνεχειαΓΙΓΑΝΤΕΣ ΠΡΟΜΟΤΟΡΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ
1) Κερδος τζαμπα γαμησι ???
2) εκπωση ???
3) η και προμηθεια ???
![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτο θα το πεις εσυ μια και την διαφημιζεις συνεχεια
Δεν χρειαζεται να ζητησεις συγνωμη.Εμενα παντως μου φτιαχνει ωραιο πελμενι, γι αυτο την διαφημιζωΔΩΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δεν θα ζητησω απλα ποια διαφημιζω??Δεν χρειαζεται να ζητησεις συγνωμη.Εμενα παντως μου φτιαχνει ωραιο πελμενι, γι αυτο την διαφημιζω![]()
![]()
Οκ...την Μαρινα διαφημιζεις 2 μερες τωρα.Μην το συνεχισεις βαριεμαιΔεν θα ζητησω απλα ποια διαφημιζω??
πες το να το μαθω και εγω ....ΠΑΡΑΚΑΛΩ