Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
:-* :-* :-*καλημερα κ καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!
μακιαααααααα
μαρκελλα τρ
:-* :-* :-*Καλημερα Μαρκελλινα και καλη εβδομαδα.
Καλη εβδομαδα και σε αυτο το παιδι,το χοτι. Που τολμα να χλευαζει τον ποιητικο σου οιστρο.
Ααααα χοτουλινι,θα σε μαλωσω............
θα θελα να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω κ οτι ειμαι πολυ χαρουμενη που υπαρχουν ανθρωποι που βλεπουν την ουσια κ οχι την επιφανεια!!!!!!!!!!!
Η ζωή μου, μια στιγμή μου
στον καθρέφτη νύχτα κρυφά
χρόνια θηλυκά, χρόνια αρσενικά
ραγίζουν τη ζωή μου
Τόση ζωή για μια στιγμή...
μια στιγμή μου
στον καθρέφτη νύχτα
χρόνια θηλυκα ραγίζουν τη ζωή μου
Τόση ζωή για μια στιγμή που δεν ήμουν...
Καλλίτερα να πάτε στις εκδόσεις Ντιβάνη!![]()
![]()

σε εχουνε στημενο θεια για![]()
![]()
[/quote
XOTY ADUNAMIA MOU !!!!!!!!!!!
Τι κανεισ Μικε?σε εχουνε στημενο θεια για![]()
![]()
![]()
Με αγαπούν και δυόσε εχουνε στημενο θεια για![]()
![]()
![]()
τρελλά και παράφορα δεν το βλέπεις;
Και αν
μου κάτσει;; :o
Τι κανεισ Μικε?
Ακομα να πας τη Μαρκελλα το παιδι μια σβουρα με τη μηχανη.
Με αγαπούν και δυό![]()
τρελλά και παράφορα δεν το βλέπεις;
Εσύ σκάσε και ζήλευε ντέρυ!
Και αν
μου κάτσει;; :o
Λέςςςς;
![]()

ολα καλα κοπελλιά. ειμαι εκτος συνορων ;)Τι κανεισ Μικε?
Ακομα να πας τη Μαρκελλα το παιδι μια σβουρα με τη μηχανη.
αλλην θα παω για φουσκωμαΕΧΕΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ Ο ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ ΑΛΕΞΙΑ ΜΟΥ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΦΟΥΣΚΩΜΑ!!!!!!!!
ΧΕΧΕΧΕ
ΜΑΚΙΑ

κ διεθνη καριερα , usa lemeeeeeeeeeeeee!!!!!!ολα καλα κοπελλιά. ειμαι εκτος συνορων ;)
Ειδες κοριτσι μου? Ο Μικες λειπει στα εξωτερικα. Να, μολις ερθει, θα στην κανει. Τη βολτα.......ΕΧΕΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕΙ Ο ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ ΑΛΕΞΙΑ ΜΟΥ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΦΟΥΣΚΩΜΑ!!!!!!!!
ΧΕΧΕΧΕ
ΜΑΚΙΑ
χοτουλινι???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

......... Ασχετο,που εισαι βρε κουκλακι? Χοτουλιιιινιιιιιιιιιιιιι

Μαρκελλαααααα......τι κανεις ματακια μου?
1.θα προλαβωΕιδες κοριτσι μου? Ο Μικες λειπει στα εξωτερικα. Να, μολις ερθει, θα στην κανει. Τη βολτα.......
Φοβαμαι,δεν θα προλαβει. Μολις θα ρθει, εσυ θα αναχωρεις.
Ουφ....τι ζεστη.......... Με κουρασε η στερια,θελω νησιαααααααααααααα. λα,λα,λα
Ασχετο,που εισαι βρε κουκλακι? Χοτουλιιιινιιιιιιιιιιιιι
[/move][/shadow]